AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Mar 23 Mar 2010, 06:12

Va multumesc.

Am tot cautat St Martin, dar nu am reusit deloc, mi-ar fi placut sa stau cu "burta la soare" si sa vad cum trec la cativa metri deasupra...Oricum era vorba si de bani. Dupa cum vedeti, nu cumpar bilete de avion decat atunci cand consider ca merita.

Foarte tare faza cu radio telescopul, nu stiam, nu am avut inca timp sa-mi dau seama pe unde am fost, nu am avut timp sa disec fiecare fotografie.

Eu cred ca e normal sa fie cu Happy End...

Si ca sa dau si ceva "din casa", e tarziu si aici si ma pregatesc pentru o calatorie Smile



Si am ajuns si la pagina a 2-a, yesss. Acum pentru cei care au vazut pozele de pe pagina 1, pot da direct pagina 2 si nu mai incarca banda pe photobucket cu pozele....okkkk

NEXT DESTINATION UNKNOWN
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Vin 26 Mar 2010, 02:42

Episodul V
Partea I
Vad ca din ce in ce mai rar, gasesc timp pentru a va povesti. Sa stiti ca e normal cand vrei sa le faci pe toate…

Ceva poze din zona

Linistea care domneste pe strazi


Benzina e ieftina, nu reusesc sa pun mai mult de 23$


Noi stam la camera 220, bine ca nu se plateste parcare – una din grijile mele de aici


De pe la Zoo




Intrarea e 15.95 adulti si 11.95 copiii peste 3 ani, parcare gratuita, noi aducem un cupon de pe net si dam mai putin fiecare cu 3$


Rate


Asia


E dragut


Un elefant, scuzati spatele…


Ca in fiecare loc de aici unde esti asteptat cu copii, sunt foarte multe locuri pentru distractia lor…


Sper ca nu exagerez cu pozele din Zoo


Trenuletul, 3$ - si-au recuperat cei 3$ de la cupon Smile







Lacusta


Peste


Simbolurile MetroZoo Miami


Flamingo


Donatori


Flowers


Ati adormit?

Gata cu ZOO


Aici urmeaza un moment obisnuit al calatoriilor mele in SUA. Pentru ca masinile care le inchiriez se inchid de la cheie, eu nefiind obisnuit de acasa cu acest lucru, repet greseala de anul trecut si inchid masina cu cheiele inauntru Smile. Dupa ceva peripetii care au durat cam jumatate de zi, in care intervin tot felul de personaje – doi veterani ai armatei SUA, o doamna draguta care imi duce familia la hotel, customer service de tot felul, etc reusesc sa reintru in posesia cheilor de la KIA si sa-mi pot continua drumul…
Ceea ce a fost interesant pentru mine de acesta data e faptul ca desi nu am fost oprit de politie nici anul trecut nici anul asta, am oprit eu o masina de politie. Dupa ce i-am explicat doamnei politist despre ce vorba: masina, cheie, inchiriata, etc, imi spune ca ea ma poate ajuta sa-mi sparga un geam si sa luam cheile…ii multumesc si ii spun ca voi alege o alta solutie. Sa stiti ca mai toata lumea mi-a spus ca sun la politie, si nu glumeau, pentru ca acolo de asta e politia, sa ajute oamenii Smile si doamna politist nici nu s-a suparat, chiar s-a oferit sa ma duca la hotel…am refuzat, parca nu-mi venea sa ma plimb cu masina Politiei. Anul trecut am platit 50$ pentru acesta actiune, anul asta era inclusa in costul inchirierii si nu am platit nimic si eu nici nu stiam…

Am fost si la plaja. Am umblat vreo 3-5 localitati pe 30 mile sa gasesc un loc de parcare…

Ceva poze pe un canal de langa ocean


La asta nu am Registration No Smile


Am gasit si parcare, 1.25$/ora


Delray Beach


Ceva rechini prin zona


Si ceva curent


Barci


Zburatoare




Beach


Case la apus


Sper ca nu ati adormit...ce TR e asta fara avioane si zboruri ???

Hai sa vizitam un aeroport din zona, dupa EWR, MIA, HWO, MCO, SJU, MAZ vine randul lui FLL


N506JB


6Y-JMG


509


N588NK – SPIRIT ceva nou pentru mine


Terminal 3


N696DL – cu Fort Lauderdale in fundal




N375NC


N919AT - B717, cum mi-a scapat de la AirTran Sad


N426US


N968DL


Aterizeaza un SW, pe taxi e Delta


N30401


N530VA


Industry


N432WN


N579JB


Mult SPIRIT


FLL un aeroport destul de aglomerat, cu mult Spirit in Terminalul 4


NEXT Airline: SPIRIT


NEXT DESTINATION: MEDELLIN ???........... NO MAN !!!


Chiar daca e in vechiul livery SPIRIT


Coada lui N516NK


NEXT DESTINATION: NASSAU, BAHAMAS ???


YESSSS

9. FLL-NAS
Airline: Spirit Airlines
Flight No: NK 103
Aircraft: Airbus A319-132
Registration: N514NK – Spirit of the Cayman Islands (First flight date:27/01/2006 )
Departure: 15-03-2010, 10:40
Arrival: 15-03-2010, 11:40
Seat: 8F (window)
Load factor: 120% Smile

N514NK, din bucati, promit sa vin si cu el intreg



Pret bilet FLL-NAS 79.18 USD (sunt mari taxele in Bahamas, pretul biletului fiind 25 USD).
Apropo de load factor, pentru ca au facut overbooking, suntem rugati ca cei care au un program flexibil sa plecam cu cursa urmatoare de dupa-amiaza si in loc ni se ofera 3 zboruri gratuite catre orice destinatie, unde opereaza ei !!!! Din pacate am refuzat Sad

FLL are si el net gratuit, nu mi-am luat laptopul din pacate, asa ca stau pe net la discutii cu Andrei despre noul Reg No, doar de pe telefonul mobil

Nici ei nu stiu ca nu mai suntem RSR…


A319


FLL –Spirit Hub


The engine, Soarele nu ma ajuta


Vecinul N530NK, Soarele la fel


Cabina, usa e deschisa, poftiti va rog


N528NK


N266JB


N506JB


Decolare 27R


Decolare FLL-NAS, 15.03.2010


FXE




PPM


Florida


Bimini Islands, Bahamas


BIM


The Bahamas Island




Ocean


New Providence


Aterizare FLL-NAS, 15.03.2010


WELCOME


Nu sunt KALIK


Si inca una, sa vedeti despre ce e vorba…


GATA PAUZA
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
cristi_avb
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 292
Varsta : 30
Localizare : Ploiesti
Data de inscriere : 24/09/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Vin 26 Mar 2010, 04:30

Un episod nou din Baywatch de data aceasta ai regizat prietene Very Happy king ..Si uite stau de un ceas si nu pot sa adorm rasfoind prin pozele din Nassau sunny . Cred ca voi pune la cale un trip in curand ca nu mai merge treaba. Basketball Laughing
Pun pariu ca urmatorul episod ne faci o surpriza si vizitezi si ST Maarten tongue
Sus In jos
http://www.expedia.com
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Vin 26 Mar 2010, 17:21

Radu a scris:
După îndelungi căutări am găsit răspunsul la “Intrebarea emisiunii”: Stewart International (SWF).

Si pentru ca nu imi place sa raman dator, dupa SWF descoperit de Radu, urmatorul, mult mai mic, de la Intrebarea 2, Episodul II este cred Greenwood Lake Airport.
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihairosioru
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 266
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Vin 26 Mar 2010, 22:57

Eu nu inteleg cum gasesti timp si pentru incarcat poze si scris pe forum. Si, daca se poate, noi te-am ruga sa dai o fuga si pe la St Marteens...
Sus In jos
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Sam 27 Mar 2010, 04:02

Partea a II-a

Am mai spus-o si DIN PACATE o repet, stiu ca Printesa Juliana (International Airport - SXM) ma asteapta (sau asteapta un print), dar nu voi ajunge la ea Sad , cel putin nu in acest TR. E o problema de timp si de lipsa de oferte atragatoare plus ca in aceste mici escapade, care sunt destul de obositoare echipa de proiect e formata doar dintr-o singura persoana.

Cum fac upload? In primul rand mi-am mai cumparat un laptop – Emachines E725, 298$+tax – si fac upload bulk in foldere protejate mutand in folderele principale in momentul postului. Desigur ma bucur de o mare intelegere din partea sotiei si a copiilor. Oricum e destul de greu…Acum am gasit ceva mai mult timp.

Sa continuam.
In primul rand pe 14.03 am trecut aici la ora de vara asa ca diferenta de fus s-a micsorat, dar oricum e destul de bulversant si cand am plecat din FLL a trebuit sa ma trezesc cu o ora mai devreme

Dupa un drum destul de scurt:


Am ajuns pe Lynden Pindling International Airport (NAS)


Ceva poze prin zona. Fotografiatul era strict INTERZIS pe NAS

Embraer Brasilia EMB120 - VQ-TDG de la Air Turks & Caicos


Vecinii, N645JB si N711UW


Revin cu N514NK, cum am promis


N132EV si coada lui C6-BFO – unul din cele 6 Dash 8 ale BahamasAir


N711UW se pregatea de plecare

Push back


Decolarea lui N645JB


Cam asta e tot la capitolul avioane in NAS, deocamdata

Perla ATLANTIS


Pentru transfer am cumparat de pe Viator.com “Roundtrip transfer between Nassau Airport and Nassau hotels” cu destinatia finala Hilton British Colonial Hotel – 27.49$

British Colonial

Interior


Niste barci – COSTA FORTUNA si CARNIVAL GLORY


Farul


Sweety Pie


De vanzare


Culori


Frizerie?


Politia


NP- New Providence


Se circula pe partea stanga, dar masinile de aici au volanul fie pe stanga, fie pe dreapta …


Din zona centrala am luat un taxi shared cu alte persoane, cu pret fix 4$. Mai exista posibilitatea sa mai iau Water Taxi 3 $, dar calatoria dura mai mult si orele de plecare erau mai rare, in functie de numarul de clienti.

UNDE? Cum unde?

Catre PARADIS – motivul pentru care venisem aici, imi doream sa ajung in PARADIS, in Paradise Island.



De aici incerc sa nu mai spun nimic, ne vreau sa tulbur linistea din Paradis, voi pune poze din interior cat si exterior si plaja.

















































































Providerul Roundtrip-ului – Majestic Tour, pana in Paradise Island era 42.49$


Vin imediat Smile


Nu am fost izgonit din Paradis, am plecat de buna voie, taxi shared, la fel; 4$

Downtown








Carnival Glory fugea

…urmarit la mica distanta de Costa Fortuna


A ramas doar DISNEY WONDER, ascuns, nu il vazusem pana atunci


Gata, fuga la aeroport


C6-BFM, dupa gard, unul din cele doua B727-200


C6-BFW si cel de-al doilea


Departures


N132EV


N4AE


N18120 si C6-BFJ


N874GA – Allegiant Air, ceva nou pentru mine


Unul din cele 3 Saab-uri 340 ale SkyBahamas


N139ZV


C6-BFW cu N800MX


Camp cu flori
N7133S, N480AT, C6-HER
N512SP, N6898N, N51399, N6ZW


Cu o floare nu se face primavara
N16YC, N6686Y, N6611Y, N3700Y, N5431Y, N222VT, N222AH
C6-EWJ, N92324, N9231H, N6070Y


10. NAS-FLL
Airline: Spirit Airlines
Flight No: NK 126
Aircraft: Airbus A319-132
Registration: N506NK (First flight date:13/06/2005 )
Departure: 15-03-2010, 17:50
Arrival: 15-03-2010, 18:50
Seat: 24A (window)
Load factor: 90%

Pret bilet NAS-FLL 79.18 USD

N506NK


N506NK, cabin


N506NK, pilot


Tower


NAS


C U, Bahamas


Bimini


BIM, again


Turn Left


Ships


Florida


North Miami


Port Everglades


Miami


SW


N12218


N506NK


N506NK


Aterizare NAS-FLL, tot pe 27R


Dupa aterizare am chemat din gate , la un telefon free 1-800 shuttle bus-ul de la parcarea unde lasasem masina. Am platit parcarea 3$ Smile, si in max o ora eram la hotel.

Am considerat ca era destul de devreme si ca sa ma revansez fata de ai mei care nu ma vazusera de dimineata, i-am dus la o plimbarea noaptea cu masina prin Miami si Miami Beach, in total inca vreo 150 miles

Poate am cam exagerat cu pozele de la ATLANTIS…

Ce mi-a ramas din Nassau? Nisipul alb printre degete, coluarea oceanului, Atlantis, lumea pestrita, si parerea de rau ca in Bahamas nu mi-a mers telefonul mobil, operatorul "vanzator de citrice" din RO nu are acces in BaTelCell

Daca nu v-ati plictisit si nu risc sa ajunga TR-ul o telenovela cu multe episoade…

VOI CONTINUA

PS: NU MA DUC DIN PACATE IN ST. MARTEENS, NU MAI RASUCITI CUTITUL IN RANA

------------------------------------------------------------------
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
Mengelaus
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Sam 27 Mar 2010, 04:14

Fascinant de-a dreptul...nu te opri!!!!
Sus In jos
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Mier 31 Mar 2010, 01:02

Episodul VI

Am sa incep prin a va arata ceva poze din Miami, poze facute din masina, de pe I95.









Intrarea pe Key Biscayne, se plateste 1.5$


Golful Biskayne


Sail


Am bagat aproape 800 mile


Culoar de aterizare pt MIA, va las pe voi sa descoperiti despre ce e vorba






747 Lufthansa


Insel Air, MD82/83 – frumoase mai sunt, nu am zburat inca cu McDonnell Douglas






AA


AA cu winglets


Flags in Key Biscayne


US and Florida


Arteziana, prin parc in Kay Biscayne


Green Coconut


Una uscata, ambele de prin parc


Sony Erricsson Open, 22.03-04.04.2010


Make.Belive


Cam asa ploua cand juca Edina Gallovits


Gata cu Key Biscayne

Spre Miami


Aici NU am zburat Sad


Trebuia rezervare


Peste gard


Altii zboara


Sau se plimba cu barca


La drum, tot pe I95




Tot din masina


O decolare de pe FLL, I95 trece chiar pe langa


Miami Cildren’s Museum


Nemo & Dory, vii in acvariu


Un prieten de-al lor…


Lobster


De mici ii invata, despre croaziere


Winnie The Pooh, simpatici cei din Brazilia, din RO nu erau Sad


Am gasit pana la urma si RO


Centurion Cargo, in culoarul peste Miami Beach


ABX AIR






Florida A1A


Miami


Parcarea plina…
Navigator of the Seas


Majesty of the Seas


Carnival Destiny


Carnival Imagination, si ceva micut catre MIA


Norvegian Sky


Acelasi culoar peste Kay Biscayne


9/11 ? NO


80.10.43 W/ 25.47.06 N


Precizez, nici aici NU am zburat
Seaplanes of Miami


X44


MPB


N119AA, Right


N119AA, Left


N689WT


CHALK'S, o istorie interesanta

E interesant ca era usa deschisa, dar nu era nimeni inauntru…


Parca mi s-a facut chef de zburat, dupa ce am vazut avioane…

Practic totul a inceput ceva timp timp in urma, in noaptea cand mi-am cumparat MCO-SJU-MCO, pe telefon vreo 90 minute cand nu mi-au acceptat cardul online...Un bun prieten de-al meu, locuitor al SUA, ma vede online la ora asa inaintata si dupa ce ii explic ce pasarele imi mai zboara in ultimul timp prin cap, imi spune ca el foloseste airfarewatchdog.com si e foarte multumit. Zic, hai sa incerc si eu si direct in cele mai ieftine/bune oferte ma infing. Si ce gasesc? Ca aeroport de plecare PIE – St. Petersburg-Clearwater International Airport.

De Ce nu? Cand mai ajung eu la PIE? Si nici nu e departe de Coral Springs. Doar 275 miles, 4 ore !!!


St. Petersburg-Clearwater International Airport – E aproape de Tampa


Prin PIE




Next Airline: Allegiant Air


Departures & Arrivals


Next Destination: Chattanooga, Tennessee


11. PIE-CHA
Airline: Allegiant Air
Flight No: G4 817
Aircraft: McDonnell Douglas-82
Registration: N886GA (First flight date: 01/08/1990)
Departure: 17-03-2010, 07:00
Arrival: 17-03-2010, 08:35
Seat: 26A (window)
Load factor: 80%

Pret bilet: PIE-CHA: 27.69 USD

Am ales pentru pret si mai ales pentru McDonnell Douglas, plus cand mai ajung eu la Chattanooga??? Era cel mai ieftin bilet, 9.99$+tax pe airfarewatchdog.com…ei nu stiu ca am mers cu Ryanair pe GRO-EMA-FAO cu 0.02 EUR si puteam sa merg, daca aveam timp si FAO-SNN-STN cu acelasi pret 0.02 EUR – asta e ieftin..

N406NV- asta era in fata gate-ului si asta i l-am dat si lui Andrei si l-am incurcat, dar nu am plecat cu el. Si in PIE este internet gratuit…


Decolarea a fost de pe 35R, noaptea, no photo

Despre primul meu zbor cu McDonnell Douglas…mi s-a parut diferit fata de Boeing si/sau Airbus. Mi s-a parut decolarea mai abrupta si manevrele de zbor/intoarcerile mult mai usoare/rapide, si viteza de zbor a fost una buna. Cabina 2+3, e un pic ciudata, pare dezechilibrata, mi-a amintit de un zbor mai vechi cu un Embraer. Zborul mi-a placut…din pacate fiind plecarea pe intuneric si eu destul de obosit dupa cele 275 mile cu masina, am adormit pana in apropiere de CHA.

MD80 Series


O aripa foarte lata


Aterizarea pe 2, PIE-CHA, N886GA, 17.03.2010


N176CG – Falcon 2000EX


N7972H – Piper PA-12, 1946


CHA - Lovell Field


Welcome to Chattanooga


N886GA in CHA


Temperatura in Chattanooga era 10 grade C si pentru ca mi-a placut o data, am zis sa mai incerc inca o data. Asadar, dupa 40 minute, timp in care am facut check in - nu se putea face online pentru muritorii de rand- si am trecut si de securitate, m-am intors in N886GA.
Next Destination: SFB- Orlando-Sanford International Airport
FA chiar glumeau ca Orlando e foarte departe si trebuie sa treci prin Tennessee Smile.
PIE fiind la 127 miles sau 2 ore cu masina fata de SFB Smile.

12. CHA-SFB
Airline: Allegiant Air
Flight No: G4 856
Aircraft: McDonnell Douglas-82
Registration: N886GA (First flight date: 01/08/1990)
Departure: 17-03-2010, 09:15
Arrival: 17-03-2010, 10:45
Seat: 27A – dar am stat pe 25 F exit row (window)
Load factor: 80%

Pret bilet: CHA-SFB: 26.44 USD



Decolare CHA-SFB, N886GA, 17.03.2010


Decolarea de pe 2


Runway 2/20


Turn right


CHA aerian view


1980


Cabin


E ceva loc pe exit row


Aircraft Lavatory.
Cu toate scuzele de rigoare. Buda, nu am folosit-o. Mi s-a parut ciudat sa vad o buda fara sistemul clasic de vacuum – Nu stiu cum era, dar era diferita

Imi cer scuze inca o data – considerati poza asa cum este – tehnica

DeLand Municipal Airport (KDED) sau Sidney H. Taylor Field


Aterizare CHA-SFB, N886GA


Aterizare pe 9L


Welcome


Stored/Scraped: Centurion Air Cargo DC 10-30 N279AX, DHL, S7, Gulf Air, Air France, Arrow Air Cargo N141WE


ATI DC-8


SFB Tower


N487DA - Cirrus Design Corp SR20


Gulf Air


N886GA la SFB, plus un frate de-al lui in fundal


Arriving – Allegiant Air


Departing Allegiant Air si IcelandAir


SBF este managed de catre TBI plc, cei care o fac si pe Stokholm Skavtsta - aici am fost Smile - Plus Luton, Cardiff si Belfast, de asta aici mai zboara si Monarch, Thomas Cook si Thomson Airways

TF-FIR. 757-200


N485DA- tot Cirrus Design Corp SR20


N6710X


De SFB imi voi aminti tot timpul. Recunosc ca nu am stat mult, dar cat am stat am trait la intensitate Smile. Pai in primul rand am mancat, apoi mi-am cumparat bilete pe telefon pentru trip-ul de a doua zi. Pe net cu o zi inainte nu-mi acceptase cardul, asa ca a trebuit sa o fac in SFB si pe telefon …sa spui pe litere numele si prenumele la toti membrii familiei de la un telefon public…interesant. Mai interesant a fost dupa, cand am incercat sa ma urc in urmatoarea cursa. Aveam un chef de zburat in ziua aia… si …am fost “abordat” de agentii de securitate din SFB Smile si mai eram si ultimul la check in. Venisera destul de multi agenti in gate doua doamne erau in fata mea si altii prin jur , dar la distanta, gata sa intervina, daca “nebunul” devenea violent…si cu blandete mi-a spus o doamna agent:
- Ce aparat interesant am!!!
- Dumnezeule nu e decat un amarat de Canon A430 cu un trepied de 10cm, zic in gandul meu…
- Dar ce fac cu el?
- Pai poze la avioane…am eu niste pasarele prin cap
- Si de unde vin si unde plec, si de ce o fac, etc????
Si dai si lupta si explica ca e vorba de McDonnell Douglas-82, ca e prima data cand am zburat cu el si apoi i-am zis ca am si doi copii si i-am lasat in Coral Springs si nu sunt nebun sau vreun dezaxat (nu se vede la prima vedere Smile ), si apoi i-am spus de romanian-spotters.forumer.ro, ca am un TR si scriu acolo (a spus ca il va cauta si ea Smile ), apoi am explicat despre spotting, am cautat legitimatia de spotter de la OTP, nu am gasit-o. Au cautat si ei Smile, tot rucsacul. Si uite asa eram cat pe ce sa pierd urmatorul zbor si nici macar nu iesisem din aeroport ca apoi sa intru iar si sa trec pe la securitate, au venit ei…
Dupa care am fost controlat de cei din gate la pasaport/viza/boarding pass si am putut pleca…Smile
Il suspectez pe unul din FA, ca m-a dat in gat…li s-a parut ciudat ca am zburat atat de mult cu ei.

O poza mai miscata, inainte de interogatoriu


La drum:

13. SFB-CHA
Airline: Allegiant Air
Flight No: G4 855
Aircraft: McDonnell Douglas-82
Registration: N886GA (First flight date: 01/08/1990)
Departure: 17-03-2010, 12:10
Arrival: 17-03-2010, 13:45
Seat: 5A (window)
Load factor: 90%

Pret bilet: SFB-CHA: 26.44 USD

SFB aerian view, decolare tot de pe 9L si apoi turn left la 180 grade asa ca am ajuns iar in dreptul lui


Iar am avut doar 40 minute in CHA, timp pentru check in, ceva suveniruri si ceva poze plus trecerea prin securitate


Are VN pe coada si un 284, poate ma ajutati voi. Eu cred ca e militar.


Departures


14. CHA-PIE
Airline: Allegiant Air
Flight No: G4 818
Aircraft: McDonnell Douglas-82
Registration: N886GA (First flight date: 01/08/1990)
Departure: 17-03-2010, 14:25
Arrival: 17-03-2010, 15:55
Seat: 5F (window)
Load factor: 80%

Pret bilet: CHA-PIE: 27.69 USD

A 4-a oara cu N886GA – l-am inchiriat pentru o zi Smile


G4 818


is OPEN


Prin CHA, N560FP


N176CG la discutii cu N560FP


N870AS


Runway 2


N820FX


CHA –aerian view again


In apropiere de PIE
Honeymoon Island


Honeymoon, partea a II-a


Sea Island

Diamond isle/Clearwater Beach


St. Petersburg


Aterizare CHA-PIE, N886GA

US Coast Guard in PIE


N477MH si N*323L parca, va las pe voi sa-l descoperiti, sa-mi spuneti si mie si nici ultimul nu stiu, e N*57QA parca


N407NV


One photo please, N886GA, Mss Pilot


Bot


PIE, ziua


N151UP


N413UP - bot


N413UP-stanga


St. Petersburg-Clearwater International Airport ziua


Masina am parcat-o vis-à-vis de aeroport, intr-o parcare la o firma, am avut noroc si am gasit-o tot acolo, cost 0$.
La drum, 275 mile, 4 ore cu tot cu benzina luata (20$) si ceva timp pierdut sa iau ceva de mancare

Podul peste Tampa Bay, pe 275


Interesant cum arata


Prin apa


Coborarea de pe pod


Daca vreti...
...VA MAI SPUN…

PS: am gasit un reg no de la un avion ce era la aterizarea in MXP, in episodul I, e TunisAir TS-IMD, in IMG_6041

------------------------------------------------------------------
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
cristi_avb
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 292
Varsta : 30
Localizare : Ploiesti
Data de inscriere : 24/09/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Mier 31 Mar 2010, 01:43

Ce peripetii ai mai avut pirat ...Bine ca a iesit totul cu bine in final...Cam slabute doamnele de la Security la PIE Twisted Evil ..Fascinant in rest!! Astept urmatoarea aventura Arrow ...Acum e tarziu Sleep . Drum bun in continuare Wink
Sus In jos
http://www.expedia.com
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Mier 31 Mar 2010, 14:17

Am mai gasit...

Frumosul din PIE e N132SL Piaggio P-180 Avanti, ai impresia ca merge cu spatele, avand eliciile orientate spre coada
mai avem o Cessna Citation XLS+, cred dar nu ii gasesc reg no, cel cu N*57*A
Mai avem in spate USA - Coast Guard Lockheed HC-130H Hercules (L-382) 1720

Mai avem in CHA, micutul Piper cu NC7972H - dar nu gasesc nimic, doar N7972H...
Militarul din CHA e T-1A Jayhawk, VN AFxx284 71st Flying Training Wing, 32d Flying Training Squadron, Vance AFB, Oklahoma
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 20:48

SEASON FINALE

Cam tot ce incepem in viata trebuie sa aiba si un sfarsit…

Episodul VII

Partea I

Hai sa va spun ce trip am cumparat din SFB.
Si am facut-o din SFB pe telefon, pentru ca pe net nu mi-au acceptat cardul, si acolo am avut si eu ceva timp, nu e vorba de nici o fitza...

FLL Port Everglades, Florida, SUA – FPO Freeport, Grand Bahama, Bahamas
Line: Discovery Cruise Line
Registration: MV Discovery Sun
Departure: 18-03-2010, 10:00 (gates close at 8:45am)
Arrival: 18-03-2010, 14:00
Cabin: 4435 (window) Andros Deck
Load factor: 85%



MV Discovery Sun


Puntile



If Emergency Alarms Sounds


Cabina micuta, dar aveam si toaleta (scuze!) si dus, cand ai copii conteaza.


Iesirea din port


Fort Lauderdale North


Miami Beach si culoar de aterizare la FLL


SW


Bar


Tot Fort Lauderdale North


Miami Beach


Pool, fara apa


Pe puntea superioara


Comunicatii


Din cabina


Wii din episodul vii


S-a bagat si apa, s-a si incalzit afara


Freeport, Bahamas Celebration


Freeport


Port


Chub Cay


Ce am uitat sa va spun, MV Discovery Sun este condusa de un capitan roman. Am fost intampinati de echipaj cu “Buna si Ce faci? Bine? Our captain is Romanian”

Apropo de romani, la WALMART-ul de unde ne mai faceam noi cumparaturi, si am stat eu vreo 5 ore cand am inchis cheia in masina Smile, “big boss HR” dupa cum spunea o angajata era Georgeta, tot romanca si cu respect spunea ca chiar ea o angajase...

Domnul Capitan cred, parca barca in Freeport


Intrarea in Freeport


Terminal


Freeport


Florida Deck


Din port am luat un Taxi Shared, 5$ persoana, pana in Lucaya Beach


Beach


Ocean


Radisson


Frumoasa culoare




Uite si un avion, PropClub


PropClub


Dance


Pool




Beach




London?


No. Bahamas !!!


Back to Discovery Sun


FPO, Freeport, Grand Bahama, Bahamas – FLL, Port Everglades, Florida, SUA
Line: Discovery Cruise Line
Registration: MV Discovery Sun
Departure: 18-03-2010, 18:00
Arrival: 18-03-2010, 22:30
Cabin: 4435 (window) Andros Deck
Load factor: 80% - unii au avut doar one way Smile

Pret bilet 85 (50+35 taxe) USD adult, 52 (30+22 taxe)USD copil, cabina de la 45 USD - INSIDE WITH TWO SINGLE BEDS, pana la 85 USD - OUTSIDE DELUXE CABIN W/QUEEN BED & SOFA

MV Discovery Sun


Reg No 68*5158


Flag


Bahamas Celebration ne-a spus Pa


Nu le vom folosi, sper


Distractie


Se starnise vant si se mai racise


Liferaft Stations ?!?


Sa traiti! Domnule Capitan!


Prova sau prora?


Casino Lucaya


Spre cabina, ca e numai buna pe vantul asta




Am ajuns destul de tarziu la hotel, dup ace am luat masina din parcare, 12$. Nu inteleg de ce parcarea pentru port e mai scumpa ca cea pentru aeroport, fiind in acelasi loc. Probabil e mai scump sa intri cu shuttle bus-ul in port...
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 21:16

Episodul VII

Partea a II-a

Urmatoarea zi 19.03.2010

Next Destination: Cape Canaveral, NASA, Kennedy Space Center, doar vreo 200 miles de Coral Spings, FL
Hai sa vedem si alte zburatoare

KSC, map


NASA, Next Launch 6:21AM, 05.04.2010


Meet the Astronaut


A fugit, nu mai aveam mult pana la lansare Smile


Tours


Sky Globe


KSC


Bus


Astronaut Hall of Fame – E captura de pe film, scuze


...the mobile launch platform is set down


NASA VAB -Vehicle Assembly Building


Empty


Tribune goale si ceva vulturi (buni pentru curatenie, spuneau ei)


Apollo 11, 1969-2009


Ne pregateam pentru un filmulet


USA Space program history


Apollo/Saturn V Center


Apollo8 Launch, interesant


Saturn V - O codita


Urmeaza poze cu Saturn V




USA


Flag


Apollo/Saturn V


What’s inside?


Snoopy


Corvette, e vorba de viteza...


Lunar roving vehicle trainer


Used


Not used?


To the moon?


Canale pline de aligatori


KSC


Models


IMAX


L-am vazut, interesant, IMAX


Nu l-am vazut, interesant, IMAX


Pregatit pentru Explorer


Explorer


Din bucati


What’s inside?


Pentru colectia de cozi


Explorer, nu ma ajuta nici soarele, nici ofiterii de securitate care ne tot spuneau ca s-a inchis...


Nu l-am incadrat, stiu, din cauza vitezei...


NASA


Nisip


A fost sau nu a fost?


No comment


Rocket Garden


Exit/Entry KSC
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 21:35

SEASON FINALE

Aici de la LOST, pana la BEN10, toata lumea are season finale Smile

Episodul VIII – ULTIMUL Smile

Partea I

Coral Springs


Sunset...


Am plecat din Coral Springs, FL, in 23.03.2010 pe la 11.20. Ne astepta un drum cu masina de aproape o ora. Autostrada I95 destul de aglomerata, dar se mergea bine. Am ajuns la Alamo (era ultimul drum cu masina), am predat masina, KIA RIO LX, dupa doua saptamani si aproape 2200 mile sau 3500 km, fara costuri suplimentare.
Noi, ca intotdeauna, suntem la limita cu timpul. Urmatorul zbor il aveam programat la 14.05, eram in intarziere. Unde? Se stie...Smile

15. MIA-EWR
Airline: Continental
Flight No: CO 44
Aircraft: Boeing 737-824
Registration: N79279 (First flight date: 10/11/2003)
Departure: 23-03-2010, 14:05 DELAYED
Arrival: 23-03-2010, 17:24
Seat: 28A (window)
Load factor: 100%

Bine macar ca am reusit sa alegem 3 locuri impreuna, chiar daca erau pe ultimul rand 29, eu am stat pe 28A
In EWR aveam cam o ora si 26 minute pentru a schimba avionul. Din momentul booking-ului eram un pic cam sceptic ca vom avea timp si ma gandeam sa iau un zbor mai devreme, dar cand am vazut ca era si intarziat 25 minute...si noi eram pe ultimul rand, vom vedea ce va fi... Imi spusese din gate, conexiunea care o aveam pleca din gate-ul alaturat...

MIA


H6 Gate


H


H4


N980DL


N79279


N692DL


N34282


Thank you


N495TA


Arrow Cargo


Arrow Cargo + N34282


La umbra


Avianca


Avianca + N34282


B737


AA + N34282


N458UW


Continental Connection + N34282


N992AV


N992AV + AA


AA + N34282


Poate va intrebati cat am stat in gate??? Destul ! cel putin 30 minute dupa care ne-a anuntat ca nu are OK din turn...si mai era si intarziat 25 minute

B717 Air Tran


Am plecat, in sfarsit...

Avianca + Delta


N401AV


N496TA


N769QT Tampa Cargo


N495TA


EI-TAD Taca?!?


N454UW


MIAm i


N454UW a plecat pe 30-12


30-12


XA-AJA Estafeta


Amerijet


Amerijet + Tower


Si ne-am oprit...a tras dreapta...si s-a oprit...asa i s-a spus din turn...si iar am stat vreo 20 minute

AA


Flags US & Florida+Tower


PJ-MDA Insel Air


Alomeratie de AA


US Airways + AA


N788AN




LAN


Aterizare TACA


N451AT


Nu ma intrebati cat am mai stat si aici...i-am SMS lui Andrei sa-mi caute o alternativa din Milano. Tot anuntau ca nu au informatii despre conexiuni, toata lumea probabil era disperata si intreba...

Altii plecau


Am plecat si noi...in sfarsit...

8R-26L?


Arrow Cargo + 4 buc Saab 340 Cargo IBC + World Atlantic Airways


NWA, LAN, Allegiant


B747 Atlas Air, B747 Southern Air


Arrow


N974AN


Continental Ateriza


Ciudatenii: AeroSur, SBA, etc


Centurion Cargo


Si ne-am oprit...extraordinar...eram opriti pe o linie langa taxi, langa pista 26L, si am mai stat...

2 buc SBA


AA pleca...


N520FX ateriza


Business Jet


N967AN


B747 Lufthansa


D-ABVH


Pleaca si N967AN, noi nu...


Alt AA ateriza


N657AE decola


IBC Cargo Ateriza


Alt American Eagle ateriza


N385MQ SkyWay, mai vazusem unul in SJU Smile


IN SFARSIT, AM DECOLAT...

Mai prindem oare legatura la EWR? A fost cea mai lunga asteptare in avion pe aeroport...
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 22:02

Episodul VIII

Partea a II-a si e ULTIMA, ULTIMA

Alt turn, in MIA


AmeriJet


Arrow Cargo, ABSA - Brazilia


Terminal Cargo, Abx Air, B747, etc


Autostrazi...


Pe cer, un vecin


Florida




FLL




Fort Lauderdale


Ocean




Blackstone Army Airfield (BKT), sau Allen C. Perkinson Airport,


Turbulente...


La un moment dat suntem anuntati ca trebuie sa ne invartim, nu avem intrare in EWR. Ora estimate de aterizare 18:45...la 18:50 pleca EWR-MXP


Sosele


Aterizam la EWR


EWR


Vecinul N38268


Si vecinul N76156, pt MXP


Si noi eram ultimii care trebuiam sa coboram...Sunt rugati cei care nu au conexiune sa ramana pe locuri, sa coboara cei cu conexiuni...80% aveau conexiuni..
A fost pentru mine, cel mai rapid schimb... max 5 minute, cat am iesit si am alergat pana in gate-ul urmator. Si cei de la gate stiau cine suntem, ne-au strigat pe nume de cum am aparut...pe afisajul din gate scria ca merge la Paris (cred ca era deja pentru urmatorul)...eram bulversati... ne-au verificat rapid si am urcat...la limita. Dar bagajele??? Vom vedea la MXP...

16. EWR-MXP
Airline: Continental
Flight No: CO 44
Aircraft: Boeing 767-224ER
Registration: N76156 (First flight date:09/02/2001 )
Departure: 23-03-2010, 18:50
Arrival: 24-03-2010, 07:45
Seat:32D (aisle)
Load factor: 99%

Pret bilet: MIA-EWR-MXP:282.30 USD adult , 250.65 USD copil
Despre locuri...
La momentul booking-ului:
Aceeasi problema cu continental.com, dar acum e si mai grava. Avem cabina si locurile de la 737 (MIA-EWR), desi zborul e cu 767 si mai mult de atat nici data nu e ok, fiind vorba de 23.03 si nu 09.03, data de la dus…deci cum am zis site VARZA.



La momentul check-in: Locurile care le aveam la fereastra, peste ocean…nu le mai aveam, bine am gasit iar 3 la un loc, dar pe mijloc, deci fara prea multe poze, si asa se innopta si era si vremea urata la EWR…

Despre servicii: la dus a fost cat de cat ok, daca vrei BR e 5 $. Pe EWR-MIA am avut snack. La intoarcere, serviciile s-au mai inrautatit. Pe MIA-EWR, fara papa, doar de baut, o singura data. Am comandat cola, vecinul la fel, ne-a dat o cutie de 330ml la amandoi si ne-a spus sa o impartim Smile…asa ceva nu mi s-a mai intamplat pana acum… Pe EWR-MXP, daca atipeai nu mai primeai nimic, chiar mi se parea ca se bucurau cand dormea cineva…la dus am oprimit o cutie intreaga de suc, la intors doar un pahar si din cele doua feluri de ales, pui sau ravioli, nu mai ramasese decat pui. Peste noapte se gasea doar apa plata, anul trecut la BA aveau si apa si suc de portocale…

Cabina dinspre culoar


Ruta


7 ore 45/ 6443 km –o trecere destul de scurta peste ocean


Welcome


Asta nu o vazusem la dus, 28 miles New York


Ne apropiam


48 minute


Prieteni, Vecini, Colegi




Alpi


Landing


Intr-un final ne-au ajuns si bagajele noastre la MXP, scaunul de masina pentru copil a ajuns ultimul, plecase toata lumea..Bine ca au ajuns, oricum am avut ceva emotii ca nu vor ajunge...

MXP T1 Arrivi


N76156 pe MXP


A7-AEJ Qatar Airways


N76156 pleca


OK-NEN


I-ADJM


Lufthansa, GermanWings, Alitalia, Air Dolomiti


D-AILH


SX-OAO, Livingston , Air One, Malev, Air Italy Group


Tower


SX-OAO


LOT


4K-AZ04




Plecari


Blue Panorama, Alitalia I-DEIG


MXP, T1, CHECK IN


17. MXP-OTP
Airline: Lufthansa Italia
Flight No: LH 1836
Aircraft: Airbus A319-112
Registration: D-AKNJ (First flight date: 07/02/2000)
Departure: 24-03-2010, 11:30
Arrival: 24-03-2010, 14:40
Seat: 7A (window)
Load factor: 50%

Pret bilet MXP-OTP: 32.70 EUR adult, 28.26 EUR copil

B25


Lufthansa Italia D-AKNJ, Milano


G-EUXG, cred ca l-am mai vazut


Alitalia I-DEIG


EL AL, 4X-EKA


Neos, Eurofly


TC-JFT


OD-MRR


Cozi


SAS OY-KBB




Iberia EC-JZM


CS-TPB


Alitalia I-DEIG Francesco Agello


Lufthansa Italia D-AKNH, Bologna


TAM PT-MVB


TAP


I-DEIG, again, sorry Sad, acum decola


35L


Air Berlin, Air Italy Group


Air One, Cargo Italia, Air Italy Group


Livingston


Plecase THY si venise Singapore Airlines 9V-SWB in locul lui


AFRIQIYAH 5A-ONH


BGY


A319 The Engine


Venezia, Marco Polo


Venezia, Laguna, Digul


A319, Lufthansa servicii de foarte buna calitate


Aterizare OTP, 08L de unde si plecasem

Scraped, oldies


DHL G-BMRC


Tarom A310, YR-LCB, Moldova


HB-AFM


Tarom ATR72, YR-ATH, Somes


Tarom ATR42, YR-ATD, Mures


Tarom ATR42, YR-ATE, Olt


Tarom ATR72, YR-ATI, Ialomita


Tarom ATR42, YR-ATA, Dunarea


Tarom B737-38J, YR-BGE, Timisoara


OTP, YR-BGF, YR-ASD, G-TTOE, F-GKXA


Tarom B737-78J, YR-BGI, Iasi


OTP


OK-MEL


F-GKXA


G-TTOE


YR-ASD, YR-BGF


HB-JQF, fly BABOO - era si cand am plecat pe 08.03.2010


Dupa 17 zile, 17 zboruri, aproape 17.000 miles zburati, 2200 miles condusi, am ajuns ACASA

Multumesc pe aceasta cale lui Andrei, care ne-a ajutat foarte mult atat la plecare cat si la intoarcere cu bagajele, care nu ar fi incaput doar in taxi.

THE END
:)HAPPY END Smile

Aici am ajuns:
------------------------------------------------------------------
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
mig29ovt
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 120
Varsta : 21
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 02/03/2010

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 22:25

pur si simplu am ramas fara cuvinte,cel mai tare tr,felicitari
cat au costat toate in total?
Sus In jos
arnold757
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 129
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/04/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 22:42

Absolut superb TR-ul!! cheers
Pacat ca s-a terminat.
Oricum felicitari, si multumim ca ai impartasit si cu noi experientele tale. Wink
Sus In jos
DrakulaBV
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 164
Varsta : 25
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 28/12/2008

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Dum 04 Apr 2010, 23:05

Am stat aproape 2 ore pe topicul asta Smile)

Bravo ! Superb ! cheers

Unii doar viseaza la asa ceva Smile
Sus In jos
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Lun 05 Apr 2010, 10:05

Pentru cine intereseaza lansarea Live programata azi, STS131, mai sunt:

TV: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/

Despre buget: Am scris la fiecare cam cat au costat, cam asta ar fi minimum, in rest totul depinde de fiecare. Plus ca noi am fost si cu doi copii si pentru ei apar cheltuieli specifice

Va multumesc.

Bucurati-va de poze, una cate una. si filmele de la NASA KSC sunt interesante
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
valavia
Administrator


Numarul mesajelor : 2869
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 18/08/2008

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Lun 05 Apr 2010, 13:07

Mihai, de departe cel mai tare TR pe care l-am citit ever. Multe locatii, multe poze, filmulete, descrieri, preturi, ce sa mai, WELCOME BACK Wink. Asteptam cu nerabdare urmatoarea vacanta Very Happy
Sus In jos
mihail
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 293
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/12/2009

MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   Mar 06 Apr 2010, 10:05

Din pacate, "de ceea ce tot fugi, nu scapi", am ajuns cu Bandwidth Used la 10.1 GB (100%)

Multumesc pentru aprecieri.

Pozele se pot vedea la:

http://s779.photobucket.com/albums/yy78/instinkt_ro/MihaiUSA2010

Multe din ele nu au aparut in TR.

In TR pozele se vor revedea incepand cu data de 10.04
De fapt data de 10 e data de reset, nu stiu daca se vor vedea de pe 10 sau de pe 11...

Si eu astept cu nerabdare urmatoarea vacanta Smile
Sus In jos
http://macheteavioane.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN   

Sus In jos
 
ONGOING TR, NEXT DESTINATION UNKNOWN
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Trip Reports-
Mergi direct la: