AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 IL-62

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: RE   Sam 20 Mar 2010, 22:21

Referitor la treaba cu centratul nu stiu ce sa zic, dar din ce stiu de la tata, rentabilitatea lui scadea la capitolul consum.
Respectiv era un avion extraordinar de sigur atata timp cat i se efectua o mentenanta regulata, motoare foarte puternice, mai ales pe versiunea M dar consumul rupea norma.

Din date sigure va pot spune ca in decolare ajungea la un consum de 9 tone pe ora, cu motoarele in plin..iar in mod curent avea un consum de 6 tone pe ora..comparativ cu 3 tone la 737 Smile
Repet, un avion excelent pt perioada lui, dar consumul era o problema. Versiunea M a venit cu un consum mai acatarii cat de cat.

O problema de fabricatie descoperita de tatal meu si comunicata ulterior la simulator la moscova (motiv pt care a fost recompensat cu o sticla de vodca Very Happy ) a fost supra incalzirea sistemului electric de la toalete numai , repet, numai in decolare. Se pare ca problema a fot remediata ulterior.

Alte hibe nu stiu sa fi auzit.
Sus In jos
tm89sky
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 89
Varsta : 48
Localizare : Romania
Data de inscriere : 20/04/2009

MesajSubiect: IL-62   Sam 20 Mar 2010, 23:07

http://www.airliners.net/photo/Tarom/Ilyushin-Il-18D/0530585/L/&sid=72b3331755415dbaafdb61071f8510db
Sus In jos
tm89sky
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 89
Varsta : 48
Localizare : Romania
Data de inscriere : 20/04/2009

MesajSubiect: IL-62   Sam 20 Mar 2010, 23:22

abrazivu a scris:
Este adevarat ca avionul are o gresalaa de proiectare si ca sa poata fi centrat, are 2 tone cu apa, de aici si lipsa rentabilitatii? Eu asa am auzit.

http://www.airports-worldwide.com/articles/article1289.php

..."The key to understanding the Il-62's design is its "four wheeled" landing gear. The trademark lightweight landing gear at the rear of the plane is there because the aeroplane's main landing gear is deliberately sited ahead of the aircraft's centre of gravity, rather than behind it as in conventional designs. This was done in order to lengthen the tail moment arm (the lever arm over which the tailplane [horizontal stabilizer] acts to control the aircraft in pitch). The longer tail moment arm reduces the size and weight of the tailplane (it is two thirds the size of that of the similar Super VC10), improving controlability and cutting drag. It makes the Il-62 suitable for manual control, since the physical effort needed to fly it is within the capabilities of the average pilot. The Il-62 is the largest airliner with manual flight controls, using steel cables and rods, pulleys, aerodynamic and weight balances, and trim tabs. There are also indications that the Il-62 has a forward-mounted tank for water ballast. This may be used when the aircraft flies empty or lightly loaded. If this is a fact, it would rank the Il-62 alongside other airliners that use ballast, notably the French Caravelle and the Soviet Tu-154. "...
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: IL-62   Dum 21 Mar 2010, 09:58

eugen a scris:

Nu stiu daca are legatura cu asta, dar pe perioada parcarii, Il-62 are o "propta" in spate, pe la motoare, care coboara din fuselaj. Stie cineva detalii?

Si Saab 2000 are chestia aia si ATR 72...sunt avioane grele de fund din fabrica Smile
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Dum 21 Mar 2010, 10:37

abrazivu a scris:
Este adevarat ca avionul are o gresala de proiectare si ca sa poata fi centrat, are 2 tone cu apa, de aici si lipsa rentabilitatii? Eu asa am auzit.

Si eu am auzit la fel de la tatal meu. Am mai auzit ca printre primele avioane primite de Tarom unul a avut un eveniment deosebit :
Inca pilotii romani faceau pregatire pe el si se faceau zboruri scoala prin Europa cu echipaj romano-sovietic. Intr-o iarna in timpul decolarii de pe un aeroport german (est / vest......nu stiu) din cauza unei defectiuni avionul a fost nevoit sa aterizeze de urgenta. La aterizare s-a avariat grav trenul de aterizare. Fiind iarna apa din tancurile de echilibrare aceasta a fost evacuata pe.........platforma pentru a nu ingheta in avion transformand platforma in patinoar.

Ulterior acest avion a decolat cu destinatia Romania iar la intrarea in spatiul aerian romanesc a fot rerutat catre URSS invocandu-se diverse motive. De fapt romanii nu mai doreau acest avion din cauza trenului de aterizare si in loc sa primeasca specialistii rusi care sa il repare in Romania i-au pus in fata faptului implinit trimitandu-l in URSS. Avionul a fost inlocuit de partea sovietica fiind in garantie.

Tancurile de apa au fost ulterior convertite in rezervoare suplimentare. Informatiile de mai sus sunt de la tatal meu iar confirmare din alta parte nu am. Daca e cineva pe forum care cunoaste situatia il rog sa confirme.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: IL-62   Dum 21 Mar 2010, 11:02

Mengelaus a scris:
eugen a scris:

Nu stiu daca are legatura cu asta, dar pe perioada parcarii, Il-62 are o "propta" in spate, pe la motoare, care coboara din fuselaj. Stie cineva detalii?
Si Saab 2000 are chestia aia si ATR 72...sunt avioane grele de fund din fabrica Smile
Chestia acea prevazuta cu doua roti se foloseste la parcare si la decolare. Pe timpul stationarii si mai ales la urcarea si coborarea pasagerilor se produce un dezechilibru. Am vazut pe de nenumarate ori pe platforma An-24,, Tu-134 si Tu-154 cu jamba de bot in aer din cauza aglomerarii in partea din spate
La decolare chestia se retrage si raman semiescamotate rotile.Daca pilotul trage prea tare de mansa se evita contactul direct al cozii cu pista.
Povestea cu schimbatul avionului nu o cred, daca era inlocuit ar fi trebuit sa apara in evidente cu doua numere de fabricatie pe aceiasi inmatriculare.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Dum 21 Mar 2010, 12:02

ovidiu51 a scris:
Povestea cu schimbatul avionului nu o cred, daca era inlocuit ar fi trebuit sa apara in evidente cu doua numere de fabricatie pe aceiasi inmatriculare.

Nu a fost simplificata treaba mutand seria pe alt avion ca sa se evite hartogaraia ce ar fi urmat ? Intrebarea e ridicola dar nu ar putea fi plauzibila ?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re - Taildrop   Dum 21 Mar 2010, 17:04

http://www.airliners.net/photo/Tarom/Ilyushin-Il-62M/1043421/&sid=2993ad3dde583e4c1ea56e6af5a1ccf1

cam asa arata lasata, nu?
observatia este facuta si in comentariul spoter-ului.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: IL-62   Dum 21 Mar 2010, 21:31

Octavian a scris:
ovidiu51 a scris:
Povestea cu schimbatul avionului nu o cred, daca era inlocuit ar fi trebuit sa apara in evidente cu doua numere de fabricatie pe aceiasi inmatriculare.
Nu a fost simplificata treaba mutand seria pe alt avion ca sa se evite hartogaraia ce ar fi urmat ? Intrebarea e ridicola dar nu ar putea fi plauzibila ?
Nu cred in acest scenariu, e prea de tot sa falsifici identitati, nu are logica dupa mine. De exemplu cu inmatricularea YR-IMZ au fost doua aeronave, nu cunosc din ce motive a fost returnata prima, ceva a fost.

abrazivu a scris:

Este adevarat ca avionul are o gresala de proiectare si ca sa poata fi centrat, are 2 tone cu apa, de aici si lipsa rentabilitatii? Eu asa am auzit.
Daca era greseala de proiectare nu ar mai fi zburat si astazi. Legendele astea nu au legatura cu realitatea.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Dum 11 Apr 2010, 16:11

Salutari tuturor,

oare suntem multi copii pe aici ai celor care au facut parte din detasamentul Il-62?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: RE - Catalin   Dum 11 Apr 2010, 22:32

Salut Catalin,

Asa se pare, Smile eu unul da si cred ca si baietii de mai sus din cele spuse de ei,
In caz ca si tatal tau a zburat la il62 poti vizualiza pozele pe care le-am expus la un link ceva mai sus...este acolo o poza cu vreo 4 echipaje...poate il vezi si pe al tau pe acolo Smile
Toate cele bune si tinem legatura!

Dragos
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: cuba   Joi 29 Apr 2010, 19:52

Vad la tv fragmente dintr-un documentar din anii 70, Ceausescu in vizita in Cuba in 1973, a calatorit cu IL-62 YR-IRB
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: RE:   Joi 29 Apr 2010, 21:04

Daaaa, tin minte ca tata pleca foarte foarte foarte des in Cuba si in Iran, Ceausescu era prieten bun cu Sah-ul Iranului, cu Fidel, cu baietii Smile aveam relatii comerciale foarte bune sa zic asa...in America Latina, la Ortega, si tot asa....

Poate l-ati vazut odata cu evenimentul de la Smolensk pe un tip ca tot acorda interviuri, Mircea nu mai stiu cum, un tip extraordinar, pilot pensionat de la flotila, fostul pilot al lui Ceausescu, fost coleg cu ai mei, el il ducea mai peste tot pe Ceausescu.

PS: tin minte o relatare despre un IL-62 aeronava prezidentiala, nu stiu care din ele ca indicativ, ca a fost lovit rau la aterizare in anii 80 pe otopeni, trenul de aterizare fiind serios avariat iar aeronava a fost reparata la hangar ''peste noapte sa zic asa'' fara ca tatuca sa afle nimic...a fost un gest de vitejism necontrolat al unui pilot care credea ca poate face orice cu el Smile treaba a ramas musamalizata...cei din voi care aveti tati fosti aviatori la il62 puteti confirma relatarea Smile
Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 753
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: inmatriculari   Lun 03 Mai 2010, 22:53

Octavian a scris:
ovidiu51 a scris:
Povestea cu schimbatul avionului nu o cred, daca era inlocuit ar fi trebuit sa apara in evidente cu doua numere de fabricatie pe aceiasi inmatriculare.

Nu a fost simplificata treaba mutand seria pe alt avion ca sa se evite hartogaraia ce ar fi urmat ? Intrebarea e ridicola dar nu ar putea fi plauzibila ?
la un avion e oricum multa hartogarie. ganditi-va ca exista mii de agregate si alte componente, toate inseriate si a caror viata este urmarita permanent schimbarea de care spui nu cred ca ne aranja, pierzandu-se trasabilitatea in prea multe cazuri
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Mar 04 Mai 2010, 22:44

ovidiu51 a scris:
Mengelaus a scris:
eugen a scris:

Nu stiu daca are legatura cu asta, dar pe perioada parcarii, Il-62 are o "propta" in spate, pe la motoare, care coboara din fuselaj. Stie cineva detalii?
Si Saab 2000 are chestia aia si ATR 72...sunt avioane grele de fund din fabrica Smile
Chestia acea prevazuta cu doua roti se foloseste la parcare si la decolare. Pe timpul stationarii si mai ales la urcarea si coborarea pasagerilor se produce un dezechilibru. Am vazut pe de nenumarate ori pe platforma An-24,, Tu-134 si Tu-154 cu jamba de bot in aer din cauza aglomerarii in partea din spate
La decolare chestia se retrage si raman semiescamotate rotile.Daca pilotul trage prea tare de mansa se evita contactul direct al cozii cu pista.
Povestea cu schimbatul avionului nu o cred, daca era inlocuit ar fi trebuit sa apara in evidente cu doua numere de fabricatie pe aceiasi inmatriculare.
Spune-mi si mie te rog la ce avion ai vazut-o la decolare? La Saab 2000 si ATR 42/72 e manuala. Se pune la sosire si este adevarat pentru debarcare/imbarcare. E un fel de masura suplimentara de siguranta pentru cei ce nu respecta procedura pentru ca poate sa nu fie pusa tot timpul, acestea nefiind chiar asa "grele de coada". La AN24, TU154 si TU134 nu au, iar TU134 era un avion echilibrat si eu personal nu am auzit sa dea pe spate. Celelate doua sunt mai sensibile asa e, dar asa sunt si de ex mai noile A320/321 si B737-800/900.

A...acu imi amintesc ca jamba suplimentara la spate la parcare si decolare/aterizare au DC10 si MD11
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: IL62   Mier 05 Mai 2010, 01:23

forbes29 a scris:

Spune-mi si mie te rog la ce avion ai vazut-o la decolare?
De IL-62 era vorba, sunt imagini pe A.net
http://www.airliners.net/photo/Russia---Air/Ilyushin-Il-62M/1697620/L/&sid=9b81a1f52250f0b46b58a1c2b1fa786a
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: IL-62   Mier 05 Mai 2010, 10:41

forbes29 a fost greseala mea. Ovidiu se referea la acele roti iar eu ma refeream la cuiul care se pune dupa aterizare. La atr 42 nu exista acel cui, doar la 72. Si este obligatoriu sa il pui dupa aterizare si cat timp sta parcat. Odata s-a ridicat avionul cu doar 150 kg de bagaje puse in spate...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Mier 05 Mai 2010, 14:39

Greseala mea Ovidiu deoarece eu am inteles ca te referi la faptul ca o si folosesc la decolare ceea ce IL-62 nu o face.
Mengelaus asa e doar la ATR72 am vazut cuiul deoarece este mai lung ca si ATR42 si mai sensibil trim pe spate.

Oricum on-topic am avut ocazia sa vad de 3 ori live IL-62 si mie personal mi-a placut ca si avion rusesc. Dar nu cred ca o sa-l mai vedem pe aici datorita limitelor de zgomot.. Pacat...
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: IL-62   Sam 08 Mai 2010, 16:41

Salutari tuturor,
Incet, incet, ne adunam aici toti cei cu parintii care au zburat pe IL-62.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: il 62 in Cuba   Lun 09 Aug 2010, 20:57

http://blogdeinvestigatii.blogspot.com/2009/11/ceausescu-in-cuba-daca-doriti-sa.html,
citesc de ceva timp forumul vostru si mi se pare foarte interesant.
am gasit pe net un filmulet cu vizita lui Ceausescu in Cuba cu il 62.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: IL62   Lun 09 Aug 2010, 22:03

traian a scris:
http://blogdeinvestigatii.blogspot.com/2009/11/ceausescu-in-cuba-daca-doriti-sa.html,
citesc de ceva timp forumul vostru si mi se pare foarte interesant.
am gasit pe net un filmulet cu vizita lui Ceausescu in Cuba cu il 62.
Tocmai am cautat:
<<Pagina pe care o căutați în blogul blog de investigatii nu există. >>
Sus In jos
Alex_tm
Moderator


Numarul mesajelor : 1833
Varsta : 27
Localizare : TIMISOARA - BANAT
Data de inscriere : 15/01/2009

MesajSubiect: Re: IL-62   Lun 09 Aug 2010, 22:08

ovidiu51 a scris:

Tocmai am cautat
<<Pagina pe care o căutați în blogul blog de investigatii nu există. >>

Link: http://blogdeinvestigatii.blogspot.com/2009/11/ceausescu-in-cuba-daca-doriti-sa.html

Alex
Sus In jos
http://fanviola.piczo.com/?cr=5
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: YR-IRE   Joi 26 Ian 2012, 23:59

din presa vremii, "Romania Libera" din 31 iulie 1996



Sus In jos
eugen
Membru activ


Numarul mesajelor : 3371
Varsta : 42
Localizare : Arad, LRAR
Data de inscriere : 30/04/2008

MesajSubiect: Re: IL-62   Vin 27 Ian 2012, 12:26

IL62, de doua ori mai economic decat un Airbus (310)?! Shocked
Sus In jos
gaudi
Membru activ


Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

MesajSubiect: Re: IL-62   Sam 28 Ian 2012, 17:46

ovidiu51 a scris:

Tocmai am cautat
<<Pagina pe care o căutați în blogul blog de investigatii nu există. >>

Autorul si-a schimbat adresa blog-ului. Articolul se afla aici:

http://emiliasercan.blogspot.com/2009/11/ceausescu-in-cuba-daca-doriti-sa_14.html
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: IL-62   Astazi la 10:03

Sus In jos
 
IL-62
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: