AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Checkin online Blue Air

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 333
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

MesajSubiect: Checkin online Blue Air   Lun 26 Sept 2011, 22:23

Poate-s eu varză, dar nu reușesc să fac check-in online la Blue Air. Introduc datele rezervării, apare zborul, selectez toți pasagerii și trec mai departe la "finalizare check-in". Acolo citesc ce scrie și apăs pe butonul "Continuă". Apare un "Vă rugăm așteptăti", apoi nimic... aceeași pagină de finalizare. Am încercat de pe mai multe calculatoare, cu mai multe browsere etc... nimic. Menționez că am ales niște locuri în timpul rezervării, să fi fost asta de vină?

Mersi pentru orice idei!
Sus In jos
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 333
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 14:11

Azi mi-a venit soluționarea (nefericită) a problemei: nu se putea face check-in pentru că... zborul fusese anulat. Crying or Very sad

Bineînțeles, eu n-am aflat decât acum juma' de oră și a trebuit să iau celălalt zbor al zilei spre Roma. Acum mă rog să nu se anuleze și zborul de întoarcere. Very Happy
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 14:13

strainu a scris:
Azi mi-a venit soluționarea (nefericită) a problemei: nu se putea face check-in pentru că... zborul fusese anulat. Crying or Very sad

Bineînțeles, eu n-am aflat decât acum juma' de oră și a trebuit să iau celălalt zbor al zilei spre Roma. Acum mă rog să nu se anuleze și zborul de întoarcere. Very Happy

250,-€ ... Wink
Sus In jos
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 333
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 15:47

Da' chiar, pot să fac cerere de rambursare compensație pentru toți pasagerii de pe biletul respectiv sau trebuie ca fiecare să facă separat? Ca să fie ceva mai clar: văd că în formular sunt părți pentru toți pasagerii, dar nu mi-e clar dacă toți trebuie să depună același formular sau formulare separate.


Ultima editare efectuata de catre strainu in Mar 27 Sept 2011, 17:43, editata de 1 ori
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 17:32

Sunt bilete separate deci fiecare pasager in parte trebuie sa faca acea cerere.

p.s Nu e cerere de rambursare, ca biletul il folosesti oricum, e cerere de plata a unei compensatii pentru intarzierea suferita.
Sus In jos
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 333
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 17:50

Mersi de răspuns, am modificat deasupra Smile

Mengelaus a scris:
Sunt bilete separate deci fiecare pasager in parte trebuie sa faca acea cerere.

OK. Cum aș putea să-mi dau seama de chestia asta (la modul general)? Adică scrie/ar trebui să scrie pe undeva chestia asta? Eu am primit un singur email, cu un singur număr de referință și când intru la "Check reservation" îmi apar 2 pasageri.
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Mar 27 Sept 2011, 20:20

Sincer nu stiu, pentru ca nu am zburat niciodata cu Blue Air, dar doua bilete sigur exista. Eventual folositi amandoua persoanele acelasi numar de referinta daca doar unul exista.
Sus In jos
strainu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 333
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 11/04/2010

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Vin 06 Ian 2012, 11:12

Thomas a scris:
250,-€ ... Wink

După 6 săptămâni de așteptat un răspuns de la BlueAir (s-ar părea că era adresa de contact greșită în emailul pe care mi l-au trimis)....

Și după încă 6 săptămâni de așteptat după ANPC (da, atâta durează la ANPC să ajungă un email de la București la Giurgiu; mai bine angajau niște melci)...

Și după vreo 3 emailuri absolut aiuritoare cu cineva de la BlueAir...


Am ajuns la o înțelegere cu compania. Ei au prezentat-o ca un mare favor pe care mi l-au făcut, eu cred că mai degrabă și-au făcut socotelile și le-a dat cu virgulă.

În orice caz, câteva sfaturi celor care se vor afla în situația mea:

  1. mergeți cât de departe trebuie. Dacă la fiecare zbor anulat toți pasagerii și-ar cere drepturile, ar deveni mai rentabil să efectueze zborurile respective (mă rog, poate că totuși nu, dar în orice caz, îi va ustura)
  2. citiți cu atenție directiva (spre deosebire de alte legi, e scrisă într-un limbaj cât se poate de simplu) și nu vă lăsați intimidați de diversele tertipuri întrebuințate; nu contează nici cât a costat biletul, nici că pasagerul a venit cu o cerere anume. Dacă vi se spune "mergeți în instanță", nu vă descurajați. Eu am ales ca din acel moment să comunic doar cu ANPCul și cu avocatul, dar există și alte metode de abordare.
  3. când contactați compania pentru rebooking, cereți din start un zbor care să vă aducă la destinație în intervalul specificat de directivă; cel mai probabil acest zbor nu va exista, dar veți putea spune după aceea că l-ați cerut și compania vi l-a refuzat
  4. reclamația la ANPC (instituția abilitată să verifice respectarea directivei în RO) e opțională. Puteți merge direct în instanță, deoarece ANPC poate doar amenda compania pentru neplata compensațiilor, nu o poate obliga efectiv la plată (dixit comisarul cu care am vorbit eu).
  5. dacă totuși faceți reclamație la ANPC, trimiteți-o direct în județul unde se află sediul companiei (Giurgiu pentru Blue Air), altfel durează enorm.
  6. încercați să vă faceți o listă detaliată cu desfășurarea faptelor și momentele în care compania a încălcat directiva (inclusiv cu articole, alineate etc.) Nici avocații, nici cei de la ANPC nu sunt familiarizați cu legislația și asta vă va ajuta să economisiți timp.


Dacă ați ajuns până aici, sper că nu v-am plictisit și sper sincer ca ce-am scris mai sus să vă ajute să vă obțineți compensațiile. Eu unul îi mulțumesc lui Thomas și lui Mengelaus pentru sfaturile de aici și din topicul despre Tarom.

P.S. Dacă adminii vor considera oportun, poate topicul va fi redenumit în ceva mai relevant, de exemplu "Compensații pentru zboruri anulate".
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   Vin 06 Ian 2012, 13:55

Ma bucur ca s-a rezolvat pana la urma, chiar daca in nici un caz nu ar trebui sa fie asa de complicat sa primesti dreptul tau.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Checkin online Blue Air   

Sus In jos
 
Checkin online Blue Air
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Carti online / gratuite
» Muhteșem Yüzy?l episoade online cu subtitrare
» Karagül . Trandafirul negru - episoade online
» A.S.K. - episoade online
» Lale online

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Bilete de avion si transport - Airline Route and Ticket Information-
Mergi direct la: