AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Griff
Moderator


Numarul mesajelor : 1398
Varsta : 33
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

MesajSubiect: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:11

A inceput si luna octombrie...si iata ceva rezultate

GermanWings - Airbus 319-112 - D-AKNS

Medallion Air - McDonnell Douglas MD-83 - YR-HBE





...si ptr tata Dylan...



Sus In jos
DouglasMD11
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 72
Varsta : 22
Localizare : Vaslui
Data de inscriere : 20/03/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:15

De ce e coada aia asa de... decalata nu stiu cum sa ii spun, asimetrica:D la YR-HBE?
Sus In jos
Griff
Moderator


Numarul mesajelor : 1398
Varsta : 33
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:19

Asa e configuratia lui ptr decolare.
Sus In jos
b707nicolae
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 110
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 23/04/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:31

Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba Suspect
Sus In jos
arianne
Moderator


Numarul mesajelor : 2723
Varsta : 24
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:54

Si mie mi se pare ciudat. In special faptul ca sunt asimetrice. Poate ne explici mai in detaliu Griff.
Sus In jos
Griff
Moderator


Numarul mesajelor : 1398
Varsta : 33
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 04 Oct 2010, 22:59

b707nicolae a scris:
Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba Suspect

Yup, asa de cabrat. Gandeste-te ca daca era ceva care nu era in ordine, in cabina suna "take off config" si nu mai decola avionul. Nu cunosc MD-ul, dar pot sa ma informez despre t/o config.
Sus In jos
Elful
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 36
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 18:04

Inainte de rulaj sau in timpul rulajului se face obligatoriu un check list al suprafetelor de comanda a avionului .In cazul de fata pilotul tinea mansa trasa spre el pentru a putea manevra din aceea "rotita " aflata in stanga lui avionul in timpul rulajului
http://farm4.static.flickr.com/3637/3645072019_bf23f83a49.jpg
Sus In jos
DouglasMD11
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 72
Varsta : 22
Localizare : Vaslui
Data de inscriere : 20/03/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 19:42

nu e vorba numai de asta ca e cabrat foarte tare, intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.La celelalte avioane trenul principal e undeva relativ la mijlocul avionului, dar la MD-83 e mai in spate, undeva la 1/3 din distanta totala.Ce ma nelamurise pe mine era faptul ca suprafata de control nu e ridicata simetric(in stanga e mai ridicata decat in dreapta). La MD-uri eleroanele sunt ajutate de ampenajul spate? ca la F-18? http://www.youtube.com/watch?v=fNInwpnIdS4
Sus In jos
arianne
Moderator


Numarul mesajelor : 2723
Varsta : 24
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 20:27

DouglasMD11 a scris:
intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.

Uiti faptul ca MD-ul are motoarele pe coada, deci si centrul de greutate e deplasat catre spatele avionului, o parte din forta necesara decolarii fiind data de greutatea motoarelor. Exemplul extrem ar fi 727-le care nu ezita sa "cada in fund" la prima furtuna.

Inteleg pana la urma ca a fost vorba doar de verificarea suprafetelor de control.
Sus In jos
DouglasMD11
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 72
Varsta : 22
Localizare : Vaslui
Data de inscriere : 20/03/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 21:16

arianne a scris:
DouglasMD11 a scris:
intr-un fel e logic pentru ca MD-83 e un avion destul de lung si ca sa faci parghia cu trenul principal iti trebuie mai multa forta decat la celelalte avioane.

Uiti faptul ca MD-ul are motoarele pe coada, deci si centrul de greutate e deplasat catre spatele avionului, o parte din forta necesara decolarii fiind data de greutatea motoarelor. Exemplul extrem ar fi 727-le care nu ezita sa "cada in fund" la prima furtuna.

Inteleg pana la urma ca a fost vorba doar de verificarea suprafetelor de control.
Ai dreptate cu motoarele, dar in toate cadrele coada arata la fel, tine chiar atat de mult verificarea?
Sus In jos
Aviatia-Romaneasca
Membru activ


Numarul mesajelor : 426
Varsta : 22
Localizare : Arad-LRAR-ARW
Data de inscriere : 25/06/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 21:22

b707nicolae a scris:
Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba Suspect
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.
Probabil cum sa si zis din cauza ca motoarele sunt pe spate .
Daca gresesc cu Verificarea supreafetelor de comanda va rog sa ma corectati , dar asa stiu eu Very Happy.

______________________
Tasco10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm
Sus In jos
arianne
Moderator


Numarul mesajelor : 2723
Varsta : 24
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 21:32

Aviatia-Romaneasca a scris:
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.

Nu are legatura. La Scarebus se face in mod regulat in timpul taxiului pentru a castiga timp.

Dar suntem mult prea off-topic!
Sus In jos
Aviatia-Romaneasca
Membru activ


Numarul mesajelor : 426
Varsta : 22
Localizare : Arad-LRAR-ARW
Data de inscriere : 25/06/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 21:48

arianne a scris:
Aviatia-Romaneasca a scris:
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.

Nu are legatura. La Scarebus se face in mod regulat in timpul taxiului pentru a castiga timp.

Dar suntem mult prea off-topic!

Atuncea probabil ca e verificarea surafetelor de comanda , dar totusi nu am nici o idee sa spun ce altceva ar putea fi . Poate ne va da cineva un raspuns mai Concret.

_________________________
Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm.
Sus In jos
mihaiatanasie
Membru activ


Numarul mesajelor : 2358
Varsta : 59
Localizare : Rosiorii de Vede & Brasov
Data de inscriere : 27/06/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 05 Oct 2010, 23:33

Eu cred ca voia sa faca ceva acrobatii.
Sus In jos
http://unursinnoras.blog-gratuit.ro/
atr_42_500
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 1059
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/03/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mier 06 Oct 2010, 09:23

Mi se pare ciudat ca elevators nu sunt la acelasi unghi... nu stiu numic de sistemele de la MD, dar la altele din cate stiu astea se misca impreuna. Poate nu erau cuplate toate sistemele hidraulice. Ar fi intereseant de aflat.
BTW, frumoase poze si frumoasa pasare.

Aviatia-Romaneasca a scris:
b707nicolae a scris:
Scuze ca ma bag, dar.. Chiar atat de cabrat? Pe mine ma bate gandul de un "check" al suprafetelor de comanda mai degraba Suspect
Imi pare rau ca te contrazic dar verificarea suprafetelor de comanda se face inainte de a pleca de pe loc ...Si eu din cate vad se pare ca aeronava este in Miscare.
Probabil cum sa si zis din cauza ca motoarele sunt pe spate .
Daca gresesc cu Verificarea supreafetelor de comanda va rog sa ma corectati , dar asa stiu eu Very Happy.

______________________
Tasco10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm

Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop
Sus In jos
Aviatia-Romaneasca
Membru activ


Numarul mesajelor : 426
Varsta : 22
Localizare : Arad-LRAR-ARW
Data de inscriere : 25/06/2010

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mier 06 Oct 2010, 15:12

Citat :
Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop

Pai noi de MD vorbeam nu de 737 si nici de 32X.Citeste mai atent.

____________________
Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm
Sus In jos
Stefan
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 178
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/04/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mier 06 Oct 2010, 16:02

poate lamureste asta problema.

MD80 elevator is actually powered is when the control column is pushed near its maximum forward movement (full nose-down). Only then does the elevator receive any hydraulic assist (boost). At all other times each half of the elevator is free-floating with control tabs linked by cable to the control columns "flying" the elevator to desired position(s). You will regularly see the split elevator condition on taxiing MD80s.
Sus In jos
atr_42_500
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 1059
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/03/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Joi 07 Oct 2010, 09:22

Aviatia-Romaneasca a scris:
Citat :
Again, nu stiu pt MD, dar la 737 si 32X verificarea suprafeteleor de comanda sa poate face si in timpul taxi. Exista un disconnect switch tocmai pentru acest scop

Pai noi de MD vorbeam nu de 737 si nici de 32X.Citeste mai atent.

____________________
Tasco 10x25 Hp Photosmart E427 6.0Mp 6.9mm

Which part of "nu stiu pt MD" is not clear Smile?

Stefan, mersi, asta clarifica.



Sus In jos
b707nicolae
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 110
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 23/04/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Lun 11 Oct 2010, 23:07

Da, uite ceva ce nu stiam, multumesc Stefan pentru lamuriri. Si eu stiam ca verificarile se fac imediat ce incepe taxi-ul (aproape toate avioanele pe care le-am vazut facand asta, de dinauntru sau de afara, au facut in timpul rularii), de aceea am zis. Oricum, e bine ca s-a lamurit, ca era prea mare curiozitatea :p
Sus In jos
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1078
Varsta : 37
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Vin 15 Oct 2010, 12:35

Ciao tuturor,

Inca un Jumbolino pe BBU:
BAe 146 -300 3203 D-AEWQ Eurowings ferried 14oct10 EXT-NUE-BBU on return to lessor, last EWG 146 movement ex G-BTTP.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Mar 26 Oct 2010, 09:31

asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 Smile )
revin cu poze imediat ce apar Very Happy
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: noi avioane in flota Blue Air ?   Mar 26 Oct 2010, 10:39

rev4 a scris:
asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 Smile )
revin cu poze imediat ce apar Very Happy

De unde ai aceste informatii si mai ales numarul lor de inmatriculare ? Eu nu am gasit nici un fel de informatii despre aceste avioane...hmm

Asteptam poze.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Sam 30 Oct 2010, 06:47

norbert_kw a scris:
rev4 a scris:
asteptam sa apara pentru blue air YR-BAI si YR-BAH (unul din ele este 737-500 Smile )
revin cu poze imediat ce apar Very Happy

De unde ai aceste informatii si mai ales numarul lor de inmatriculare ? Eu nu am gasit nici un fel de informatii despre aceste avioane...hmm

Asteptam poze.

sa zicem ca am un "spion in Baza' Very Happy ....cateva poze din noaptea de 29.10.2010...scuzati calitatea dar pozele sunt fara blit Smile

http://img94.imageshack.us/i/dsc02608c.jpg/ Bae D-AEWQ

http://img827.imageshack.us/i/dsc02614c.jpg/ Medallion

YR-BAC
http://img185.imageshack.us/i/dsc02621v.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/dsc02618n.jpg/
http://img233.imageshack.us/i/dsc02613ce.jpg/

YR-BAE
http://img248.imageshack.us/i/dsc02624f.jpg/
http://img530.imageshack.us/i/dsc02625m.jpg/
http://img440.imageshack.us/i/dsc02629v.jpg/

JETRAN
http://img823.imageshack.us/i/dsc02626w.jpg/

Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010    Astazi la 04:16

Sus In jos
 
Aeroportul Bucuresti (Aurel Vlaicu/Baneasa) Octombrie 2010
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Depozite materiale/tesaturi in Bucuresti?
» Depozite materiale/tesaturi in Bucuresti- II
» Gradinite: de stat sau particulare?!
» Modelaj din lut
» Accesorii pentru posete?

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeroporturi din Romania - Romanian Airports :: Bucuresti - Aurel Vlaicu / Baneasa (BBU / LRBS)-
Mergi direct la: