AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 15, 16, 17
AutorMesaj
felix
Fotograf


Numarul mesajelor : 1008
Varsta : 23
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 12/09/2008

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Dum 08 Iul 2012, 17:29

Tinerilor,sa fac appeal?
http://www.jetphotos.net/viewreject_b.php?id=3887415
Sus In jos
Raduq
Fotograf


Numarul mesajelor : 1761
Varsta : 25
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 06/05/2008

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Dum 08 Iul 2012, 18:38

felix a scris:
Tinerilor,sa fac appeal?
http://www.jetphotos.net/viewreject_b.php?id=3887415
Poza are color cast, halouri si ii cam lipseste contrastul. Dupa gusturile mele e low in frame.
Sus In jos
gmc_extreme
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 235
Varsta : 32
Localizare : london
Data de inscriere : 24/01/2010

MesajSubiect: Amiot AAC.1 Toucan...   Mier 13 Mar 2013, 04:21

Nu am o imagine de aratat pentru ca sunt perfect de acord cu decizia celor de la PlanePictures.net de a nu-mi publica imaginea dar ....de fapt un foarte mare DAR....am fost socat sa vad in email ca in primul si in primul rand ... a fost refuzata pentru BAD DESCRIPTION...pentru ca Amiot-ul postat de mine...si acum il voi cita pe screener : "seems more like a JU-52 to me". Am verificat pe toate site-urile de profil si ....uite asa...la Duxford exista un Junkers 52 care din cand in cand mai e si AAC.1 Toucan si ce e si mai amuzant e ca am gasit acelasi avion etichetat Casa C-352. Am vrut sa le scriu dar nu are nici un rost. A-P net au aceeasi greseala...si lista e lunga...

Adevarul adevarat e ca nu este un JU-52 si de aceea isi face veacul sub cerul liber la Duxford si nu este expus inauntru ferit de intemperii. Englezii l-au scos la vanzare pentru ca sunt prea multi cunoscatori care i-ar arata cu degetul. Am discutat cu unul dintre angajatii muzeului si mi-a confirmat ca isi doresc in colectie un Ju-52 dar nu prea au de unde achizitiona unul. Pana atunci insa..."Junkers"-ul de la Duxford...este si va ramane Amiot AAC.1 Toucan.













Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 13 Mar 2013, 21:43

Pe A.net vad ca la descriere e trecut :

Junkers (AAC) AAC-1 Toucan (Ju-52)

http://www.airliners.net/photo/Germany---Air/Junkers-%28AAC%29-AAC-1/0516347/L/&sid=4c449bb1a5c4a4ff0d8a2dda298fe317

http://www.airliners.net/photo/Germany---Air/Junkers-%28AAC%29-AAC-1/0783708/L/&sid=4c449bb1a5c4a4ff0d8a2dda298fe317

Poate ca respectivul comentariu a fost si pentru ca e usor sa le amesteci. Amiot AAC 1 Toucan nu este altceva decat aceeasi Tante Ju care se construia pe vremea razboiului in Franta de catre compania Avions Amiot (controlata de Junkers) si care a redenumit avionul dupa 1945. La fel si in Spania Construcciones AeronŠuticas a numit aparatele construite de ei dupa 1945 : CASA 352

Incearca sa urci pozele cu el dupa cum e descrierea la A.net

Sus In jos
Dylan
Moderator


Numarul mesajelor : 4710
Varsta : 45
Localizare : Suceava
Data de inscriere : 15/04/2008

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Joi 14 Mar 2013, 05:48

Salutare!
Ascultati aici de la un om "mancat" de rejecturi si mai ales pe info Razz
Intotdeauna, dar intotdeauna, respectati "regulile casei"! Inainte de a face upload-ul, cautati inmatricularea in baza lor de date si/sau tipul de avion. Folositi cu incredere butonul AUTO-FILL. Era normal ca teutonii (asa nationalisti cum sunt) sa rejecteze un Junkers postat sub un alt nume! E avion facut de ei! Nici mama head-screenerului n-o sa accepte asa afront!
Probleme de genul asta sunt o gramada cu tipurile de avioane si cu numele companiilor: An-2-uri facute in Polonia ca PZL-uri, Bombardier-uri vs. Canadair si inca multe altele. Pai numai acum, saptamana trecuta am scris ca si comentariu pentru screener la ultima poza cu YR-UAA de pe Anet ca de fapt owner-ul se numeste Aerobatic Yakkers si nu Blue Air dar bineinteles ca a fost acceptata cu Blue Air. E, cred a patra sau a cincea oara cand urc poze cu Yak-urile 52 si le explic ce si cum dar asta doar la comentarii pentru screener. La companie las asa cum apare in baza de date, ca, vorba unui amic bun "nu se merita" si-ti iei un reject de nu te vezi! Smile

LE: @gmc_extreme: Acu vad ca pe Aero-pictures.net ti-au primit Ju-ul sub numele de Toucan. Astia-s tot teutoni dar sunt la inceput cu site-ul si ca sa-si faca ceva clientela is putin "mai deschisi".
Sus In jos
petrudimoff
Fotograf


Numarul mesajelor : 1677
Varsta : 43
Localizare : Cluj-Napoca, Romania
Data de inscriere : 05/04/2010

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Joi 14 Mar 2013, 08:07

De acord cu Dylan Wink verificati inainte sa urcati pozele cum prefera ei denumirea. Eu vreau sa mai spun in completare ca fiecare site are mandria lui , cumva. Ce conteaza ce scrie la denumire ! poza sa fie acceptata, asta conteaza.
Sus In jos
stefan_nicolae
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 132
Varsta : 29
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 25/01/2016

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 02 Mar 2016, 13:24

As aprecia daca m-ar lamuri cineva.
Poza de mai jos mi-a fost refuzata pentru halouri si pentru ca nu e centrata.
Halourile oricum nu stiu sa le identific inca, dar inteleg ce apar cand procesezi prea mult sau ceva de genul.
Ce ma intriga insa e argumentul centrarii. E adevarat ca am lasat o idee mai mult loc in fata, dar mi se pare ok pentru aspectul general. Pe partea din spate a avionului (dreapta pozei), extremitatea e foarte subtire - putin pronuntata in imagine si de asta mi se parea ok. Gresesc cu ceva?
http://www.planepictures.net/showreject.php?id=1456594507
Sus In jos
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 815
Varsta : 40
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 02 Mar 2016, 14:51

La not centered se include si asezarea verticala. Compara distanta dintre ferestre si partea de jos/partea de sus a pozei.
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
LRCV
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 1048
Varsta : 30
Localizare : LRCV
Data de inscriere : 26/05/2014

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 02 Mar 2016, 14:58

Pai trebuie ca in ambele parti sa fie egal, nu in stanga ai aproape 1 cm, si in dreapta 3 mm, e diferenta mare, incearca la crop sa o imparti egal si scapi de aceasta problema. O alta problema legat de centred, mai este si in sus sau jos, adica low in frame sau high in frame, tot not centred se numeste, dar pe verticala, nu se refera doar pe orizontala. Legat de halouri nu prea se vad asa direct, doar daca sunt foarte exagerate. Ele nu apar de la editarea excesiva, ci apar de la folosirea shadows, cu care incerci sa luminezi partile joase si intunecate unde nu prea patrunde lumina, atunci apar halouri. Uita de shadows si deschide curves, sau la level tragi de triunghiul din mijloc spre stanga, sau fill light daca ai raw in casuta in care apare rawul. Vezi ca sunt tutoriale pe net facute chiar pe vecinii tai de la Cluj.
PS. Ca sa verifici daca poza daca are halouri, dai equalize la poza, el este folosit si la observarea gunoaielor din poza, adica dust spots. Daca nu sti ce este ala halou, vezi ca avionul prinde un contur luminat in jurul sau, alea se numesc halouri. Bafta !!!!
Sus In jos
Balki
Moderator


Numarul mesajelor : 1658
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 24/10/2008

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 02 Mar 2016, 15:15

Halourile apar din cauza procesarii cu Shadows/Highlights. De asemenea, daca folosesti Nikon si nu tragi RAW dezactiveaza functia ADL (Active D-Lighting) din aparat.
Halourile, daca sunt, †se pot observa in momentul in care dai EQUALIZED imaginii in photoshop. In cazul de fata se observa de-a lungul linie de dealuri din fundal si in zona ampenajului vertical.
Daca †totusi trebuie sa folosesti Shadows/Highlights fa-o pe zone de selectie. De exemplu, in imaginea de fata, selectezi tot, mai putin cerul si aplici corectia "Shadows". †Aici e foarte usor ca ai limita clara intre avion/pamant si cer. †Niciodata nu trebuie sa abuzezi de ea ca dai in alte probleme.

Ai mai jos un link catre niste filmulete ale lui Angelo Bufalino (Senior admin pe Airplane-Pictures.net)
https://www.youtube.com/user/MMP757/videos
Sus In jos
http://panourituristice.ro/
stefan_nicolae
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 132
Varsta : 29
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 25/01/2016

MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Mier 02 Mar 2016, 16:03

Va multumesc tuturor!
Din nou mi-am lamurit niste chestii si mi-am umplut niste goluri.
Stiu filmuletele baietilor de la Cluj. Ele m-am adus 'de sub nivelul marii' pana la nivelul de astazi unde mai prind cate o gura de aer. Insa comentariile punctuale, aplicate pe poza de fata mi-am clarificat niste lucruri.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica   Astazi la 09:59

Sus In jos
 
Poze refuzate de site-urile de fotografie aviatica
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 17 din 17Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 10 ... 15, 16, 17
 Subiecte similare
-
» Pantaloni (Tutorial, cu poze)
» Schite pentru goblene
» Poze pentru inspiratie - crosetat (8)
» Amenajari interioare
» Poze pentru inspiratie - crosetat (7)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Spotting Websites-
Mergi direct la: