AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiți | 
 

 Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
AutorMesaj
Griff
Moderator
avatar

Numarul mesajelor : 1400
Varsta : 34
Localizare : two steps from Hell
Data de inscriere : 27/09/2008

MesajSubiect: Re: Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari   Mar 16 Feb 2010, 19:12

Adrian Nicula a scris:
Nici eu nu cunosc modul in care sint comandati voletii dar principial vorbind,in momentul in care micsorezi sectiunea de admisie a aerului atit de mult, mai poti manevra gazul cum si cit i-ti doresti?Sau doar intre nivele strict necesare?Adica pt.ceea ce vorbeam,rulaj.

Fii fara grija ca acei voleti de pe LERX au fost calculati sa lase sa treaca un volum necesar de aer ptr motor. Imi pare rau ca nu mai gasesc schema prizei de admisie de la MiG-29, din schema intelegi mai multe.
Sus In jos
babacu
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 90
Varsta : 40
Localizare : Tîrgoviște
Data de inscriere : 29/07/2008

MesajSubiect: Re: Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari   Mier 17 Feb 2010, 16:44

La 29 prizele de admisie a aerului în motoare se deschideau/închideau în jurul vitezei de 120 km/h. Iar prizele de aer de pe LERX se deschideau și în zbor în anumite evoluții pentru a asigura un debit de aer constant. La variantele mai noi de 29 acestea au fost eliminate pentru reducerea greutății și creșterea capacității interne de carburant.
Sus In jos
Adrian Nicula
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 41
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/01/2010

MesajSubiect: Re: Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari   Mier 17 Feb 2010, 17:07

babacu a scris:
La 29 prizele de admisie a aerului în motoare se deschideau/închideau în jurul vitezei de 120 km/h. Iar prizele de aer de pe LERX se deschideau și în zbor în anumite evoluții pentru a asigura un debit de aer constant. La variantele mai noi de 29 acestea au fost eliminate pentru reducerea greutății și creșterea capacității interne de carburant.
Merci Babacu-le.Griff poti sa ne dai vitezele de decolare si aterizare pt MIG 29 ?
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari   

Sus In jos
 
Motoare cu Piston. Date tehnice, detalii si limitari
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Înapoi  1, 2
 Subiecte similare
-
» Probleme tehnice (masini de cusut) 4
» Gradinite: de stat sau particulare?!
» Probleme tehnice (masini de cusut)
» Masinile de cusut si surfilat, industriale - 1
» Probleme tehnice (masini de cusut) 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: DIVERSE/OFF-TOPIC :: Discutii generale - Aviation Chat-
Mergi direct la: