AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Idei si sugestii pt MAv

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
AutorMesaj
RATus
Administrator


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 32
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: Idei si sugestii pt MAv   Sam 24 Mai 2008, 21:31

Salut la toti,

Dupa o discutie cu Alin (RoNin) am decis sa deschid o discutie despre MAv. Se pare ca MAv este deschis la ideile noastre si e posibil sa aplice o parte din ele, deci, va rugam sa puneti aici sugestii de achizitii (lucuri posibile , daca e posibil cu specificare surselor unde se pot gasi aeronavele respective ) si idei de amenajare a muzeului. Practic, orice idee si sugestie logica si de bun simt va fi luata in seama.

Multumim

Ca prima sugestie, eu m-am gandit ca daca e posibil ar fi fain sa apara si Zlin-50 la muzeu, dar nu stiu surse posibile, poate stiti voi.
Sus In jos
Eurofighter
Membru activ


Numarul mesajelor : 738
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 15/03/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Sam 24 Mai 2008, 23:50

eu as vrea sa le vad in aer unde le este locul
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Dum 25 Mai 2008, 00:24

OK! lol!
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
hayabusa
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 33
Localizare : Lost Haven - Oradea
Data de inscriere : 30/03/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Dum 25 Mai 2008, 01:09

Poate daca le suspendati cu ceva lanturi si cabluri din otel Very Happy
Sus In jos
retro
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 156
Varsta : 42
Localizare : CRAIOVA
Data de inscriere : 21/04/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Dum 25 Mai 2008, 10:14

Foarte buna ideea!

Lista mea:

1. IAK-17 -> Palatul Culturii Iasi
2. IAR-817 -> Pucioasa
3. YR-BRA -> Otopeni
4. An-2
5. Zlin 526 si 726

Desi spatiul actual nu ofera prea multe posibilitati de expunere, ce se poate face pentru aviatia civila?
Sus In jos
RATus
Administrator


Numarul mesajelor : 1497
Varsta : 32
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Dum 25 Mai 2008, 16:56

Eurofighter a scris:
eu as vrea sa le vad in aer unde le este locul

si aeronave ca zlin-50, planoarele foca etc... care acuma nu zboara, unde crezi ca au sansa mai mare de supravietuire? in hangarele aeroclubulurilor sau expuse / pastrate la mAv?
Sus In jos
Eurofighter
Membru activ


Numarul mesajelor : 738
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 15/03/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Dum 25 Mai 2008, 17:56

zlinurile sunt pe la jumatatea resursei, dar dupa ce a picat intelegerea cu cehii nu cred ca o sa mai iasa ceva din ele
cu focile e mai complicat - adezivul cu care sunt lipite si-a terminat resursa si legislatia romaneasca nu permite prelungiri; afara e alta poveste
janterele in schimb ar putea fi facute
dar una peste alta avem B2-uri si D2-uri reconditionate
e un inceput
Sus In jos
mack
Fotograf


Numarul mesajelor : 242
Localizare : Iasi - Romania
Data de inscriere : 10/06/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Mar 17 Iun 2008, 20:52

Salutare,

O propunere pentru Muzeul Aviatiei Romane...hmm, chiar mai multe.

Sa incerce sa adune avioanele romanesti, cate au mai ramas ele. Uite, de exemplu, IAR-ul 824 de la Aeroclubul H. Coanda Pitesti, il gasiti (sau mai precis, exista inca in 2005) in hangar. Apoi, sa caute cu atentie la ICA Ghimbav - sau cum se mai numeste acuma - sigur se gasesc lucruri interesante acolo: ramasite de IAR-317 si (oarecum modificat) IAR-ul 831/825. Despre Zlin-ul 50 au pomenit colegii de forum, dar eu ma intreb pe unde se mai gaseste 526 AFS-ul.

Apoi, care este statutul organizatoric al acestei institutii? Mi-ar face o deosebita placere sa directionez 2% din impozitul meu in aceasta directie (cadrul legal banuiesc ca va este cunoscut).

Unele muzee tehnice de aiurea organizeaza un lucru interesant. Odata la cateva luni, cate un exponat din muzeu este mutat intr-un cadru degajat, cu fundal potrivit si iluminare asemenea, numai bun pentru a fi fotografiat din toate partile de catre cei "muscati" de subiect.

Si pentru ca am ajuns in acest punct e musai sa-mi spun off-ul. Cu exceptia actualei locatii, am vizitat acest muzeu in toate celelalte "forme"; pe cand era in corturi pe platforma Otopeni Militar, inghesuit in parcul din fata Aerogarii Baneasa si apoi iarasi la Otopeni. Din pacate, cu exceptia unei vizibile evolutii intre 1993 si 1994 (exponate noi, avioane care nu mai stateau intr-o rana) la fiecare vizita ulterioara am inregistrat degradarea semnificativa a starii exponatelor care si asa nu erau foarte numeroase. Uitati-va numai la cum a ajuns Iak-ul 18. Apoi facutul pozelor, actiune pentru care cred c-am folosit toate metodele imaginabile. De la implorat ofiterul de serviciul pana la a fotografia pe ascuns. Oare nu este normal sa faci fotografii atunci cand vizitezi un astfel de muzeu?!

Gata ma opresc, mesajul trebuia de fapt sa fie unul constructiv...

Ganduri bune,
mack
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Mier 18 Iun 2008, 01:10

chiar daca ronin ar trebui sa spuna asta, iti pot spune si eu, ca, cu ajutorul lui desigur, dar si inainte sa il cunosc, am putut face poze cate am vrut, si la otopeni, si la noua locatie din pipera Smile lucrurile cred ca se vor aseja incet incet pe fagasul lor normal... sau macar speram
Sus In jos
zapacitu
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 158
Data de inscriere : 28/04/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Mier 25 Iun 2008, 16:14

Lista mea de sugestii:

In primul rand pe MiG-21 R #2007 sa se mute grinzile de lansare a R-3S la exterior si cele pentru RS-2US la interior - aceasta fiind configuratia operationala pentru toate MiG-urile cu 4 grinzi de acrosare pe aripi - reiese clar din pozele lui Alex Trandafir de pe airliners.net si din pozele de epoca cu MiG-uri 21 R, cum ar fi:
http://flickr.com/photos/26486522@N06/2484795322/sizes/l/in/set-72157605005159035/
http://www.virtualarad.com/orizont_aviatic/februarie_2003/articol1/poza7.htm

Daca se mai poate, sa se salveze de la Deveselu urmatoarele aeronave:
MiG-21 U-600 no.5117 - batrana doamna de la muzeu e varianta U-400.
5117 are si un - foarte rar printre utilizatorii de MiG-21 - container ventral cu mitraliera de 12,7 mm:
http://www.airliners.net/photo/Romania---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-21U-600/1112881/L/
MiG-21 PFM (RFMM) no. 8102 - singurul PFM cu 4 grinzi de acrosare sub aripi
http://www.airliners.net/photo/Romania---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-21PFMA/1114001/L/
n-ar strica si un PF (RFM), in 2006 mai existau doar la Craiova si Deveselu, cele din prima locatie aratand jalnic,
si daca se poate si un US
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Joi 26 Iun 2008, 17:59

Retro:

1. Cum am mai spus, deocamdata nu se intrezareste nicio dezghetare a relatiilor dintre MAv si cei de la Iasi... Problema ramane cu semnul intrebarii...
2. Cei de la Pucioasa nici nu vor sa auda de o colaborare cu MAv... Nu stiu care este problema lor, dar tin cu dintii de tot ce au acolo, cu toate ca la capitolul intretinere sunt zero... Nici macar intrebari despre cum ar trebui intretinute avioanele de-acolo nu ne adreseaza... Probabil ca au specialisti de calibru!
3. Sunt foarte sceptic cu privire la posibilitatea aducerii lui la MAv... Este enorm! Daca ai vreo idee referitoare la o ruta de urmat sau o modalitate de aducere a lui te rog sa ne-o impartasesti. Ar fi si o problema de spatiu de expunere, dar, prin reorganizare, am putea face loc si pt el. Noi am prevazut loc pt AN-26/30, dar ni s-a spus ca vor iesi din exploatare prin 2010/12 si nici atunci nu este sigur ca vom primi, din motive usor de inteles....
4. An-2 vom aduce de la Boboc, probabil anul acesta.
5. Se poarta discutii cu AR pt o serie de tipuri de avioane. Sa speram ca finalitatea va fi favorabila scopurilor MAv.

Dat fiind lipsa de spatiu expozitional si dificultatile exceptionale ale eventualelor transporturi ale unor aparate de zbor civile de dimensiuni mari la MAv, nu cred ca se pot face prea multe pt aviatia civila... Problema inca mai este studiata.

Multumesc frumos pt sugestii si te rog sa mai postezi daca mai ai idei!


Mack:

- suntem in discutii cu AR pt o serie de avioane, printre care si 824.
- vom initia discutii cu Ghimbav-ul pt 317, acum ca stim sigur ca el mai exista, cu toate ca am fost informati de contrariu acum ceva ani in urma...
- speram ca pana la sfarsitul acestui an toti cei care doresc sa poata directiona cei 2% din impozit catre MAv.
- este o idee foarte buna! Am s-o inaintez conducerii spre analizare.
- MAv a trecut prin 4 mutari. Toata aceasta vanzoleala lasa urme adanci asupra tehnicii. La ora actuala sunt in jur de 60 de avioane si elicoptere in patrimoniul MAv. Nu exista sub nicio forma destul personal sau destule fonduri pt restaurarea/repararea celor care au nevoie... Nu uita ca o operatiune de restaurare/reparare a unui aparat poate dura chiar si un an, functie de complexitatea operatiunilor de efectuat. Lucrarile la MiG-21 F-13 nr. 10 rosu s-au executat in aproape 6 luni (incluzand si vopsirea) de catre o echipa de 4 oameni. Concluziile le poti trage tu....
- total de acord cu Virusu in cazul problemei ridicate de tine!

Multumesc mult pt sugestii! Continua!



Zapacitu:

- iti raspund printro poza, fara dorinta de a intra in polemici:

- noi nu am modificat configuratia lui 2007. Asa l-am luat de la Craiova, asa l-am reasambat la Bucuresti.

- dorim sa aducem la MAv toate variantele de MiG-21 care-au fost in dotarea RoAF. Cand vom merge la Deveselu ne vom lamuri daca mai sunt avioanele de care vorbesti tu sau au fost taiate. Sper din tot sufletul sa mai fie, deoarece pe Craiova multe sunt canibalizate/avariate, iar alte versiuni exista(u) doar pe Deveselu.

Iti multumesc pt sugestii si daca mai stii localizarea unor avioane si elicoptere demne de a fi aduse la MAv te rog sa nu fii sfios!


Le multumesc tuturor celor care-au postat aici si rog pe toti cei care au idei sa posteze pt ca toate sugestiile vor fi analizate cu seriozitate si puse in practica daca se vor dovedi ok.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Soim
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 36
Data de inscriere : 22/05/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Joi 26 Iun 2008, 19:39

Alte poze de la Craiova mai ai? Ar fi interesant daca le-ai posta.
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Joi 26 Iun 2008, 19:46

Ok, le voi pune intrun thread separat.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
zapacitu
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 158
Data de inscriere : 28/04/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Joi 26 Iun 2008, 20:28

RoNIN_731 a scris:

Zapacitu:

- iti raspund printro poza, fara dorinta de a intra in polemici:
- noi nu am modificat configuratia lui 2007. Asa l-am luat de la Craiova, asa l-am reasambat la Bucuresti.
N-am zis ca le-ati mutat voi. Repet, configuratia operationala era invers - R-3S la exterior, RS-2US la interior.
Ca au fost montate aiurea inainte de a fi "stocate" nu e de mirare.
Oricum, cred ca cel mai util ar fi sa-l contactezi pe Brebunschi de la "Cer Senin" sau pe Alex Trandafir - poti gasi usor mailurile lor,
ei au zburat destui ani pe 21 nemodernizat, pot sa spuna sigur ce si cum. Eu am aflat de modul de dispunere a rachetelor de la cel din urma, de aia sustin sus si tare cum e bine. In plus mai sunt si pozele - de atunci, nu de acum.

Citat :
Iti multumesc pt sugestii si daca mai stii localizarea unor avioane si elicoptere demne de a fi aduse la MAv te rog sa nu fii sfios!
Daca eram sfios, nu-ti tranteam lista aia cat o zi de post Smile
Uite inca cateva:

- un Tu-143 Reis (VR-3). Probabil cea mai enigmatica aeronava de origine sovietica din FAR, a aparut in public o singura data la ROIAS 2001.
Din cate stiu, cele care au ramas zac la Ianca

- rachete sol-aer SA-3 - daca tot aveti SA-2 si radare. Astea (SA-3) au fost scoase din serviciu pe la sfarsitul anilor 90 si apareau la un moment dat pe site-ul Romtehnica, scoase la vanzare, ca si aparatele fara pilot mentionate mai sus

-ar trebui vazut daca la Craiova mai exista ceva din prototipul nr.2 al IAR-99. Primul si al treilea prototip erau zburatoare, al doilea doar pentru incercari statice. Nu stiu daca a fost distrus in timpul testelor, sau taiat dupa aia

-n-ar strica sa se expuna toate tipurile de armament purtat de avioane si elicoptere de la RS-2US la R-27 si R-73, de la bombe de 50 la 500 kg, PRND, AS-7, etc - evident fara focose, incarcatura exploziva, combustibil,...

-la fel cu scaunele de catapultare, ar fi cele de pe MiG-15, 17, etc, SK-1, KM-1, KM-1M, K-36, cele cehoslovace de pe L-29 si L-39, Martin Baker Mk6, 10, SC-HV-00

Cu An-24/26/30 s-ar putea gasi o solutie de compromis: sa se decupeze botul si sa se expuna asa, sa poata intra publicul in el. Ca si la Imperial War Museum din Londra, unde nu e loc de un Lancaster intreg, dar au pus botul si turela de coada. Asta bineinteles, daca nu planuiesc sa le vanda intregi si in stare de pseudo-functionare pe undeva prin Africa.
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 01:09

- VR-3-ul trebuie sa vina si el, in iulie cred. Sper sa mai existe si MTL-ul, ca ar fi super sa fie expus langa.
- referitor la rachete nu ma pot pronunta. Nu-i domeniul meu, dar propunerile tale sunt binevenite. Am sa le inaintez celor in drept. Wink
- foarte interesant! Va trebui intrebat la fabrica sau/si la CCIZ. Noi avem in plan aducerea unui 99 care ni s-a promis. Cand vom da o fuga pe-acolo in recunoastere voi propune sa intrebam si de cel de care ne spui tu.
- avem o buna parte din armamentul acrosat, dar ne mai si lipsesc destule. Vizite prin depozitele din teritoriu...
- scaune de 15, 17 si 19 mai gasesti doar montate pe ele. Cu destula greutate ne-a fost repartizat acum cateva luni un scaun de F-13 nou. Mai avem si altele, de diverse tipuri, unele chiar folosite!
- nu cred c-ar fi necesar sa fie "brutalizat" astfe AN-ul... Omul poate sa-l viziteze si urcand frumos pe unde se urca. Problema este cum il aduci la MAv? Traseul si modalitatea de transport. De la OTP si pana in Pipera sunt stradute inguste, cu linii de tramvai si refugiile si cablurile aferente, plus viraje la 90 de grade... Foarte greu... Si desigur, poate ca sunt deja vandute... Ucrainienii cumpare in draci! Baieti destepti de altfel...
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Soim
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 36
Data de inscriere : 22/05/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 07:57

De ce nu se iau mig-21 de la Deveselu pentru a fi expuse la MAv?
De acolo se pot lua mig-21RFM, RFMM, US, U-600, MF. Exista un simulator de mig-21 acolo si containere tip R si tip D pentru mig-21R.
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 10:09

aline, stiu ca ma injuri printre dinti, cu solutia mea dar... da-le la baietii aia conducaciosi sa cugete...

Pecotox-Air SRL
str. Zelinski, 8 ap. 44
MD2032, Chisinau
Phone : (373-22) 527193
Fax : (373-22) 523670




et voila!
Sus In jos
hayabusa
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 33
Localizare : Lost Haven - Oradea
Data de inscriere : 30/03/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 10:15

Si ai cei de la MaV ce sa puna acolo ? YR-BGC ? Very Happy affraid
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 12:34

Soim: pai tocmai asta-i problema, ca deocamdata nu stim ce mai exista pe la Deveselu. Asa am vazut si eu in poze MiG-urile, dar nu stiu daca mai exista in one piece acolo. Imi poti confirma cu siguranta ca nu s-a taiat nimic?

Virusache: te-ai prins ca ti-am zis cateva de dulce..... Razz Pai crezi tu ca "pretinii: de peste Prut vor face treaba asta pe ochi frumosi?! Noi n-avem fonduri deocamdata sa aducem MiG-ul 23 de la MK si tu-mi arati mie poze SF... Laughing Ideea nu e rea, dar poate facem o cheta, ca daca stam dupa aia de la SMFA, imbatranim...
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 27 Iun 2008, 14:31

hayabusa a scris:
Si ai cei de la MaV ce sa puna acolo ? YR-BGC ? Very Happy affraid
nu neaparat, dar, niscaiva AN-26, IL-28 si chiar un 737 merg mutate cu namila Razz
Sus In jos
grek
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Mar 23 Sept 2008, 11:57

virusu a scris:
hayabusa a scris:
Si ai cei de la MaV ce sa puna acolo ? YR-BGC ? Very Happy affraid
nu neaparat, dar, niscaiva AN-26, IL-28 si chiar un 737 merg mutate cu namila Razz
Mai ales ca "namila" a fost in vizita pe la noi.........
Oare cat ar costa ora de zbor cu asa ceva?
Sus In jos
grek
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Mar 23 Sept 2008, 12:14

RoNIN_731 a scris:
- MAv a trecut prin 4 mutari. Toata aceasta vanzoleala lasa urme adanci asupra tehnicii. La ora actuala sunt in jur de 60 de avioane si elicoptere in patrimoniul MAv. Nu exista sub nicio forma destul personal sau destule fonduri pt restaurarea/repararea celor care au nevoie... Nu uita ca o operatiune de restaurare/reparare a unui aparat poate dura chiar si un an, functie de complexitatea operatiunilor de efectuat. Lucrarile la MiG-21 F-13 nr. 10 rosu s-au executat in aproape 6 luni (incluzand si vopsirea) de catre o echipa de 4 oameni. Concluziile le poti trage tu....

Apropo de restaurarea MiG-21 F-13 inmatriculat cu nr. 10 rosu. Acum aproape un an am fost la muzeu si cand am vazut ca l-au vopsit in gri metalizat (vopsea auto), iar dielectricele si o gramada de alte capacele le-au dat cu un verde pe care-l poti intalni foarte des pe gardurile din moldova, m-am luat cu mainile de cap! Ce au avut cu bietul avion? In toata cariera lui n-a avut atatea capacele verzulii! Trecand peste faptul ca nuanta de verde e aiurea rau de tot, au pictat cu ea tot ce le-a placut, fara sa tina cont de schema originala.

Si in alta ordine de idei......
Am participat la restaurarea machetei de IAR 80 si a avionului IAR 813. Lucrarile au fost facute cu responsabilitate si respectand adevarul istoric cu privire la inmatriculare si vopsire.
In acelasi timp, o alta echipa se ocupa de AERO 45. Poate as fi prea dur sa spun ca si-au batut joc de el, dar lucrarile au fost facute aiurea. Schema de vopsire e relativ dubioasa, in foarte multe zone s-a dat rasol (trenul de aterizare, tevile de esapament, motoarele, iar lista ar putea continua mult si bine). Nu mai zic de cupola.........cea originala a fost sparta in intregime si inlocuita cu niste foi de plexi "termoformate" cu un feon, care nu respecta aproape deloc forma originala.
Sus In jos
RoNIN_731
Membru activ


Numarul mesajelor : 448
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/12/2007

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Joi 02 Oct 2008, 23:54

Grek, ca sa te scutesc de palpitatii, am putea face in felul urmator: ne sponsorizezi tu cu vopseaua in nuanta care stii tu ca este cea corecta si noi il vom revopsi, ok? Nenorocita aia de nuanta asa a iesit!... Si te asigur ca in niciun caz nu-i vopsea auto...
Sa stii ca nimeni nu-si bate joc de avioane la MAv, noi nu lucram de dragul de-a lucra. Te rog sa nu faci afirmatii hazardate...
Si as mai vrea sa-mi spui si mie care-i schema originala, ce "capacele verzulii" am vopsit noi in plus in frenezia noastra proletara?...
Multam fain.
Sus In jos
http://www.aripi-argintii.ro
Eurofighter
Membru activ


Numarul mesajelor : 738
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 15/03/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Vin 03 Oct 2008, 00:31

S-a intors Ronin!
cand pui pe site niste poze cu ce tii ascuns?
mi-1, mi-2, mi4 Rolling Eyes
Sus In jos
grek
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 122
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/08/2008

MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Sam 04 Oct 2008, 14:46

RoNIN_731 a scris:
Grek, ca sa te scutesc de palpitatii, am putea face in felul urmator: ne sponsorizezi tu cu vopseaua in nuanta care stii tu ca este cea corecta si noi il vom revopsi, ok? Nenorocita aia de nuanta asa a iesit!... Si te asigur ca in niciun caz nu-i vopsea auto...
Sa stii ca nimeni nu-si bate joc de avioane la MAv, noi nu lucram de dragul de-a lucra. Te rog sa nu faci afirmatii hazardate...
Si as mai vrea sa-mi spui si mie care-i schema originala, ce "capacele verzulii" am vopsit noi in plus in frenezia noastra proletara?...
Multam fain.
Mi-ar fi mult mai usor daca ti-as incercui pe o poza............e o lista mult prea lunga de chestii aiurea la avionul ala. Wink
In ce priveste nuanta de verde cred ca e foarte usor sa te uiti in curtea muzeului la MiG-ul de recunoastere si sa vezi nuanta corecta. Daca mai vrei, pot sa te ajut cu poze facute prin tara pe la diferite baze. Se gasesc surse bune de inspiratie chiar si pe Airliners.net.
Cat despre vopsirea avionului in gri metalizat, eu iti recomand sa intrebi istoricii de aviatie despre cum au venit aceste avioane in tara. Nu au fost vopsite! Erau date doar cu un lac de protectie peste metalul curat. Din nou, te pot ajuta cu poze in care se vede foarte clar lucrul asta.
In concluzie, modelul din hangarul doi reprezinta o fantezie din punct de vedere al schemei de vopsire.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Idei si sugestii pt MAv   Astazi la 01:47

Sus In jos
 
Idei si sugestii pt MAv
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 2Mergi la pagina : 1, 2  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Proiecte nereusite - sfaturi si idei
» DIY: idei suporturi de prezentare pentru bijuterii
» Pana de idei - croitorie
» cadouri de sarbatori handmade. aveti idei?
» Idei si produse handmade din ghips, ipsos

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: