AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Filmulete aviatice

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Urmatorul
AutorMesaj
xpino
Fotograf


Numarul mesajelor : 227
Varsta : 52
Localizare : Sibiu
Data de inscriere : 25/01/2009

MesajSubiect: The Farnborough air show 1976 - rare documentary programme   Lun 26 Aug 2013, 16:45

Nu stiu daca a mai fost postat aici. Ce vremuri!

Sus In jos
nicu1980
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 127
Varsta : 36
Localizare : ARGES
Data de inscriere : 22/12/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mar 27 Aug 2013, 22:35

Love is in the air
http://vimeo.com/70994185
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Love is in the air.   Lun 02 Sept 2013, 03:32

nicu1980 a scris:
Love is in the air
http://vimeo.com/70994185


Attempting world records is not everyone's cup of tee...


http://youtu.be/BwIjIFG0acI


http://www.youtube.com/user/airvnichols/featured?view_as=public

V.N.
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Top 10 Best Landings in the world.   Lun 02 Sept 2013, 06:30

http://www.youtube.com/watch?v=bQnDPIkaJ34

V.N.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 12 Sept 2013, 18:01

Are idee cineva pentru ce atata instructie cu acei mecanici de zbor sau ce sunt ei. http://www.youtube.com/watch?v=cu-xbG3XkRY
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Un eveniment epocal   Joi 12 Sept 2013, 20:02

Poveste lunga. Si ca orice poveste are un inceput un cuprins si o incheiere.

In cazul povestii noastre cuprinsul a fost foarte controversat.
Au fost multe intrebari ramase fara raspuns - pina la un moment dat.

Cu ocazia revenirii noastre in tara am reusit sa aflam si raspunurile la multe intrebari; dintre toate cea mai importanta fiind taina reusitei noastre.
Nu este vorba numai de cei doi mecanici zburatori.
"Instructia" cu cei  doi mecanici zburatori este faptul ca ei sint protagonistii  povestii. A fost implicata si armata si avitia civila si presidentia si securitatea.

Indiferent cu ce intentii pilotii aviatiei de vinatore au executat ordinul, ei sint singurii care au trait cu noi momentele dramatice ale evadarii in zbor.
La sol a fost o alta poveste unde din nou cei din armata au avut prilejul sa fie martorii unui eveniment incredibil din viata lor.
Citiva Colegi de la Baneasa au fost si ei la rindul lor martori la o plecare spectaculoasa "ca in filme", ca sa citez colegii.
Din personalul Navigant au fost si acolo colegi care fiind in zbor au fost socati sa auda in casti despre un Bn2 care a decolat fara aprobare spre vest: "dar nu au scapare aviatia de vinatoare este dupa ei".

http://www.youtube.com/watch?v=C1G4UdNsCvY                    
http://www.youtube.com/watch?v=vDjUWZu3PaI
http://www.youtube.com/watch?v=-EVsn8Grv58
http://www.youtube.com/watch?v=26xr6cLb04o

Mesajele postate cu ani in urma m-au rascolit . Nu imi vine sa cred ca am avut prilejul si onoarea sa ne intilnim cu o parte dintre cei care au postat. Observati va rog ca la inceput nu se stiau nici macar numele noastre.

But we came a long way since then!

Thank you every body...

Viorel



Citat :
***; Sun Oct 22, 2006 8:55 am
Citat :
Pe 19 mai 1978 in plina zi un BN-2 Inmatriculat YR-BNK decoleaza de pe aeroportul Baneasa fara nici o aprobare. La manse se aflau doi tehnici de la sol care au facut o adevarata demonstratie de pilotaj, reusind sa ajunga neatinsi in Austria. Aviatia militara alertata a trimis cateva MiG-uri 21 dar fara ai putea opri, voluntar sau involuntar. In acea perioada avionul purta insemnele Aviasan-ului, cu cruci rosii pe aripi si fuselaj. Cu acest zbor s-a semnat si actul de lichidare al Aviasan-ului, Ceausescu furios a ordonat desfiintarea acestuia
Citat :
Intr adevar, 2 mecanici de sol de la fosta C.I.P.A., au reusit o decolare spectaculoasa in jurul orei 1400, nimeni nu a stiut ce se intimpla (parca il vad pe colonelul Dumbrava - cei mai in virsta stiu despre cine este vorba -, cum se invirtea in stinga si in dreapta si intreba ce este cu avionul asta ? ), in timpul rulajului pe pista unul din ei era ascuns, s-a vazut clar unul singur la mansa, au lovit un An-24 in coiful radarului dar au continuat cursa nebuna, eram de servici in ziua aceea si tocmai ma indreptam inspre Aeroflot si am vazut totul, parca vad si acum fuga nebuna , deraparea la intrarea pe pista , decolarea si picajul inspre padurea Baneasa, sa nu fie loviti de antiaeriana, a fost ceva ca in filme. In aceiasi zi cei 2 mecanici  ( care din pacate le am uitat numele ) au avut grija sa si plateasca toate datoriile fata de colegi, si mai tin minte ca aveau o geanta plina cu conserve, la intrebarea unui coleg ce fac cu atitea conserve au raspuns ca se pregatesc ptr. seara la un ,,ceai,, . De atunci au fost multe restrictii pe aeroportul Baneasa: au fost aduse elicoptere militare, alimentarea nu se mai facea decit cu aprobarea unui ofiter special pus ,cit si pornirea motoarelor ptr. verificari. In orice caz performanta celor 2 a fost ca au reusit sa decoleze, sa traverseze Romania si Ungaria  ( unde in discutia cu controlul au anuntat ca duc un grav bolnav la Viena ) si sa aterizeze linga aeroportul din Viena ( pe un cimp de trifoi, la aterizare a fost avariata roata de bot ), fara sa fie opriti de nimeni (aviatia  militara romana si ceea ungara ), si asta fara sa aiba o singura ora de zbor la activ. Bravo lor.
Citat :
Se spune ca...

Mecanicii respesctivi au participat la multe zboruri de calibrari;oficial nu erau calificati ca piloti dar ar fi avut ceva antrenament in cadrul acelor zboruri. Este relativ usor sa inveti pe cineva decolarea, urcarea, zborul pe un anumit cap; aterizarea este o alta poveste si asta s-a vazut si aici, avionul a fost avariat la aterizare. Se pare ca au aterizat pe un cimp (aratura?) dupa cum s-a auzit de la niste tipi care erau la seral la liceul de Aviatie (lucrau in IRMA) si care au facut parte din echipa care a recuperat avionul.

Povestea iesirii lor din tara o stiu de la un fost coleg, fiul cuiva mare-foarte mare in aviatie la vremea aceea.

Initial (la Sud de Carpati) s-a incercat interceptarea lor dar undeva s-a produs o confuzie si s-a realizat interceptarea unui An-2 care zbura pasnic si al carui pilot probabil ca a fost coplesit de atita atentie. Mi se pare foarte posibil in panica iscata; si apoi An-2 ...BN-2 suna cam la fel. In plus asta explica si timpul cistigat de BN-2 pentru a avansa NW.

S-ar mai parea ca pe undeva o baterie AA i-a incadrat cu foc. Oricum ce este sigur este ca celula de la Giarmata a fost trimisa sa-i intercepteze. Celula a incercat sa-i determine sa aterizeze la Arad; se pare ca BN-2 a scos flaps-ul si a dat semn ca se conformaza. Celula a fost dirijata apoi spre Giarmata; BN-2 a bagat flapsul si a virat spre granita. Celula aflata probabil la limta de combustibil n-a mai putut interveni, iar la sol nu era nici un alt avion gata de lansare. La mai multi ani am avut ocazia sa vorbesc cu inginerul cu armamentul de la Giarmata care mi-a spus ca unul din avioane a avut o problema care a constat in blocarea/ nearmarea tunului. Pe chestia asta s-ar fi facut si o ancheta care pina la urma n-a avut alte urmari decit emotiile celor care i-au facut obiectul.

Indecizia privind modul cel mai potrivit de actionare cred ca s-a datorat atit surprizei, cit si faptului ca la vremea aceea nea caisa nu era in tara, vizitind China. De la acel coleg cu tata tare am inteles ca in conditiile acelea nimeni n-a luat o decizie clara.

Odata trecuti in Ungaria, s-a cerut Aviatiei Militare din tara vecina sa-i dea jos. Ceea ce stiu este ca Ungurii s-au eschivat nedorind sa doboare un avion inmatriculat cu Crucea Rosie. Am auzit acum ca baietii din avion ar fi vorbit cu Ungurii explicind ca au un bolnav la bord. Chestia asta nu o prea cred; zborul si intrarea in spatiul aerian Maghiar era neplanificata si in conditiile astea pentru Unguri ei erau tot o tinta infractoare. Daca ar fi vrut sa-i dea jos, Ungurii aveau motive sa o faca. Si sa nu uitam ca Ungaria a avut pina spre finalul apoteotic din '89 trupe de la Rasarit pe teritoriul ei.

Oricum, varianta mea continua cu zborul BN-2-lui escortat de MiG-uri pina la granita Austriaca. Din cit am auzit, nici n-au ajuns la Viena, au aterizat destul de aproape de garnita Austro-Ungara. Au cerut imediat azil politic. Avionul fiind proprietatea statului Roman, acesta a fost invitat sa vina si sa-l ridice.

Imediat s-au luat masuri de evitare a repetarii unei iesiri din tara pe calea aerului. Pe aerodroamele civile ne co-locate cu Aviatia Militara s-a instituit celule de alarma. La Baneasa s-au aflat in permaneta doua IAR-316B de la Alexeni inarmate cu PRND-uri. Puteau fi vazute din sos. Buc-Ploiesti, foarte aproape de gardul dintre sosea si aeroport.

La aerocluburi s-a introdus paza militara; nu puteai sa pornesti un avion fara sa ii arati soldatului ordinul de misiune.

Oricum ulterior acestui eveniment, in pofida masurilor luate s-au mai produs plecari ilegale pe calea aerului. Cele de care imi aduc acum aminte au fost un An-2 de la Utilitara plin su familiile pilotilor plecat in Turcia, si un L-39 pilotat de un elev de la S.O.Av. dela Bobocu (tot Turcia).

Anterior BN-2-lui, exceptind plecarile din perioada imediat urmatore razboiului in care se incadreaza si Bizu Canatacuzino, o alta iesire pe calea aerului s-a produs prin 71-72 cind "elemente criminale" (asa cum s-a anuntat la TV) au deturnat cursa Oradea- Bucuresti imediat dupa decolare, si au aterizat la Viena.

Revenind la BN-2, nu-mi aduc aminte ziua din saptamina cind au plecat, dar asa cum s-a mai spus aici (cred ca Avigdor), baietii au plecat cind toata lumea se indrepta spre casa. Si baiatul plecat de la Bobocu a plecat tot cam la celasi moment al zilei. Si intimplator sau nu, si incazul lui s-a produs o mica confuzie.

*****


Ultima editare efectuata de catre shouriken in Joi 12 Sept 2013, 20:57, editata de 1 ori (Motiv : Reformat pentru a deveni mai lizibil si anonimizat.)
Sus In jos
Balki
Moderator


Numarul mesajelor : 1657
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/10/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Vin 13 Sept 2013, 07:51

Dragomir C. a scris:
Are idee cineva pentru  ce atata instructie  cu acei mecanici de zbor sau ce sunt ei.
Este un F16 Demo Team (Viper West Demo). O fac pentru spectacol, la fel cum fac si cei de la Thunderbirds.
Sus In jos
http://panourituristice.ro/
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Amazing Mig 21   Vin 13 Sept 2013, 08:33

Mig 21 se simte bine la viteze mari si la inaltime .

La viteze mici cu unghiuri mari de atac (unghiuri mari de atac aerodinamice, nu unghiuri de atac catre tinta aeriena), este greu daca nu chiar imposibil sa ochesti o tinta aeriana de viteza mica, mai ales la joasa inaltime. Fiind o situatie inedita necesita putina practica chiar si pentru piloti cu experienta.

Citez un mesaj postat de MAX, pilot de vinatoare - Mig 21:
Citat :
Ati gresit amarnic cind ati gindit ca nu se va trage dupa un avion civil
Acest mesaj ne-a determinat sa mergem la fata locului pentru a afla adevarul.
Am avut prilejul si onoarea sa ne intilnim si cu pilotul care ne-a interceptat, domnul Maracineanu. O intilnire foarte emotionanta, dar cu palinca ne-am revenit Very Happy 
http://www.youtube.com/watch?v=oimOHCJwgJE
http://www.youtube.com/watch?v=sFO-jQ1Iutk

MIG-21 Fishbed
http://www.youtube.com/watch?v=KPLwZcjQhBA

Special thanks for your input Max - greatly appreciated.
http://www.youtube.com/watch?v=v_yV7U78jOY

Viorel...


Ultima editare efectuata de catre shouriken in Vin 13 Sept 2013, 19:59, editata de 1 ori (Motiv : Formatat pentru inteligibilitate)
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: RADIO   Sam 14 Sept 2013, 09:11

La Casa Radio Bucuresti.

Audio: Documentarul "Un singur zbor" realizat de Simona Șerbănescu.
http://www.romania-actualitati.ro/un_singur_zbor-42198

V.N.


Ultima editare efectuata de catre Balki in Sam 14 Sept 2013, 09:32, editata de 1 ori (Motiv : sters citatul lui Dragomir C, nu avea nicio legatura cu subiectul)
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Forced Landing Competition ( Competitie de aterizari fortate)   Mar 08 Oct 2013, 09:30

Pana de motor pe linga aeroport.
Sa speram ca aeroportul nu este prea departe. Very Happy 
Distractie placuta .
Have fun and spot the Roumanian:) 



V.N.
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Now that's Flyin'   Dum 13 Oct 2013, 01:45

Trebuia sa fie si un BN 2 in filmulet Smile  sau doua ...Ha



Aici la fel ca si in filmuletul anterior
mi-a placut nu numai  video dar si mixajul audio .



V.N.
Sus In jos
vishzu
Moderator


Numarul mesajelor : 1036
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/04/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Dum 27 Oct 2013, 12:07

Multe multe multe filme retro despre aviatie
http://imageevent.com/okbueno/mopic?z=2&l=0&c=10&n=1&m=-1&w=4&x=0&p=21
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Lun 11 Noi 2013, 21:26

Filmulet publicitar pe prezentare a ofertei AF Economy si Premium Economy

Sus In jos
dan guina
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 167
Localizare : ierusalim israel
Data de inscriere : 03/05/2009

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mar 12 Noi 2013, 20:16

vishzu a scris:
Multe multe multe filme retro despre aviatie
http://imageevent.com/okbueno/mopic?z=2&l=0&c=10&n=1&m=-1&w=4&x=0&p=21
Multumim,AUR !!
Sus In jos
vishzu
Moderator


Numarul mesajelor : 1036
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/04/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mar 12 Noi 2013, 22:50

Un mitng aviatic in Romania in 1955 Shocked 
http://m.youtube.com/watch?v=Cpa6XJslPqI
Sus In jos
Balki
Moderator


Numarul mesajelor : 1657
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/10/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mier 13 Noi 2013, 09:27

Geniaaal!!!! si nici nu exista GoPro Smile)
Sus In jos
http://panourituristice.ro/
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Lun 25 Noi 2013, 19:42

Low pass:
- avioane comerciale  
https://www.youtube.com/watch?v=9ZHqWJDu3eA

- aeronave militare (cel mai tare  este la  minutul 1:50 cred ca trece la 1-2 m de sol)
https://www.youtube.com/watch?v=F_8rAgOeVxc


Ultima editare efectuata de catre shouriken in Lun 25 Noi 2013, 20:28, editata de 1 ori (Motiv : Lizibilitate)
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 28 Noi 2013, 14:44

Aircraft near miss and unusual incident compilation .

http://www.youtube.com/watch?v=bM4G1Toe3h0
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 28 Noi 2013, 23:22

Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Lun 02 Dec 2013, 10:44

Air New Zealand 777-300 Hobbit Livery - Timelapse

Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 05 Dec 2013, 00:08

Tail Strike and Go Around Turkish


Sus In jos
xpino
Fotograf


Numarul mesajelor : 227
Varsta : 52
Localizare : Sibiu
Data de inscriere : 25/01/2009

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 05 Dec 2013, 12:38

Ceva HD!

https://vimeo.com/70994185
Sus In jos
aegean
Membru activ


Numarul mesajelor : 845
Varsta : 36
Localizare : LEMD
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Joi 05 Dec 2013, 14:48

Fenomenal! Altceva chiar nu pot sa spun.....
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mar 10 Dec 2013, 07:46

Sus In jos
Dylan
Moderator


Numarul mesajelor : 4709
Varsta : 45
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Mar 10 Dec 2013, 08:28

Slabut! Asa fac toate companiile si firmele din Romania pentru clientii lor!  Razz
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Filmulete aviatice   Astazi la 14:08

Sus In jos
 
Filmulete aviatice
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 26 din 29Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Tort de pampersi
» Filmulete amuzante
» Poze/filmulete pt. inspiratie!!!

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: