AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Air France- nepasare si nesimtire

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
nbk!ll3r
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 19
Varsta : 34
Localizare : South-west UK
Data de inscriere : 22/08/2011

MesajSubiect: Air France- nepasare si nesimtire   Lun 24 Oct 2011, 16:39

Sa va povestesc o mica intamplare cu Airfrance si cam cum isi trateaza clientii.Poate pentru unii o sa fie de ajutor in viitor cand isi aleg biletele.

Mai saptamanile trecute ma intorceam acasa, chiar bucuros ca vremea este nemaipomentita pentru perioada aceasta si eu aveam un bilet Londra-Paris-Bucuresti cu o escala de 7 ore..destul timp pt promenada pe strazile parisului bounce bounce bounce .Cum eram cazat la 500m de Heathrow am ajuns la aeroport cu exact 2 ore ianinte, mi am facut linistit check-inul si ma indrept catre baggage drop-off. Acolo ce sa vezi cyclops ...o coada kilometrica.ma asez linistit la coada si stau si stau si stau Basketball ...pana aprox 40 minute inainte de ora de plecare, tot acest timp a fost o adevarata distractie pentru ca toata lumea se certa , toata lumea tipa, o gramada personaje cu bagaje mai mari decat ei, cu 70 de puradei dupa, se certau la ghiseu, ba in engleza ba in franceza, doar 3 omuleti l ghiseu acolo...uneia i se blocheaza bagajul pe banda de mare ce era, alti cetateni francezi nervosi nevoie mare, unii cu masute de cafea dupa ei, etc...un adevarat circ lol! ( Sky Team Drop-off desk, adik KLM si AirFrance, dimineata, cu doar 3 oameni l ghiseu).Ii spun respectivului omulet cand intreba care mai e pt zborul l paris k sunt si eu si nu ash dori sa pierd avionul, el ma sigura k il prind si tot aducea in fata oameni de la coada, timp in care nu am inaintat mai deloc pret de vreo 10-15 minute, eu repetand mereu k vreau sa ma bage in fata deoarece mai erau vreo 7 persoane in fata mea la coada normala....ajung si las bagajul ( aprox 1 minut jumate a durat)..cu 20-25 minute inainte de zbor...fug la control securitate unde o coada imensa ma astepta..dureaza si acolo 10 minute..ma controleaza in bagaje ca pe ceilalti 5 din fata mea si 5 dupa...si fug la poarta k nebunu ( care era 19--undeva pe finger la mama draq) ajung acolo cand tocamai inchideau poarta si nu m au mai lasat sa urc affraid ....bineinteles k mi s a ridicat tensiunea instantaneu si deja ma vedeam cum dau de pamanat cu cei de la check in.Intreb pe doamnele de la ghiseu ce e de facut, adik: te duci si iti recuperezi bagajul, mergi la AirFrance desk si iti iei alt bilet si apoi surprizaaaaa stai din nou la coada la check in.Ok...ma duc sa recuperez bagajul, nimeni nu stia pe unde e...alti o gramada oameni de au piedut avioane faceu la fel...ma duc la personalul de la check in sa ii felicit, dar ce sa vezi ii durea fix in basca pig pig pig .Imi zicea ala de acolo: cum ai pierdut avionu? nu se poate asa ceva!!! e vina ta!! zic: ti am spus de 7 ori k il pierd si tu lucrezi aici si eu am zburat de mai multe ori de aici si stiu cum e treaba.El nici imi pare rau nici nimic zice ..stai un pic..se duce se cearta cu niste oameni la coada ..eu ma amuz..aia il fac incompetent si injura...mi a mai trecut din suparare.Vine la mine inapoi si zice...ce sa ti fac asta e!!! asa se intampla in fiecare dimineata, oamenii vin cu bagaje multe , refuza sa plateasca , se cearta cu noi, asta e!!!! imi venea sa l arunc pe banda aia de bagaje.Zic: cheama un superviser k vad k tu nu esti in stare...vine o doamna, care bineinteles k ma recunoase de la coada si zice..mergeti la desk s alegeti alt zbor. ma duc acolo , o gramda lume iar, ala zice...tre sa platiti 170 de lire cel mai ieftin la Tarom sau 200 la AirFrance..eu nu pot sa fac nimic de aici.Ma rog le dau banii k sa ajung acasa, pierd vreo 5 ore prin aeroport si ajung aks cu taromu.
Sun la Airfrance k sa ma cert cu ei bineintles Evil or Very Mad le spun toata povestea si sa mi dea banii inapoi si negociau cu mine k tiganii, pana l urma am ajuns l intelegerea k imi da 100 de lire inapoi si de 70 le am recomandat sa si cumpere un cantar sa le cantareasca bagajele alora inexcess si sa i avertizeze inainte k o sa plateasca supliment si sa nu se mai certe cu minutele cu aia de la desk...oricum la call center au fost mai draguti si si au cerut scuze pentru neplaceri nu ca nesimtitii de la aeroport si dupa aceea ii spun k nu e normal sa: nu mi dea mesaj sau telefon sa ajung mai devreme cand se asteapta al cozi ( k alte companii), k daca aduc oameni in fata trebuie sa i aduca pe toti inclusiv pe aia de sunt f aproape de desk , ka sa deschida mai multe ghisee de check in dimineata, k sa fie mai civilizati etc..si el imi zice trebuia sa va asteptati la cozi...trebuie sa veniti cu 4 ore inainte( pai mai bine plec cu bicicleta daca tre sa ajung cu 4 ore inainte pentru un zbor de o ora).Drept urmare...o sa mai treaca ceva timp Arrow pana o sa mai zbor cu Airfrance cred si o sa aleg companii care pot sa si gestioneze checkinul mai bine, cum ar fi Lufthansa care la terminalul 1 manageriaza de 3-4 ori mai multa lume k ei si intr un timp mult mai scurt, British Airways care sunt tatici acolo si chiar Tarom care desi face parte din Skyteam are ghiseu separat si treaba merge ca unsa.Nu zic sa nu cumparati bilete la Airfrance, dar poate aveti in vedere si o sa cantareasca si asta in alegerea biletelor.
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400
avatar

Numarul mesajelor : 825
Varsta : 40
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

MesajSubiect: Re: Air France- nepasare si nesimtire   Lun 24 Oct 2011, 16:49

De aceea trebuie evitate aeroporturile mari gen Heathrow sau CDG ca stiu ca la tranzit e haos mare. Daca nu e alta solutie trebuie vreo cel putin doua ore intre zboruri pt compensatia unor eventuale intarzieri. Daca ai stat mai mult de doua ore la coada pt bagaj, e chiar inacceptabil! Eu totusi nu cred ca e de vina compania, ci managementul de la Heathrow care a organizat gresit totul. Trebuia deschis un al doilea ghiseu daca au vazut cat de mare e coada. Asa se face si la supermarket, cum ai cinci clienti in fata, sunt obligati sa deschida o casa sau ghiseu nou. Trebuia sa filmezi si sa le trimiti inregistrarea, cu certuri, injuraturi cu tot! Sa vezi ce reduceri iti dadeau daca le ziceai ca te duci cu inregistrarea la mass media!!! clown
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
kampfmaschine
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Air France- nepasare si nesimtire   Lun 24 Oct 2011, 18:30

Eu zic sa nu generalizam...si eu am folosit AF in conexiune si s-a intamplat o problema, dar am fost foarte repede ajutat si totul a fost ok, deci...intamplari pro si contra se gasesc destule.
Sus In jos
nbk!ll3r
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 19
Varsta : 34
Localizare : South-west UK
Data de inscriere : 22/08/2011

MesajSubiect: Re: Air France- nepasare si nesimtire   Lun 24 Oct 2011, 19:13

Cel mai mult am fost deranjat exact de ce am scris in titlu..nesimtire si nepasare. Este destul de neobisnuit pentru Anglia sa nu si ceara lumea scuze si foarte neobisnuit sa nu se ia masuri.Vina o fi comuna a aeroportului si a AirFrance dar ar trebui sa analizeze impreuna situatia si sa o remedienze...sa mi spuna mie k in fiecare zi se intampla asa ceva ins k nu le pasa pur si simplu.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
avatar

Numarul mesajelor : 1158
Varsta : 66
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: CDG   Mar 25 Oct 2011, 18:29

Si eu am trecut printr-o experienta asemanatoare la Paris in tranzit catre Miami, asa ceva nu am vazut niciodata, o mare de oameni care vociferau, strigau sau altii care plangeau, haos, ce mai, m-am considerat norocos ca am reusit sa ajung la poarta indicata in bilet. La intoarcere avionul a fost parcat pe cea mai indepartata platforma fata de aerogara, am asteptat 35 de minute pana au venit autobuzele si tot atat drumul de la platforma la aerogara. La un moment dat am fost coborati din autobuze am intrat intr-o sala unde nu s-a intamplat nici un control sau verificare, apoi dupa 10 min am urcat in aceleasi autobuze care ne-au dus in final la aerogara pt Bucuresti. A fost cea mai stresanta escala din experienta mea de pasager.
Sus In jos
Lehoczki Cristian
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 7
Varsta : 56
Localizare : Timisoara TWR
Data de inscriere : 29/10/2011

MesajSubiect: CDG   Dum 30 Oct 2011, 10:05

Ovidiu , nu esti singurul care a avut probleme pe CDG. Din anul 2000 evit CDG si cel mai bine organizat aeroport este (parere personala) AMS. A se pleca in strainatate cu Lufthansa , AUA , KLM , British sau Tarom. In 2000 am facut 35 de min ,rulajul, dupa aterizare pina la terminal si apoi alte 25 min cu autobuzul de la un terminal la altul. Concluzie: am pierdut conexiunea catre destinatia dorita.
Sus In jos
nbk!ll3r
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 19
Varsta : 34
Localizare : South-west UK
Data de inscriere : 22/08/2011

MesajSubiect: Re: Air France- nepasare si nesimtire   Lun 31 Oct 2011, 16:58

Ai dreptate...AMS, LHR, FRA sunt ff bine organizate si Lufthansa este uimitoare cum poate sa si managereieze zborurile.Am avut cateva intazieri din pricina vremii si a aglomeratiei de la LHR si nu am avut nici o problema cu ei cu rebooking sau bagaje.In 15 minute era totul lamurit.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Air France- nepasare si nesimtire   

Sus In jos
 
Air France- nepasare si nesimtire
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Bilete de avion si transport - Airline Route and Ticket Information-
Mergi direct la: