AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Trei ani de activitate in aviatie...

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
claudiup
Membru activ
avatar

Numarul mesajelor : 973
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 22/10/2008

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Vin 20 Feb 2009, 18:56

La mai mare Vio! Asteptam si postul de la 10 ani de activitate Very Happy te gandesti sa incerci si alte avioane? Apropo, Diamondurile sunt bestiale. m-am jucat si eu putin cu un Katana si mi se pare senzational pentru agrement. Twinstar din pacate doar pe simulator am vazut cum e... Sad
Chiar ne poti da niste detalii legate de cat a costat si cat a durat scoala facuta de tine?
Sus In jos
46Pilot
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 234
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/01/2009

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Sam 21 Feb 2009, 16:49

Da, ce pot sa mai zic, superba "povestea". Chiar emotionanta si ma bucur pentru tine ca ai putut sa-ti iei parintii si prietenii la zbor, in Romania nu prea poti, decat daca inchiriezi vreun avion particular, ceva, dar sa-i iei la o plimbare cu avionul de la scoala.. Sad

P.S. : Sau cam asa am reusit eu sa inteleg, ca avionul cu care au zburat era unul din cele de la scoala de piloti la care tu ai fost (sau inca esti)
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 36
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Lun 23 Feb 2009, 23:00

claudiup a scris:
La mai mare Vio! Asteptam si postul de la 10 ani de activitate Very Happy te gandesti sa incerci si alte avioane? Apropo, Diamondurile sunt bestiale. m-am jucat si eu putin cu un Katana si mi se pare senzational pentru agrement. Twinstar din pacate doar pe simulator am vazut cum e... Sad
Chiar ne poti da niste detalii legate de cat a costat si cat a durat scoala facuta de tine?

Ciao,

Mersi mult de aprecieri. Vreau sa mai incerc si alte avioane, normal… sper ca urmatorul sa fie un Saab 2000 …. Very Happy



In legatura cu scoala, uite o sa-ti scriu ce am mai scris si pe alte report-uri care le-am facut inainte sa apari tu pe forum si sper sa-ti raspund la unele din intrebari.

Scoala cam asa vine

1. PPL – Private Pilot License

In Canada, pentru a obtine un PPL ai nevoie de:

40 de ore de "Ground School" (teoretic)
28 ore Dual (cu instructor)
17 ore Solo
Clasa nr. 3 (medical)
Radio License
Examene scrise
Examen practic

Asta e absolut minim, si sa-ti spun sincer foarte putini reusesc sa faca chestia asta in 45 de ore. Media in Canada este intre 60 - 70 de ore. Pretul e in jur de 8,000 dolari Canadieni. Evident cele 40 de ore, sunt departe de ce ai nevoie (ca invatat). Trebuie sa inveti si “singur Trebuie studiat Navigation, Communication, Air Law, Meteorology, Human Factors & Pilot Decision Making), Aerodynamics, Theory of Flight + "Flight Trainig Manual" unde inveti tot felul de manevre.

Attitudes and Movements, Straight and level flight, Climbing, Descending, Turns, Flight for Range and Endurance, Slow Flight, Stalls, Spins, Spiral, Dives, Slipping, Take-Off, The Circuit, Approach and Landing, Illusions, Precautionary, Landings, Forced Landing, Pilot Navigation, Instrument Flying, Emergency Procedures
ATC Communication, etc.

Ca sa poti sa zbori solo, trebuie sa dai un test pentru Radio License, un test “P-Star” (Student Pilot and Air Regulation) exam si un test din POH (Pilot Operating Handbook).

Dupa ce termini cu tot antrenamentul si teoria, va trebuii sa primesti un “letter of recommend” de la instructor, pentru a fi eligibil sa te duci la “Transport Canada” sa dai examenul final teoretic si examenul practic cu un Transport Canada Examiner.




2. CPL – Commercial Pilot License

Dupa ce termini PPL poti sa incepi faza de “commercial training”, si asta e partea care poate fi si poate este cea mai frumoasa din scoala. Partea rea e ca este destul de greu si costa enorm de mult. Ca sa ai un CPL ai nevoie de

200 ore total time
100 ore ca si “PIC” (Pilot in Command)
35 de ore dual instructions
30 de ore solo
Un zbor de cel putin 300 mile nautice (550 km) de la aeroportul de plecare, si cel putin doua stopuri intermediare.
Curs teoretic (80 de ore de classa, minim), + multe si multe ore de invatat in plus.
Examen teoretic
Examen practic

Ce inveti e cam la fel ca si la PPL, dar cu mult mai in detaliu. De exemplu, pentu PPL “meteorologie” e doar un capitol. La CPL e un manual intreg. Meteorologia si Navigatia este mult mai grea, si odata ce ai inceput CPL vei face si fizica de aviatie.

Legea Aeronautica e mult mai in detaliu. Invei mult despre mai multe tipuri de “companii de aviatie” si regulamentele lor, ca de exemply, “duty time”, “rest times” , requirements for multi crew flights, etc etc etc.

Ca sa ajungi la cele 200 de ore, poti sa-ti faci si IFR Rating si Multi Engine Rating, si se pot pune ca experienta.

Dupa parerea mea este destul de greu. Cine ti-a zis ca e usor vorbeste prostii. Nici vorba ca ar fi mai usor in Canada sau USA decit in Europa. Daca e ceva mai usor decit in Europa e faptul ca nu e asa de scump. Aici un CPL cu Multi IFR este inre 50,000 – 60,000 de dolari. Am pus citeva poze mai jos sa vezi cam cite carti trebuie sa inveti sa iei CPL cu un Multi IFR Rating.


46Pilot a scris:
Da, ce pot sa mai zic, superba "povestea". Chiar emotionanta si ma bucur pentru tine ca ai putut sa-ti iei parintii si prietenii la zbor, in Romania nu prea poti, decat daca inchiriezi vreun avion particular, ceva, dar sa-i iei la o plimbare cu avionul de la scoala.. Sad

P.S. : Sau cam asa am reusit eu sa inteleg, ca avionul cu care au zburat era unul din cele de la scoala de piloti la care tu ai fost (sau inca esti)

Ciao,

Mersi! Majoritatea timpului nu am avut voie sa-mi duc pasageri cu mine, deoarece au fost ore de zbor strict pentru antrenament, dar la "hour building" am avut voie sa aduc.. cand am facut Cross-Country Flights. Avioanele sunt unele de la scoala, unele de la compania de aviatie unde am lucrat. C-FNAC (NAC = National Air Charters)


Ultima editare efectuata de catre Capt_Vio in Mar 24 Feb 2009, 01:01, editata de 1 ori
Sus In jos
claudiup
Membru activ
avatar

Numarul mesajelor : 973
Varsta : 35
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 22/10/2008

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Mar 24 Feb 2009, 15:50

Multam pentru informatii Cpt_Vio si succes maxim cu SAAB!
Sus In jos
gizmo
Airport Level
Airport Level
avatar

Numarul mesajelor : 19
Varsta : 31
Localizare : Cluj - Napoca
Data de inscriere : 12/05/2008

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Mar 10 Mar 2009, 16:53

Dana is hot Embarassed
Sus In jos
GYN
Flight Level 400
Flight Level 400
avatar

Numarul mesajelor : 1026
Varsta : 54
Localizare : Cluj-EREDI
Data de inscriere : 09/02/2009

MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   Mier 11 Mar 2009, 00:09

Mi-a placut tot ce-am vazut aici Capt_Vio,cam astea erau si visele mele din tineretze!Tine-o tot asa,multa bafta si un mic sfat:daca ai ajuns in Canada,incearca sa eviti Romania-forever!
Sus In jos
http://gyxtremespotting.time2forum.com/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Trei ani de activitate in aviatie...   

Sus In jos
 
Trei ani de activitate in aviatie...
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Una din trei!
» Trei litere
» Rochii, fuste crosetate(7)
» Fulare tricotate
» Provocare tricotaj nr.10 model in mai multe culori

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: