AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 IS-7 IS-7/12 IS-12

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
horia
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 254
Data de inscriere : 07/02/2009

MesajSubiect: IS-7 IS-7/12 IS-12   Mar 21 Apr 2015, 14:34

De ceva vreme incerc sa pun cap la cap informatiile legate de seria planoarelor IS. Una din marile dileme este seria IS-7, IS-7/12 si IS-12.

Cu IS-7 avem poze, stim ce si cum. A fost primul IS de dubla comanda, constructie mixta lemn-aluminiu. A existat o varianta cu bot lung, adica varianta initiala din care a derivat IS-7/12 cu bot putin mai lung dar tot cu dubla comanda.

Prototipul IS-7 a avut inmatricularea YR-830. Nu stiu cata bucati s-au facut.

Modelul IS-7/12.Am reusit sa gasesc poze care sa demonstreze ca s-au facut cel putin 20 de bucati. Incepand cu cn.01 YR-250 pana la cn.20 YR-269.  Zic cel putin fiindca asa cum vedeti mai jos,intr-o carte ppstala color de la ERAN 77 (probabail) apare in imagina un IS-7/12 cu cn. 21 pe coada scris cu albastru.
Sursele difera in a preciza numarul, asta si fiindca unul este numarul de avioane construite si altul este numarul care au intrat in dotarea aeroclubului roman. Posibil fabrica sa fii pastrat unul pentru expozitii sau din care a dezvoltat alte proiecte.

Apoi mai este IS-12, stiu ca a fost un IS-7/12 modificat in monoloc pentru acrobatie. Nu stiu mai multe. posibil sa fii fost mai multe exemplare.

Intrebarile mele sunt:

1 Are cineva date suplimentare, poze sau liste cu inmatricularile acestei serii de planoare?

2 Are cineva si alte poze de la EREN (Expozitia Realizarilor Economiei Nationale) unde apare acest planor, poate vedem onmatricularea si eventual ce scrie pe panoul din fata lui?













Sus In jos
 
IS-7 IS-7/12 IS-12
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: