AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 OTP-BRU-OTP iulie 2010

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Lun 12 Iul 2010, 22:35

București-Bruxelles cu Tarom, iulie 2010

Au trecut mai bine de trei luni de la ultimul meu trip report, așa că m-am hotărât să documentez două zboruri scurte pănă la Bruxelles și înapoi. Reportul e unul de rutină dar, mai pe la mijloc, devine interesant, o sa va placă. Basketball

Ruta pe care am zburat la dus, prin Slovacia si Cehia:


Tarom ROT 373, București Otopeni (OTP) – Bruxelles National (BRU)
Block time 17:20 - 19:10 (2h50m)
Real time 18:30 - 20:00 (2h30m)
Distance: 1 759 km
Load factor: 70%
Aircraft: Boeing 737-800, înmatriculat YR-BGR, livrat la 04 decembrie 2008


Îmbarcarea pe la poarta 7:


La dus am zburat cu YR-BGR, același avion care m-a adus de la Bruxelles la București în aprilie 2009 (trip report aici) și care m-a dus înspre Barcelona în februarie 2010 (trip report aici). Am ajuns la bord de-abia la ora 18.00 și am așteptat în avion pentru încă 30 de minute înainte să plecăm:


Între timp trei avioane au pornit înaintea noastră.

KLM Boeing 737-800, PH-BGD, livrat la 25 august 2008:


Austrian Airbus A319, OE-LDC, livrat la 7 iulie 2004, adică exact în urmă cu șase ani:


Cred ca aici e vorba de un McDonnell Douglas MD-11:


Cu o oră mai târziu am început și noi taxi către pistă și am fotografiat încă un MD-11:


De plecat am plecat de data asta de pe pista 26 dreapta, o premieră pentru mine:




Piloții au dat gaz tare de tot și în mai puțin de un minut ne zgâlțâiam printre nori și urcam cu spor:




După vreo zece minute am văzut cerul albastru și turbulențele au încetat:


După ce am îmbufetat câte ceva (apropo, știe cineva ce s-a întâmplat cu cafeaua care se putea bea la bord? Acum dau un ness chimic la pliculeț cu toate elementele din tabelul lui Mendeleev la ingrediente), m-am mutat mai în spatele avionului pentru că era mai mult loc. Cabina:


Când m-am așezat în ultimul rând de scaune, pe parte dreaptă, pur și simplu nu mi-a venit să îmi cred ochilor când am văzut ditamai păsăroiul zburând puțin mai jos:


Așadar, un Boeing 777 de la Emirates. A trecut pe sub noi în partea stângă, așa că m-am mutat și eu pentru mai multe poze:


Ce wingflex mândru:


Am încercat să-i prind înmatricularea dar cu tehnica din dotare nu a fost posibil. M-am mutat înapoi pe partea dreaptă și din față mai venea cineva:


Sunt aproape convins că acesta este aeroportul Cologne-Bonn (CGN):


Rinul:


După care am început să coborâm ușor spre Bruxelles:




Încă douăzeci de minute de zbor:


Cerul de un albastru spălăcit:


Viraj frumos pentru alinierea cu pista 25 stânga:


Aterizare fără hurducăieli:


Boeing 747 de la Korean Air Cargo duios pleca de pe pista 25 dreapta:


Am parcat lângă acest El Al Boeing 737, 4X-EKA, livrat la 24 februarie 1999:



Înapoi am venit tot cu zborul de seară, care mie mi se pare minunat pentru că apusul deasupra Germaniei este întotdeauna spectaculos.

Tarom ROT 374, Bruxelles National (BRU) – București Otopeni (OTP)
Block time 19:55 - 23:35 (2h40m)
Real time 20:40 - 00:10 (2h30m)
Distance: 1 759 km
Load factor: 90%
Aircraft: Boeing 737-800, înmatriculat YR-BGS, livrat la 24 februarie 2009


În timp ce așteptam sosirea avionului de la București, Etiopianul (Boeing 767, înmatriculat ET-AMF, livrat la 1 iunie 2007) tocmai ce făcuse push-back și se pregătea de un zbor de aproape 7 ore înspre Addis-Ababa, Bole International Airport (ADD):


Imediat după ce m-am suit la bord am pozat vecinul de apron, Jetair Fly Boeing 737, OO-JAF, livrat la 9 iulie 2007, adică exact în urmă cu trei ani:


Colegii noștri bulgari insistă să zboare cu avioane fără livery, albe și imaculate, și acum un an tot la fel zburau. Airbus A319, LZ-FBB, se pare că aparține companiei Hemus Air:


Cred ca e un Airbus de la AirMalta:


Ne-am cărăbănit de pe pista 25 dreapta:


Am urcat puțin, după care viraj superb la stânga și o priveliște asupra aeroportului cu cele trei piste ale sale:


Fără turbulențe de data asta:


Lumină faină la asfințit:


Spre est ceva mai întunecat:


Ultimele raze de soare:


Încercare de a fotografia luminițele de pe leading edge și trailing edge:


Intensitatea luminii din cabină a fost diminuată pentru ca pasagerii să poată adormi:


Ultima fotografie: luminile de aterizare aprinse cu puțin înainte de touch down pe pista 08 dreapta:


În concluzie, două zboruri agreabile, păcat însă că am avut întârziere și la dus și la întors. În rest, un serviciu excelent din partea celor de la Tarom.
Sus In jos
laurus
Flight Level 400
Flight Level 400
avatar

Numarul mesajelor : 403
Varsta : 24
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Lun 12 Iul 2010, 22:42

Superb! Totusi, pentru ce erau acele separatoare(draperii).. parca 800urile Tarom nu aveau Business.
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Lun 12 Iul 2010, 22:46

Da, si eu m-am gandit la asta, tin minte ca YR-BGR avea doar economy. Probabil ca au umblat la configuratie. Dar mi se pare ca la business sunt tot trei scaune pe rand.

laurus a scris:
Superb! Totusi, pentru ce erau acele separatoare(draperii).. parca 800urile Tarom nu aveau Business.
Sus In jos
fly_emirates
Flight Level 100
Flight Level 100
avatar

Numarul mesajelor : 170
Varsta : 36
Localizare : Bucharest
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Lun 12 Iul 2010, 22:53

foarte reusite pozele. cele cu Emirates inflight...absolut delicioase...
LF pe aceste curse par destul de bune (70 si 90%)... desi la dus, dupa cum arata cabina, nu prea pare 70% (poate cu indulgenta).
felicitari de TR!
Sus In jos
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 385
Varsta : 29
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Mar 13 Iul 2010, 02:01

Air Hostess-ul la TAROM era barbat?
Sus In jos
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Mar 20 Iul 2010, 23:15

Da, dar nu cel fotografiat in poza cu numarul 13.

Cayenne a scris:
Air Hostess-ul la TAROM era barbat?
Sus In jos
metalactual
Membru activ
avatar

Numarul mesajelor : 538
Varsta : 49
Localizare : Buc.
Data de inscriere : 19/02/2008

MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   Sam 31 Iul 2010, 15:55

Misto, eu ca ajung mai ieftin la Bruxel, am mers cu decedata Skyeurope - via Viena.
Ce vremuri....ciudate, cumva.
Thx @mihairosioru !
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: OTP-BRU-OTP iulie 2010   

Sus In jos
 
OTP-BRU-OTP iulie 2010
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Pregatiri pentru camara in iulie
» Ce plante medicinale adunam in luna iulie?
» Caciuli, basti tricotate V
» Felicitari handmade
» ZODIA RACULUI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: