AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Dileme

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Lun 11 Mai 2009, 09:07

Am 2 intrebari pe care doresc sa vi le adresez ambele legate de identificarea aeronavelor :

1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?

2. In timpul scandalului Tigareta 2 ,adica de foarte mult timp , a aparut la stiri un cadru cu un avion Il-76 doar ca in loc de motoare reactive avea motoare cu elice (turboprop). De atunci ma tot intreb si nu gasesc nicaieri o alta dovada ca acest avion chiar exista.

Ma puteti ajuta ?
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Dileme   Lun 11 Mai 2009, 09:08

Octavian a scris:
Am 2 intrebari pe care doresc sa vi le adresez ambele legate de identificarea aeronavelor :

1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?

2. In timpul scandalului Tigareta 2 ,adica de foarte mult timp , a aparut la stiri un cadru cu un avion Il-76 doar ca in loc de motoare reactive avea motoare cu elice (turboprop). De atunci ma tot intreb si nu gasesc nicaieri o alta dovada ca acest avion chiar exista.

Ma puteti ajuta ?

nu ai nici o imagine cu ele? din ce am citit era vorba de un IL-76... cat despre ce au aratat ei la TV, stii cum sunt stiristii... nici in ziua de azi nu iti arata avionul despre care se vorbeste, acum 11 ani cred ca si mai slabe sanse
conform dosarelor, avionul era UR-UCA adica cel din poza ASTA deci clar un IL-76
cat despre Die harder cautam Smile
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Lun 11 Mai 2009, 09:59

Reporterii au filmat un avion la intamplare care era pe platforma la acel moment un Il-76 turboprop care putea sa nu fie legat in nici un fel de Tigareta 2 dar m-a uimit cum un asemenea avion avea si varianta asta. Ma tot intreb cum de l-au prins jurnalistii neavizati si eu nu il pot gasi nicaieri.

Cat despre avionul din Die Harder am incercat sa dau print screen dar nu imi merge.
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Dileme   Lun 11 Mai 2009, 10:01

Octavian a scris:
Reporterii au filmat un avion la intamplare care era pe platforma la acel moment un Il-76 turboprop

Il-76 turboprop? nu prea cred ca exista... poate au filmat un AN-12 sau te miri ce...
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 12 Mai 2009, 13:22

Octavian a scris:


1. In filmul Die Hard 2 apare un avion ce pare a fi un altoi intre C-123 si C-130 cu diferenta ca e cu 4 motoare reactive incastrate in aripa. Poate sa imi spuna cineva ce tip este ?

dupa o zi de download, am vazut si eu respectiva aeronava. SF american de anii '90 e un provider clar, dar motoarele alea de pe el sunt adaugate din efecte. nu exista nici un provider cu 4 motoare, ca sa nu mai zic ca, felul in care arata motoarele zici ca-s din star trek. deci concluzia e ca, e doar un alt avion ca trebuia sa nu para american, vezi filmele cu F-5 pe post de MiG-uri, sau Puma din Rambo, pe post de Mi-24 cu aripile alea cocosate
Myth Busted afro
Sus In jos
Balaurul
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 107
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 03/06/2008

MesajSubiect: Dilema...   Mar 19 Mai 2009, 13:55

Salutare tuturor !
Am si eu o mica dilema.
Nu am gasit nicaieri informatii despre statiile radio care echipeaza planoarele din dotarea aerocluburilor.
M-ar interesa puterea emitatorului si tipul antenei care este monata pe planor, dar ma multumesc si cu fabricantul statiei Smile
Credeti ca ma puteti ajuta ?
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 16:37

salutari! statiile sunt acum de doua feluri. cea veche era Dittel FSG 40S si la asta cam atat stiu, ca nu-s mare radioamator, si mai ales la cate batai de cap am avut cu ele, nu-s fan Razz


cele noi sunt Becker AR-4201 si au inceput sa fie montate pe planoare dupa RK


mai multe detalii despre becker ar-4201 AICI
Sus In jos
Balaurul
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 107
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Data de inscriere : 03/06/2008

MesajSubiect: TNX   Mar 19 Mai 2009, 17:23

Multam' fain !
Ai o bere cand ajungi prin Bv. ! Smile
Sus In jos
Virusu
Moderator


Numarul mesajelor : 2688
Varsta : 31
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 30/12/2007

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 17:28

Balaurul a scris:
Multam' fain !
Ai o bere cand ajungi prin Bv. ! Smile

ma bucur ca am putut sa te ajut, si nu refuz nici BR RC pe caldurile astea Razz
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Boeing 747 cu 6 motoare?   Mar 19 Mai 2009, 20:41

Am auzit pe la ceva prieteni ca ar exista un boeing 747 care are 2 motoare in plus, mai langa fuselajul de la cabina. Este adevarat asa ceva???Are cineva poze?


Ultima editare efectuata de catre MogaViorel in Mar 19 Mai 2009, 23:43, editata de 1 ori
Sus In jos
vasi
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 35
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 08/05/2009

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 20:54

MogaViorel a scris:
Am auzit pe la ceva prieteni ca ar exista un boeing 747 care are 2 motoare in pus, mai langa fuselajul de la cabina. Este adevarat asa ceva???Are cineva poze?

eu unul nu am auzit de vreun 747 cu 6 motoare.
Sus In jos
http://www.vasileracovitan.com
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 20:56

vasi a scris:
eu unul nu am auzit de vreun 747 cu 6 motoare.

Eu am vazut video ala unde era, era un avion de pasageri, insa avea motoarele alea in plus, nu stiu exact daca erau 2 (am vazut numai partea dreapta a avionului) Ma mirat faptul ca avea unu in plus, findca de 747 care au incercat un motor mai mare ( de airbus a380) sunt poze, dar asa ceva, nu stiu...
Sus In jos
arnold757
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 129
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 04/04/2009

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:01

Eh, hai lasa. Sunt tot feluri de prostii prelucrate pe photoshop, sau altceva apoi puse pe youtube. Nu cred ca exista asa ceva.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:06

arnold757 a scris:
Eh, hai lasa. Sunt tot feluri de prostii prelucrate pe photoshop, sau altceva apoi puse pe youtube. Nu cred ca exista asa ceva.
Arnold, si eu mam gandit la asa ceva, dar era un video, care dupa parerea mea, era adevarat. Pe mine ma mirat findca, un motor (sou 2) in plus inseamna mai multa putere, deci mai multa viteza, si nu cred ca un b747 poate sa mearga mai mult de 900 (sou care o fii viteza lui)
Sus In jos
vasi
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 35
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 08/05/2009

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:12

da-ne si noua un link la video respectiv
Sus In jos
http://www.vasileracovitan.com
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:15

vasi a scris:
da-ne si noua un link la video respectiv

Aia caut.... dar era un video pe un telefon mobil (un video care sa trimite din telefon in telefon...) sper sa il gasesc,
Ah si nu va uitati la asta, findca asta da e facut pe photoshop (in plus, in video ala nu semana deloc cu asta) :


http://www.youtube.com/watch?v=Ei1JhDOUICM
Sus In jos
Edi
Membru activ


Numarul mesajelor : 711
Varsta : 46
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:16

747-le a fost (este) folosit și la transportul motoarelor (pentru alți "confrați"), locul ales fiind nu în interiorul fuselajului, ci atașat pe una din aripi. De unde și iluzia că ar avea 6 motoare:




Edi
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:20

Edi a scris:
747-le a fost (este) folosit și la transportul motoarelor (pentru alți "confrați"), locul ales fiind nu în interiorul fuselajului, ci atașat pe una din aripi. De unde și iluzia că ar avea 6 motoare:
Edi

Asta e!!! Iti multumesc Edi, deci motorul ala, nu functioneaza in zbor nu? Dar de ce nu le baga in un avion de transport comercial, nu de pasageri?!
Sus In jos
vasi
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 35
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 08/05/2009

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:26

multumim de explicatii
Sus In jos
http://www.vasileracovitan.com
Edi
Membru activ


Numarul mesajelor : 711
Varsta : 46
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:28

Fiind vorba de cele mai multe ori de un motor de rezervă pentru o aeronavă a aceleiași companii, rămasă undeva "în pană", este și mult mai rapid așa (următoarea cursă regulată sau avionul de înlocuire spre destinația respectivă) dar și mai ieftin (pe respectiva companie o costă doar combustibilul în plus datorat modificării aerodinamicii). Într-adevăr motorul nu funcționează în zbor, este doar atașat de un pilon.


Edi
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:38

Mi sa pare o maniera de transport un pic ilogica, deoarece partea unde vine motorul extra trebe sa fie amenajata pentru a putea pune acest motor. Insa da, e mult mai economic.
Sus In jos
Edi
Membru activ


Numarul mesajelor : 711
Varsta : 46
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:43

Din câte știu eu (n-am studiat problema foarte amănunțit) pilonul respectiv este atașabil respectiv detașabil de aripă în câteva minute.


Edi
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:44

Edi, ai vreo pagina unde pot sa gasesc mai multe detalii despre acest subiect? Multumesc!
Sus In jos
Edi
Membru activ


Numarul mesajelor : 711
Varsta : 46
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:50

Discuții (și fotografii) pe Airliners.net.


Edi
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Dileme   Mar 19 Mai 2009, 21:59

Edi a scris:
Din câte știu eu (n-am studiat problema foarte amănunțit) pilonul respectiv este atașabil respectiv detașabil de aripă în câteva minute.


Edi

edi din cate stiu eu acel motor functioneaza deoarece static ar functiona ca o frana aerodinamica, a fost si ceva incident/accident din cauza unui al 5-lea motor.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Dileme   Astazi la 12:32

Sus In jos
 
Dileme
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 7 din 9Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: