AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Tarom (RO / ROT)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Urmatorul
AutorMesaj
loplo
Fotograf


Numarul mesajelor : 911
Varsta : 37
Localizare : EDDK
Data de inscriere : 19/01/2009

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 09 Feb 2011, 21:48

Ai dreptate, nu e corect. Dar Tarom este in pierdere in cazul de fata. Are doua posibilitati:
- joaca cu preturi mari si merge pe politica "bou e ala care da, nu ala care cere", dar asa pierde clienti si client = bani
- lasa din preturi, porneste campanii puternice de marketing, reclame cu gust la TV, pe net, la radio. Pin asta atrage atentia oamenilor si clienti.

Apropo, sunt reclame pe net cu Tarom? Bannere, popupuri, etc? Au macar un autobuz in Bucuresti/Roamnia care sa poarte o reclama Tarom?

Aici in Köln, 80% din autobuzele KVB (RATBul de la Köln) sunt vopsite cu reclame Germanwings, TUI este in parteneriat cu DB (CFRul de aici), isi vopsesc avioanele in asa fel incat sa arate ca si trenurile de mare viteza/regionale (vezi pozele mele de la categoria EDDK).
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Joi 10 Feb 2011, 11:07

Nu cred ca sunt; eu cel putin nu am vazut. Singura interactiune cu potentialii clienti e pe Facebook.
Oricum, ca si opinie impartasita de majoritatea oamenilor, obiectivele celor care conduc Tarom sunt cu totul altele decat cele enumerate de tine. Dupa cum bine a spus Ruxandra Brutaru...daca Tarom ar fi fost privat i-ar fi fost mult mai usor sa se axeze pe eficienta si profit. Fiind companie de stat, e aproape imposibil. Imposibil in Romania bineinteles.
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 10:36

Cand pui intrebarile astea nu stiu de ce ma gandesc la cursa de Craiova Otopeni pusa doar pentru a avea deputatii cu ce merge la servici( noroc ca s-a scos repede) sau la cursa TGM-OTP, cursa de care multa lume spune ca merge din aceleasi motive.
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 15:42

In schimb OTP - ARW nu cred ca ar exista doar pentru deputati si totusi nu se opereaza, desi cu siguranta ar aduce profit. Pacat!

Citat :
In rest intrebarea persista-de ce nu a luat acele masuri care sa asigure o linie de plutire decenta? Recunosc ca e mult mai usor sa se planga dupa aceea prin diferite colturi ca nu s-a putut din cauza ca e companie de stat.

Pentru ca cineva, de acolo de sus nu vrea!
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 21:59

Titlu: Guvernul va căuta un investitor pentru Tarom până la finele anului
Sursa: http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/companii/guvernul-va-cauta-un-investitor-pentru-tarom-pana-la-finele-anului-216457.html
Autor: Victor Tursan
Data: 11.02.2011


Citat :
Guvernul va căuta un investitor strategic pentru Tarom până la sfârșitul acestui an și va privatiza compania de transport aerian atunci când condițiile pieței o vor permite, se arată în scrisoarea de intenție convenită de Guvern cu FMI, document obținut de agenția Mediafax.

Tarom a fost inclusă pe lista companiilor monitorizate de FMI din noul acord, iar instituția financiară va evalua atât pierderile, cât și arieratele operatorului aerian.

Prin actualul acord cu FMI sunt monitorizate o parte din companiile din subordinea Ministerului Transporturilor, respectiv CFR SA, CFR Călători, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, Metrorex, CFR Marfă și Electrificare CFR.

Numărul pasagerilor transportați anul trecut de Tarom a crescut cu 24% față de anul precedent, de la 1,77 milioane de călători la 2,2 milioane de pasageri, potrivit datelor preliminate ale companiei.

Tarom estimează că în acest an cheltuielile vor fi egale cu veniturile, față de un câștig bugetat de 19,8 milioane lei anul trecut, conform proiectului de buget pentru 2011. Compania a înregistrat pierderi de 90,99 milioane de lei în 2009, când miza pe un profit de 760.000 de lei.
Sus In jos
liviu.dnistran
Fotograf


Numarul mesajelor : 1197
Varsta : 30
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 22/07/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 22:08

Daca nu ne dau altii suturi in fund nu facem nimic Very Happy. Noroc de FMI ca i-o strans de oo sa faca ceva cu Tarom.

Nu stiu ce poate insemna asta. Cel mai probabil ca asta o sa insemne ca intram in Schnegen daca Tarom ajunge la cine trebe Smile).
Dar poate ma insel Razz.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 22:15

liviu.dnistran a scris:
Daca nu ne dau altii suturi in fund nu facem nimic Very Happy. Noroc de FMI ca i-o strans de oo sa faca ceva cu Tarom.

Nu stiu ce poate insemna asta. Cel mai probabil ca asta o sa insemne ca intram in Schnegen daca Tarom ajunge la cine trebe Smile).
Dar poate ma insel Razz.

Liviu , nu te gandi la alta sfera de influenta decat AFKL . Ca mediul actual e total neprietenos achizitiilor , iar Tarom nu e tocmai cea mai atractiva mireasa , asta e deja altceva. Asa ca FMI sa ne mai lase , ca am vazut cat de competenti sunt !
Sus In jos
liviu.dnistran
Fotograf


Numarul mesajelor : 1197
Varsta : 30
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 22/07/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 22:29

No pai nu o sa ii cumpere DLH, ca is si in alta alianta si alte treburi, dar ia uitati-va cine face gat la Schengenu nostru Very Happy (Franta, Olanda, si Germania). Deci na...
Si asa francezii nu or luat mai nica la intrarea in UE Razz. Iau tura asta.

Oricum pe langa celelalte companii (CFR-uri,CNADNR, Metrou), Tarom are potentialul cel mai mare pe termen scurt. Are o flota destul de OK, are sloturi bunicele prin Europa si in Orientul Mijlociu. Nu ar trebui investit foarte mult.
Cel mai probabil se va vinde un pachet mai mic de actiuni (daca is destepti si nu vor sa pateasca ca ungurii), si daca merge treaba sa le dea si majoritarul.

Cu o administrare mai chibzuita si mai atenta poate deveni o chestie interesanta. Asta daca nu vor sa o cumpere si sa o inchida ca sa le ia locul, dar eu sper ca nu va fi cazul.
Sus In jos
loplo
Fotograf


Numarul mesajelor : 911
Varsta : 37
Localizare : EDDK
Data de inscriere : 19/01/2009

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 11 Feb 2011, 22:38

Lol, sa vad cum pune mana un KLM - AFR, DLH sau BAW - IBE pe ei. Sa vedem atunci cum le sare cheful de stat in birou si curatat pe sub unghii simatelor domnisoare si doamne de la Tarom.
Ii va scutura cum a scuturat Erste BCRul la preluare, fiecare avea morcove sa nu fie disponibilizat, toti erau la job inaintea orei de deschidere si stateau peste program, doar sa bata bine la ochi.
Sus In jos
etravel
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 102
Varsta : 44
Localizare : Snagov :)
Data de inscriere : 03/02/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 12 Feb 2011, 07:43

loplo a scris:
Lol, sa vad cum pune mana un KLM - AFR, DLH sau BAW - IBE pe ei.
Pentru ca tot se discuta de o eventuala privatizare (cu totul imposibila in acest an opinia mea), am dat peste articolul de
la http://bit.ly/hkrGg0 ; importanta nu este publicatia ci opinia din articol, pertinenta in forma si fond: nu investeste nimeni bani in TAROM atata timp cat bilantul general da cu minus iar investitorul ar trebui sa vina cu alti bani de acasa in secunda doi dupa cumparare. Din cate stiu, miscarea aceasta de privatizare pe fond de pierderi s-a mai incercat acum 11 ani intr-un context identic, cu rezultatele pe care le stim.
Probabil ca vanzarea unui pachet minoritar (la inceput) de actiuni la bursa ar avea succes, spre deosebire de privatizare.

loplo a scris:

Ii va scutura cum a scuturat Erste BCRul la preluare, fiecare avea morcove sa nu fie disponibilizat, toti erau la job inaintea orei de deschidere si stateau peste program, doar sa bata bine la ochi.
Evident ca nici la TAROM nu se vine la job care cum vrea si la plecare tot la fel. Sa nu uitam ca la capitolul punctualitatea zborurilor compania sta chiar foarte bine - asta nu s-ar putea obtine cu un program aleatoriu si de placere al angajatilor.
In ceea ce priveste statul dupa program pe schema 'eu te platesc 8 ore, tu-mi stai minimum 10', asta este un balcanism absolut mizerabil de care sper sa se scape odata si odata in .ro, nu de alta dar e calea sigura spre pierderea oricarei productivitati a angajatului si impunerea unui neosclavagism rusinos care nu are nimic in comun cu secolul 21si cu Europa civilizata. Nu in statul aiurea dupa program sta cheia productivitatii si rentabilitatii sau 'ca sa dea bine', ci in cu totul alte lucruri.




Sus In jos
loplo
Fotograf


Numarul mesajelor : 911
Varsta : 37
Localizare : EDDK
Data de inscriere : 19/01/2009

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 12 Feb 2011, 15:06

M-ai inteles gresit, cand vorbeam de punctualitate, nu ma refeream la curse, ci la lejeritatea birounaticilor, aia care gandesc orarul curselor, tin avioanele la sol zile intregi, calculeaza preturi si mai ales cei care baga banul gros la buzunar.
Sus In jos
CDA
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 387
Varsta : 41
Localizare : Copenhaga
Data de inscriere : 22/03/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 12 Feb 2011, 18:56

Stati linistiti ca nu o sa se intample nimic.
Tarom va fi companie de stat si peste zece ani. In aviatie bagi bani doar daca nu ai ce face cu ei - e printre cele mai proaste afaceri.
Sunt sute de companii aeriene in ume, biletele sunt ieftine, sunt cate 3-4 companii ce zboara pe aceeasi ruta, iar pretul petrolului e in crestere. Cine sa bage bani in Tarom sau in alta companie aeriana?
In nici un caz AF,KL,AZ,LH.
Probabil niste oligarhi rusi sau seici arabi.
Iar Guvernul nu va vinde pachetul majoritar de actiuni. Si atunci de ce sa cumperi actiuni la Tarom daca Guvernul Romaniei detine 51% din actiuni ?

Tarom va ramane companie de stat.





Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 12 Feb 2011, 19:25

Tind sa ii dau dreptate lui CDA . Companiile din fostul lagar estic au avut diverse incercari , toate esuate.
Malev a incercat cu AirBridge , era sa piara si acum e din nou in bratele guvernului maghiar.
CSA si LOT , doua companii mult mai "interesante" decat tarom au avut incercari care nu s-au soldat cu nimic.
Inafara de Interflug (disparuta "organic" in marea Germanie) , toate companiile din est sunt in bratele statelor . Or fi exceptiile Estonian (la SAS) sau BH Airlines (la THY) , dar ele sunt aparute dupa 90 in state care nu existau in perioada sovietica.
Probabil se va merge pe scoaterea unui pachet de max 5% pe BVB , care alaturi de cei 15% detinuti de Fondul Proprietatea , vor asigura o paleta mai mare de actionari.
Sus In jos
B32fly
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 208
Data de inscriere : 27/01/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 12 Feb 2011, 19:36

Perfecta remarca ta CDA, nu e nimeni inconstient sa bage bani in Tarom (adica sa cumpere 49% din actiuni) si tot statul nostru sa aiba putere de decizie Smile.
Sus In jos
cipi_TM
Membru activ


Numarul mesajelor : 1409
Varsta : 35
Localizare : Timisoara
Data de inscriere : 04/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Lun 14 Feb 2011, 09:54

Titlu: Zborul spre privat: Logica vanzarii Tarom
Sursa: http://www.wall-street.ro/slideshow/Turism/99106/Zborul-spre-privat-Logica-vanzarii-Tarom.html
Autor: Cristian Gubandru
Data: 14.02.2011

Citat :
Zborul spre privat: Logica vanzarii Tarom


Guvernul trebuie sa gaseasca pana la sfarsitul anului un investitor strategic pentru operatorul de transport aerian Tarom, inclus pe lista companiilor monitorizate de FMI din noul acord, privatizarea fiind ultima solutie, insa daca aceasta esueaza compania intra in faliment, spun consultantii intervievati de Wall-Street.ro


Este privatizarea o solutie? Care sunt riscurile?


Privatizarea este ultima solutie pentru compania aeriana Tarom, aflata pe pierderi de zece ani, insa are nevoie sa se integreze intr-un mare grup aerian, altfel nu va supravietui, potrivit consultantilor. “Este singura solutie de eficientizare, dar bineinteles prin privatizare intelegandu-se atragerea unui operator aerian strategic pentru ca piata transportatorilor aerieni de linie se oligopolizeaza in Europa, vor ramane probabil trei mari grupuri, Lufthansa, British Iberia, Air France KLM. Acestia sunt gigantii, iar Tarom trebuie sa incerce sa se pozitioneze cu unul dintre ei. Vremea subventionarii de la bugetele nationale a micilor operatori a trecut de mult”, considera Doru Lionachescu, partener principal al casei de investitii Capital Partners.

Pierderile Tarom au depasit 21 de milioane de euro in anul 2009, iar operatorul aerian a fost inclus pe lista companiilor monitorizate de FMI din noul acord, iar institutia financiara va evalua atat pierderile, cat si arieratele operatorului aerian.

In opinia bancherului de investitii, transportul aerian este un business globalizat cu ultragiganti, precum Air China, Emirates si companiile americane, iar o privatizare esuata ar duce la faliment, grecii, ungurii, bulgarii fiind cele mai bune exemple.

“In privatizarea Tarom trebuie sa se porneasca de la certitudinea ca fara un partener strategic foarte mare Tarom nu va supravietui. Ungurii au incercat privatizare cu un investitor nestrategic si a esuat, bulgarii cu operatorul national a falimentat, deci este o chestiune de timp pana si Taromul isi va inchide portile, daca nu gasim o solutie. Sa ne uitam la Olimpic care a incercat sa mearga pe cont propriu. Grecii au incercat cu operatorul national de stat, care a dat faliment cu pierderi enorme”, spune Lionachescu.

Ungaria a privatizat prima oara Malev în in urma cu 19 ani, cand operatorul aerian Alitalia si un fond de investitii au preluat un pachet de 35% din actiunile companiei. Apoi, maghiarii au esuat in repetate randuri sa privatizeze Malev, iar guvernul a fost nevoit sa finanteze compania cu peste 20 miliarde forinti (circa 96 milioane de dolari) in 2010 pentru a evita falimentul.

Cum a pierdut Tarom startul in cursa pentru gasirea investitorului strategic

Guvernul a incercat in anul 2000 sa vanda Taromul, insa atunci investitorii nu au fost interesati, asa ca privatizarea a esuat. In prezent, operatorul “a ramas pe dinafara”, potrivit consultantilor, pentru ca majoritatea companiilor aeriene s-au unit de mult timp. “Nu va fi usor pentru ca Taromul vine in aceasta competitie tarziu, dupa ce s-au produs consolidari semnificative si nu vine de pe pozitia unui operator interesant pentru majoritatea jucatorilor straini. Este o companie fragila, de pluton, nu va fi usoara privatizarea. Tarom vine dupa un exercitiu de privatizare esuat, este adevarat ca acum vreo 10 ani, insa pietele nu uita usor”, este de parere Lionachescu.

In anul 2007, Ministerul Transporturilor a propus lansarea unei oferte publice secundare de vanzare pentru 5% din titluri, insa nu s-a concretizat.


Cine, cand si la ce pret ar putea cumpara compania?


Air France KLM este la momentul actual prima companie la care se gandesc consultantii intrucat au existat negocieri intre Tarom si grupul aerian european.

“Daca pretul este rezonabil ar putea sa o cumpere unul dintre cele 3 grupuri, in masura in care rutele sunt complementare, faptul ca Taromul s-a afiliat la negocieri cu Air France KLM, face acest grup cel mai plauzibil cumparator. Nu stiu daca acest grup aerian este interesat. Ar fi o mare sansa pentru Romania sa scape de inca o gaura neagra si de inca o sursa mare de capusare”, a precizat Lionachescu.

Matei Paun (foto), managing partner al firmei de consultanta pentru fuziuni, achizitii si finantari BAC Investment, considera ca Tarom va fi dificil de privatizat in conditiile actuale, dar asta nu inseamna ca nu se merita incercat. "Consolidarile in ultima perioada merg mai greu. In primul rand, cumparatorii naturali ar fi cei din aviatie, Air France KLM. Nu sunt singurii potentiali, dar sunt cei mai vizibili. De regula, aceste privatizari, cand firma pierde bani, merg destul de greu. Se pot gasi diverse formule, de a scoate Tarom de sub umbrela statului".

Mai mult, consultantii cred ca Statul ar trebui sa accepte orice varianta, avand in vedere pierderile Tarom si situatia economica mondiala. Este posibil ca Tarom sa nu mai valoreze mare lucru, avand in vedere ca flota de avioane trebuie reinnoita. “Istoria recenta de tranzactionare nu este incurajatoare. In conditiile actuale de piata, cu perspective de crestere a petrolului, este posibil statul sa nu poata lua niciun dolar in plus, sa fie multumit ca preia cineva obligatiile si pune compania pe picioare. Daca se urmareste eficientizarea Taromului, statul ar trebui sa nu excluda nicio varianta”, afirma Lionachescu.

Termenul pentru privatizarea Tarom, minim 6 luni, maxim 1 an

“Din momentul in care s-a luat decizia ferma, s-a agreat privatizarea, este un proces care in mod normal in 9 luni ar trebui sa se incheie”, a adaugat Lionachescu.

Matei Paun vede privatizarea Tarom realizabila intre 6 si 12 luni.


De ce nu este bursa o solutie


Tarom s-ar fi putut lista la Bursa daca tranzactiile zilnice ar fi fost mai mari. Bursa de la Bucuresti nu este o solutie pentru operatorul aerian.

“O privatizare pe bursa din Bucuresti cu tranzactii de 4-5 milioane de euro pe zi nu ii va da Taromului fondurile de care are nevoie. Intr-un an, doi trebuie sa isi schimbe flota, deci sunt sute de milioane de euro. Ar trebui sa fie o bursa foarte mare. Nu vad ca o optiune rationala privatizarea prin bursa. Trebuie sa se mearga constient pe ideea ca singurii cumparatori trebuie sa fie unul dintre marile grupuri aeriene. Poate avem sansa sa fie un grup din Orientul Mijlociu sau poate Turkish Airlines. Pentru oportunitatea unei achizitii in transportul aerian, principalul indicator este reducerea de costuri. Se face o analiza, unde nu ai duplicari de rute, unde ai flota compatibila”, afirma Lionachescu.

Apartenenta la un grup aerian puternic ii va da companiei Tarom destinatii, code-sharing, reduceri la cumpararea de combustibil, tehnologie noua, etc.

“Guvermul trebuie sa incerce sa regandeasca strategia Taromului si o data pus pe picioare cat de cat, lucrurile ar putea sa mearga altfel, ma refer la o eventuala privatizare. Azi daca vinzi o firma cu pierderi de cateva milioane de euro, nu vinzi mai nimic. Trebuie sa vinzi un plan, daca nu ai asa ceva cam pierzi timpul”, considera Paun.

Tarom opereaza catre 49 de destinatii in sezonul de iarna 2010, acoperind tari din Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

In primele 7 luni ale anului 2010, compania Tarom a transportat peste 1.120.000 de pasageri iar gradul mediu de incarcare a fost de 61%, in crestere cu peste 8 puncte fata de perioada similara a anului trecut.

Pentru anul 2010, Tarom estimeaza peste 2 milioane de pasageri transportati si un grad de incarcare de peste 60%.
Sus In jos
Boeing777-300
Fotograf


Numarul mesajelor : 857
Localizare : Macondo
Data de inscriere : 02/12/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Lun 14 Feb 2011, 13:23

f bun articolul.
Tarom este insa in faliment de cartiva ani pe hartie insa nu a fost declansata niciodata procedura de intrare in faliment ptr ca statul a tinut compania in viata. ceva insa trebuie sa se intampla cu Tarom ptr ca suntem presati, asa cum spune articolul.

Daca Tarom este preluat de unul dintre grupurile puternice vom avea de castigat zic eu, insa depinde insa cum va negocia statul si ce firma de consultanta va fi aleasa ptr procesul de privatizare.

Acum Tarom este o companie condusa haotic fara prea mare responsabilitate comerciala. strategia lor este "hai sa vedem ce va fi cu compania la anul, pana atunci noi ne luam salariile."
Referitor la reclame si chestii de genu asta, astea sunt poezie. Cand pierzi peste 20 de mil de euro/an nu o sa mai aprobe nimeni buget de publicitate. Si la urma urmei cam ce sa zica tarom sa atraga lumea? "zburati cu tarom si platiti pretul cel mai mare?"

un amic de-al meu a venit in dubai cu sotia si a ales a mearga cu klm pe la amsterdam decat sa vina direct cu tarom. de ce? 200 de euro in plus biletul la tarom de persoana. tarom costa 600E iar cu klm a platit 400E/persoana dus/intors.
stiu ca preturile sunt fluide, se schimba, si companiile mari isi pot permite sa scada preturile insa pe om nu-l intereseaza asta. el se duce dupa pretul mai mic. tarom nu poate tine pasul cu piata.
Sus In jos
gaudi
Membru activ


Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 16 Feb 2011, 14:52

La TAROM, luna martie este luna femeilor: 20% reducere la biletele de avion pe toate destinațiile externe
Sus In jos
Iulius
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 162
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 02/04/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 18 Feb 2011, 14:04

Tarom catre Rijeka?
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 18 Feb 2011, 19:30

Da, curse charter pentru diversi tur-operatori. Nu sunt sigur, dar cred ca Paralela 45 a contractat acest zbor.

În vara asta Tarom va mai opra pe lânga RJK si DBV, AYT (curse zilnice în vârf de sezon), RHO, HER, KGS, BJV, PMI, TFS, JTR, ADB, JSI. Cam astea le stiu eu pâna acuma.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 18 Feb 2011, 19:31

Iulius a scris:
Tarom catre Rijeka?

Asa cum scrie si in textul respectiv , e un zbor charter. E organizat pentru / impreuna cu Paralela45.
Orarul este (marti , intre 14.06 si 13.09):

OTP 13,50 - RJK 15,40
RJK 16,40 - OTP 19,30
Sus In jos
B32fly
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 208
Data de inscriere : 27/01/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 19 Feb 2011, 01:12

CalinCLJ a scris:
Iulius a scris:
Tarom catre Rijeka?

Asa cum scrie si in textul respectiv , e un zbor charter. E organizat pentru / impreuna cu Paralela45.
Orarul este (marti , intre 14.06 si 13.09):

OTP 13,50 - RJK 15,40
RJK 16,40 - OTP 19,30

18:30 mai degraba?
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Joi 24 Feb 2011, 22:50

Tarom suspenda zborurle si pe ruta OTP - VLC incepand cu data de 25.Martie pana nu se stie cand... Evil or Very Mad
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 25 Feb 2011, 08:53

Pana cand pleaca Wizzul din Romania lol!
Sus In jos
robert24
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/10/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 25 Feb 2011, 11:53

Daca suspenda si VLC, RIX, ZRH si MAD via CLJ si cine stie cate altele ce vor baga in loc? Sau le place sa tina avioanele sa stea degeaba? Chiar nu le inteleg aceasta anti-startegie... Mad
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 25 Feb 2011, 13:41

robert24 a scris:
Daca suspenda si VLC, RIX, ZRH si MAD via CLJ si cine stie cate altele ce vor baga in loc? Sau le place sa tina avioanele sa stea degeaba? Chiar nu le inteleg aceasta anti-startegie... Mad

Plus BRI si VCE... Neutral
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Astazi la 18:19

Sus In jos
 
Tarom (RO / ROT)
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 38Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: