AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Li-2 in Romania

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
Mengelaus
Fotograf
avatar

Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 35
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Lun 06 Oct 2008, 22:10

Eu cam odata pe la 2 luni trec pe acolo in drum spre Lugoj.Data viitoare, daca nu ajunge altcineva pana atunci pe acolo ma orpesc si ma uit.

Oricum multumesc celor de aici pentru topicul asta.De multe ori m-am intrebat ce o fi cu avionul asta acolo.
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ
avatar

Numarul mesajelor : 1157
Varsta : 66
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Lun 06 Oct 2008, 23:06

retro a scris:

Acum 4-5 ani mai era in curtea Liceului Henri Coanda (in spatele ROMAERO) mai erau resturile avioanelor Li-2 si IL-14.
Ar fi interesant de aflat inmatricularile de la aceste aeroplane. Poate maistrii de la liceu stiu ceva
Sus In jos
mihai
Flight Level 100
Flight Level 100
avatar

Numarul mesajelor : 178
Varsta : 44
Data de inscriere : 09/03/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Vin 05 Iun 2009, 21:00

Cred ca acestea sunt cam toate avioanele Li-2 care au fost inmatriculate in Romania. Din pacate, poze nu am gasit sau poate nu stiu eu unde sa caut. Inmatricularile vor fi puse intr-o ordine alfabetica iar la sfarsit vor fi cele inmatriculate cu numere. De asemenea, daca aveti alte informatii, comentarii sau poze, va rog frumos...

Lisunov - Li-2

YR-DAB - Li-2P - c/n 23444803 - YR-DAB, este inregistrat la data de 27.05.1953 pentru compania TARS ( Transporturile Aeriene Romano - Sovietice ) dupa care in 1954 cu aceeasi inmatriculare, YR-DAB, este transferat la TAROM iar apoi la data de 23.08.1968 este scos din evidentele Tarom si este transferat la RoAF ;

YR-DAC - Li-2P - c/n 23441507 - YR-DAC, este inregistrat la data de 07.07.1952 pentru compania TARS dupa care in 1954 cu aceeasi inmatriculare, YR-DAC, este transferat la TAROM. In timpul unui zbor de la Iasi la Bacau se prabuseste pe Dealul Paragina, la data de 13.06.1964 ;

YR-MIG - Li-2P - c/n 33444802 - YR-MIG, este inregistrat la data de 01.06.1960 pentru M.A.I ( Ministerul Afacerilor de Interne ) / TAROM iar la data de 17.11.1976 este anulata inmatricularea iar urmatoarea inmatriculare este necunoscuta ;

YR-MIR - Li-2P - c/n 33444505 - YR-MIR, este inregistrat la data de 02.06.1970 pentru CSS...? Iar la data de 17.11.1976 este anulata inmatricularea ;

YR-PCB - Li-2P - c/n 18439807 - YR-PCB, este inregistrat la data de 17.05.1952 pentru Guvernul Romaniei apoi in 1954 este transferat la RoAF cu inmatricularea 807 ;

YR-PCD – Li-2P – c/n 18439805 – YR-PCD, este inregistrat la data de 17.05.1952 pentru Guvernul Romaniei apoi in 1954 este transferat la RoAF cu inmatricularea 805 ;

YR-TAA – Li-2P – c/n 18423501 – YR-TAA, este inregistrat la data de 07.06.1946 pentru compania TARS iar la data de 15.11.1950 se prabuseste in Muntii Fagaras / Romania ;

YR-TAB – Li-2T – c/n 18423208 – YR-TAB, este inregistrat la data de 08.06.1946 pentru compania TARS apoi in 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAB, la TAROM iar la data de 13.08.1970 este scos din evidentele Tarom si casat ;

YR-TAC ? – Li-2P – c/n 18423503 – YR-TAC, este inregistrat la data de 08.06.1946 pentru compania TARS ( dar inregistrarea nu este foarte sigura ) apoi la data de 01.08.1946 este transferat la compania MASZOVLET / Ungaria si primeste inmatricularea HA-LIA si numele “ ALADAR “ iar la data de 01.10.1954 cu aceeasi inmatriculare, HA-LIA, este transferat la compania MALEV / Ungaria iar la data de 31.12.1961 este scos de la exploatare si transformat in cafeneaua “ Little Pilot Coffe House “ din Budapesta pana la data de 08.07.1968 cand este distrus de un incendiu ;

YR-TAD – Li-2 – c/n 18423504 – YR-TAD, este inregistrat la data de 08.06.1946 pentru compania TARS apoi in 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAD, la TAROM iar la data de 02.07.1969 este distrus ( taiat ) ;

YR-TAE ( 1 ) – Li-2P – c/n 18423506 – YR-TAE, avionul este fabricat la data de 07.03.1946 si inregistrat la data de 17.06.1946 pentru compania TARS apoi la data de 04.08.1946 este transferat la compania MASZOVLET / Ungaria si primeste inmatricularea HA-LIB si numele “ BELA “ apoi la data de 01.10.1954 cu aceeasi inmatriculare, HA-LIB, este transferat la compania MALEV / Ungaria iar in aprilie 1959 este scos de la exploatare si in anul 1962 este distrus de un incendiu la Budapesta ;

YR-TAE ( 2 ) – Li-2P – c/n 23441905 – YR-TAE, este livrat in anul 1952 pentru compania TARS apoi in 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAE, la TAROM iar la data de 11.03.1967 este scos din evidentele Tarom si tranferat la aceeasi data la RoAF cu inmatricularea 905 ;

YR-TAF – Li-2P – c/n 18423505 – YR-TAF, este inregistrat la data de 18.06.1946 pentru compania TARS apoi in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAF, la TAROM iar la data de 31.12.1968 este scos din evidentele Tarom si expus in Parcul Herastrau din Bucuresti pana in anul 1982 cand a fost casat ;

YR-TAG – Li-2P – c/n 18428002 – YR-TAG, este inregistrat la data de 20.03.1948 pentru compania TARS apoi in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAG, la TAROM iar la data de 11.03.1967 este scos din evidentele Tarom si transferat la aceeasi data la RoAF cu inmatricularea 8002. A fost avion de pregatire a personalului navigant la Scoala de Pilotaj de la Bobocu / jud. Buzau / Romania ;

YR-TAH ? – Li-2P – c/n 18423507 – YR-TAH, avion fabricat la data de 15.03.1946, se pare ca a fost inregistrat la data de 18.06.1946 pentru compania TARS apoi la data de 17.08.1946 a fost transferat la compania MASZOVLET / Ungaria unde a primit inmatricularea HA-LIC si numele de “ CECIL , iar la data de 01.10.1654 este transferat cu aceeasi inmatriculare, HA-LIC, la compania MALEV / Ungaria unde zboara pana la data de 20.10.1960 dupa care incepand cu data de 29.03.1961 este folosit la pregatirea la sol iar la data de 31.12.1961 este scos de la exploatare si in anul 1962 este distrus in timpul unui incendiu la Budapesta ;

YR-TAI –Li-2P – c/n 18423509 – YR-TAI, este inregistrat la data de 03.06.1946 pentru compania TARS iar la data de 21.11.1947 se prabuseste la Phouznicie / …? in timpul unei curse Bucuresti – Praga ;

YR-TAJ ? – Li-2P – c/n 18423508 – YR-TAJ, avion fabricat la data de 20.03.1946, se pare ca a fost inregistrat la data de 18.06.1946 ( dar se pare ca aceasta data nu este confirmata ) pentru compania TARS apoi la data de 21.08.1946 a fost transferat la compania MASZOVLET / Ungaria unde a primit inmatricularea HA-LID si numele “ DENES “ dupa care la data de 01.10.1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, HA-LID, la compania MALEV / Ungaria iar la data de 31.12.1961 este scos de la exploatare si in anul 1962 este distrus ;

YR-TAK – Li-2P – c/n 18428004 – YR-TAK, este inregistrat la data de 18.03.1948 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAK, la TAROM apoi la data de 20.11.1966 este transferat la RoAF cu inmatricularea 004 iar la data de 31.12.1966 este anulata inmatricularea scos din evidentele RoAF si stationat in curtea Liceului de Aviatie din Bucuresti pana la inceputul anilor ’90 cand a fost distrus de un incendiu ;

YR-TAL – Li-2P – c/n 18427502 – YR-TAL, este inregistrat la data de 05.02.1948 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAL, la TAROM iar la data de 12.01.1960 este scos din evidentele Tarom si la aceeasi data este inregistrat la RoAF cu inmatricularea 502, nu se cunosc alte detalii despre avion ;

YR-TAM – Li-2P – c/n 18423207 – YR-TAM, este inregistrat la data de 15.03.1947 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAM, la TAROM apoi in anul 1963 avionul este modificat din avion de pasageri in avion pentru prospectiuni geologice iar la data de 13.08.1970 este scos din evidentele Tarom si casat ;

YR-TAN – Li-2P – c/n 18428005 – YR-TAN, este inregistrat la data de 19.03.1948 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAN, la TAROM iar la data de 11.08.1966 se prabuseste in Valea Lotrioarei de langa Sibiu / Romania ;

YR-TAO ? ( 1 ) – Li-2P – c/n 18423510 – YR-TAO, este inregistrat in anul 1946 pentru compania TARS apoi la data de 21.08.1946 a fost transferat la compania MASZOVLET / Ungaria unde a primit inmatricularea HA-LIE si numele “ ELEMER “ dupa care la data de 01.10.1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, HA-LIE, la compania MALEV / Ungaria iar in anul 1960 este scos de la exploatare si in anul 1963 este distrus in timpul unui incendiu pe Aeroportul Ferihegy din Budapesta ;

YR-TAO ( 2 ) – Li-2P – c/n 23441802 – YR-TAO, este inregistrat la data de 20.06.1952 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAO, la TAROM iar in anul 1955 este vazut la Budapesta si este vopsit in verde fara inmatriculare iar la data de 20.03.1968 este scos din evidentele Tarom si la aceeasi data este transferat la RoAF cu inmatricularea 802 ;

YR-TAP – Li-2P – c/n 18427505 – YR-TAP, este inmatriculat la data de 23.01.1948 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAP, la TAROM apoi la data de 12.01.1960 este inmatriculat la RoAF cu nr. 505 si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

YR-TAR – Li-2P – c/n 18423502 – YR-TAR, este inregistrat la data de 07.06.1946 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAR, la TAROM iar la data de 10.07.1969 este scos din evidentele Tarom si casat ;

YR-TAS – Li-2P – c/n 18424010 – YR-TAS, este inregistrat la data de 24.05.1946 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAS, la TAROM apoi in anul 1968 este transferat la Facultatea de Agronomie iar la data de 01.02.1972 este scos din evidente si casat ;

YR-TAT – Li-2P – c/n 18432802 – YR-TAT, este inregistrat la data de 24.07.1948 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAT, la TAROM iar la data de 22.12.1970 este scos din evidentele Tarom si donat Organizatiei de Pionieri, apoi casat ;

YR-TAV – Li-2 – c/n 18423801 – YR-TAV, este inregistrat la data de 19.07.1946 pentru compania TARS iar la data de 13.08.1947 se prabuseste la aterizarea pe Aeroportul Baneasa din Bucuresti / Romania dupa ce efectuase o cursa pe ruta Constanta – Bucuresti ;

YR-TAX – Li-2 – c/n 18423803 – YR-TAX, este inregistrat la data de 24.07.1946 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAX, la TAROM iar la data de 08.10.1960 se prabuseste la Mironeasa / jud. Iasi / Romania ;

YR-TAZ – Li-2 – c/n 18423804 – YR-TAZ, este inregistrat la data de 24.07.1946 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAZ, la TAROM apoi la data de 13.03.1966 este scos din evidentele Tarom si la data de 16.03.1966 este transferat la RoAF cu nr. 804 iar la data de 10.10.1968 este scos din evidentele RoAF si casat ;

YR-TAW – Li-2P – c/n 23444506 – YR-TAW, este inregistrat la data de 10.06.1953 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAW, la TAROM apoi la data de 20.11.1966 este scos din evidentele Tarom si la data de 22.11.1966 este transferat la RoAF cu nr. 4506 apoi casat ;

008 - Li-2P - c/n 23441008 - RoAF, este livrat in anul 1952, se pare ca exista poze cu avionul ;

102 – Li-2 – c/n necunoscut – RoAF, prima informatie despre avion apare la data de 06.05.1970, se pare ca exista poze cu avionul si a fost vazut la GIA / Buzau / Romania 13.02.1995 / 09.07.1996….!!!???

209 ? – Li-2P – c/n necunoscut – RoAF, se pare ca a fost inregistrat cu YR-TA… in anul 1946 pentru compania TARS, in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TA…, la TAROM dupa care in anul 1969 este scos din evidentele TAROM si returnat la RoAF iar in anul 1973 este scos de la exploatare, este tractat de la Timisoara la Faget, apoi la data de 07.05.1999 este vazut in stationare in apropiere de orasul Faget / Romania cu o schema de vopsire de la Coca Cola, ultima informatie despre avion apare la data de 22.09.2007, iar in compartimentul trenului de aterizare apare nr. 209 dar nu este sigur ca aceasta este c/n ;

607 – Li-2 – c/n necunoscut – RoAF, se pare ca exista poze cu avionul si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

702 – Li-2T – c/n 23444702 – RoAF, se pare ca exista poze cu avionul si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

1001 – Li-2P – c/n 23441001 ? – RoAF, se pare ca exista poze cu avionul avand schema de vopsire de la TAROM si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

1002 - Li-2P - c/n 23441002 ? - RoAF, prima informatie despre avion apare la data de 06.05.1970 si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

1003 - Li-2P - c/n 23441003 ? - RoAF, prima informatie despre avion apare in anul 1957 de la Budapesta / Ungaria si nu se cunosc alte detalii despre avion ;

1004 - Li-2P - c/n 23441004 - RoAF, prima informatie despre avion apare in anul 1965 de la Praga / Cehia, este scos de la exploatare dar nu se cunosc mai multe detalii, la jumatatea anilor '70 este tractat de la Timisoara la Buzias / Romania, stationat, transformat in club de noapte si pastrat in bune conditii iar ultima informatie despre avion apare la data de 22.09.2007 ;


Avioanele cu urmatoarele inmatriculari au fost fabricate intre anii 1952 - 1953 la Fabrica nr.84 din Taskent : 10001, 1002, 1003, 1004, 008, YR-DAC, YR-TAO ( 2 ), YR-TAE ( 2 ), YR-MIR, YR-TAW, 702, YR-MIG si YR-DAB.

Avioanele cu urmatoarele inmatriculari se afla pe o lista cu c/n necunoscut : 102, 209 ? si 607.

Restul avioanelor au fost fabricate inainte de anul 1952 la Fabrica de Avioane de la Moscova - Khimki.

Informatiile au fost obtinute si prelucrate de pe http://www.scramble.nl/sovdb.htm - Soviet Transport si http://www.oldwings.nl/st/ste.htm - Lisunov Li-2 - ianuarie 2009.

Aceasta este lista cu avioanele Li-2, publicata in revista " Top Gun " nr.6 / noiembrie 2000. Unele date sunt incomplete si poate si incorecte fata de cele de mai sus. Pentru detalii, aici
Sus In jos
Vici
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 92
Data de inscriere : 03/03/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Joi 11 Iun 2009, 10:11

In revista Modelism nr. 2/2001 (73) este o lista mult mai completa cu Li-2.
De ex. la Aviatia Militara apar 18 aparate in serviciu.
Nu am scanner, incerc sa gasesc unul saptamana viitoare si sa postez tabelul - daca e ok din pct. de vedere al copyrightului Question
Sus In jos
Vici
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 92
Data de inscriere : 03/03/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Mar 16 Iun 2009, 11:42

Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: LI-2 in Romania   Lun 09 Noi 2009, 15:36

Salut.Legat de Li-2 YR-TAK si inmatriculare militara 004 pot sa spun ca am avut privilegiul de a-l mai prinde inca"in viata".Am fost elev al Liceului Nr.3 Aurel Vlaicu- daca nu ma insel cred ca asa se numea la inceputul anilor 90.Pe atunci aeronavele din parcul liceului inca aratau bine sau cel putin acceptabile.De altfel m-am si urcat in interiorul avionului dar nu puteai sa rezisti prea mult din cauza mirosului,stiti voi care.Pacat ca nu am avut aparat foto in perioada aceea si nici placerea de a le" trage in poza",cum se zice.Am totusi cateva foto facute de un prieten de-al meu care ca si mine era pasionat de aviatie.Din pacate ptr. el pasiunea ptr. avioane a cazut undeva pe ultimul loc.Toate bune.

P.S. Foto nu sunt de calitate,sunt facute demult,B/W,prin 1992 cred.In foto se mai vad A-45 YR-ACR si putin din IL-14 "922".


Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 764
Varsta : 50
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: li2   Mar 10 Noi 2009, 15:00

excelente poze
felicitari multe pt postare
LI2 era amenajat pt parasutisti-niste bancute pe laterale.
in spate,toaleta era folosita de unii mai neciopliti,dar normal ca nu o curata nimeni.
in motoare erau cuiburi de pasari,am curatat si eu paie
asta era in 1984-85.
imi pare rau sa aud de Frangu ca e bolnav (asa il cheama,cu G nu cu C)
care mai trece pe acolo,spuneti tare,ca vin si eu.
cu respect,
cristian
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: LI-2 in Romania   Mier 11 Noi 2009, 16:50

Salut.Si eu m-am gandit de cateva ori sa trec p-acolo sa vad in ce stare mai sunt avioanele,dar mereu am altceva de facut.Din pacate 2 din aeronavele care-mi placeau nu mai sunt.IL-14 si LI-2.Nu stiu sigur daca A-45 YR-ACR e acelasi de la MAv.Daca e acelasi nu pot sa spun decat ca a avut o noua sansa.Nu-mi mai amintesc daca in LI-2 mai erau bancutele ptr. parasutisti dar stiu ca nu mai avea aparatele de bord.Stiu ca pe undeva ar trebui sa mai am o poza cu el,din pacate tot b/w si de calitate indoielnica

Sus In jos
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 219
Varsta : 72
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

MesajSubiect: Li-2 in serviciu.   Sam 14 Noi 2009, 10:59







Ultima editare efectuata de catre Mengelaus in Mier 18 Noi 2009, 09:23, editata de 2 ori (Motiv : Resize imagini la 800x600.)
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: LI-2 in Romania   Sam 14 Noi 2009, 13:42

Frumoase foto cu LI-2.Una din diferentele dintre LI-2 si DC-3 ar fi ca usa spate la DC-3 este pe stanga si la LI-2 pe dreapta.Legat de performante sunt cateva diferente intre cele 2 tipuri.Am sa revin cu detalii.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: :: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Mar 17 Noi 2009, 17:19

Ar fi interesant daca am deschide un topic separat si ptr. Douglas DC-3 in Romania,nu?
Sus In jos
claudiu_ne2000
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 301
Varsta : 41
Localizare : DEVA
Data de inscriere : 10/09/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Mier 18 Noi 2009, 09:14

deltadagger a scris:
Ar fi interesant daca am deschide un topic separat si ptr. Douglas DC-3 in Romania,nu?


Ar fi foarte interesant un topic separat cu DC 3 de la TARS si de ce nu si DC 2 de la TARS.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Dum 06 Dec 2009, 11:55

Istoria lui Li-2 in detaliu se gaseste pe oldwings.nl.Date despre YR-TAK("004" RoAF) apar tot acolo.
Sus In jos
Tibi
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 18
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/09/2008

MesajSubiect: din flieger magazine de luna asta   Joi 31 Dec 2009, 16:01

Sus In jos
http://tibsan.blogspot.com/
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Dum 03 Ian 2010, 23:13

prin august-septembrie 1970 si iunie-iulie 1971 am facut salturi cu parasuta din LI2 si IL 14 pe aerodromul buzau , mai erau 2 dezafectate si in curtea um din crang, am sa caut poze din perioada respectiva sa vad daca se vad in cadru !!!
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Joi 28 Ian 2010, 18:04

Despre Li-2 in Romania mai stie cineva ceva? :?:Despre nr.702 ce puteti spune?A fost Li-2 sau Dc-3?
Sus In jos
lucian21
Flight Level 200
Flight Level 200
avatar

Numarul mesajelor : 296
Varsta : 43
Localizare : galati
Data de inscriere : 19/04/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Lun 26 Apr 2010, 21:32

am trecut in week-end prin Faget - Timis si am vazut ca LI2-iul mai are putin si nu se va mai vedea din verdeata.





Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Lun 26 Apr 2010, 21:58

Vad ca palele sunt proaspat vopsite.
Sus In jos
claudiu_ne2000
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 301
Varsta : 41
Localizare : DEVA
Data de inscriere : 10/09/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Dum 23 Mai 2010, 23:19

Azi am avut ceva treaba pe la Tm. si cum nu era graba am facut un popas la restaurantul de sub avion, la o cafea...oricum vremea fiind frumoasa am facut cateva poze sa treaca timpul intr-un mod placut






















































Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Mar 25 Mai 2010, 16:55

Wow!Superb walkarround-ul cu Li-2.Poza cu nr. 23 imi place cel mai mult.Toate bune.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Vin 28 Mai 2010, 15:59

O fotografie veche cu Li-2 la Boboc.Fotografia este din colectia personala a d-lui Dragutoiu.Multumesc.


P.S.La prima vedere pare a fi "102".Ce credeti?"102" sau "702"?
Sus In jos
claudiu_ne2000
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 301
Varsta : 41
Localizare : DEVA
Data de inscriere : 10/09/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Sam 29 Mai 2010, 22:51

- 702....trebuie doar sa maresti poza...vei vedea ca cifra 0, nu este un oval perfect, mai degraba un 0-dreptunghiular, iar "latura" de sus se continua cu linia orizontala a cifrei 7...

Si inca o poza mai generala cu avionul de la Faget.




Din ce se vede acolo e un mic colt de rai...sa zic asa.
Sus In jos
deltadagger
Flight Level 300
Flight Level 300
avatar

Numarul mesajelor : 324
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/11/2009

MesajSubiect: Aeronave in Romania :: Li-2 in Romania   Dum 20 Iun 2010, 11:10

Continui cu o alta fotografie scanata a lui Li-2, tot de la Boboc.




Sus In jos
tm89sky
Airport Level
Airport Level
avatar

Numarul mesajelor : 89
Varsta : 49
Localizare : Romania
Data de inscriere : 20/04/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Mier 20 Oct 2010, 13:17

mihai a scris:


...YR-TAF – Li-2P – c/n 18423505 – YR-TAF, este inregistrat la data de 18.06.1946 pentru compania TARS apoi in anul 1954 este transferat cu aceeasi inmatriculare, YR-TAF, la TAROM iar la data de 31.12.1968 este scos din evidentele Tarom si expus in Parcul Herastrau din Bucuresti pana in anul 1982 cand a fost casat ;
...

YR-TAF link:
http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=310166616474
Sus In jos
Alex_tm
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 1834
Varsta : 27
Localizare : TIMISOARA - BANAT
Data de inscriere : 15/01/2009

MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   Mar 02 Noi 2010, 17:11

Astazi...cu ceva treaba neprogramata.

Li-2 Buzias! Scuzati calitatea, sunt cu telefonu`







Noise gen - kkk




dylan..


Alex
Sus In jos
http://fanviola.piczo.com/?cr=5
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Li-2 in Romania   

Sus In jos
 
Li-2 in Romania
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 3Mergi la pagina : 1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» In Romania sau in strainatate?
» Shopping Center Network(R) (SCNet Romania)
» Ce mi-am cumparat azi! Va arat si voua!-5
» Scheme goblen - folclor
» Discutii despre revista Burda-2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: