AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: picture   Vin 10 Sept 2010, 12:39

BUNA
Am si eu cateva poze de la aducerea lui in tara. adica a primelor 2. a fost chiar fain. am si niste filmuletze.





























Sus In jos
YR-197
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 791
Varsta : 54
Localizare : Arad
Data de inscriere : 08/10/2009

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 10 Sept 2010, 13:39

Faine!

Uite ca are si declansator...decoleaza in remorcaj?
What a Face
underground a scris:
Sus In jos
minny
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 66
Varsta : 36
Data de inscriere : 12/04/2010

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 10 Sept 2010, 14:45

Frumos aparat. Si acum poate intelege si lumea de ce a fost cumparat Spartanul. Raspunsul e pentru ca e un Hercules mai mic. Pe langa motoarele Rolls-Royce Alison identice cu ultima versiune de Hercules, Spartanul are o mare parte din avionica si structura in comun, lucru normal tinand cont de faptul ca Alenia a lucrat impreuna cu Lockhead Martin la dezvoltarea lui. Doar nu credeti ca Americanii au devenit peste noapte buni samariteni de sunt cei mai mari clienti.
Scopul lor a fost acelasi ca la noi, trecerea mai usoara a pilotilor de la un avion la altul, mentenanta mai usoara, etc.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: diferente   Vin 10 Sept 2010, 15:43

mie mi se pare k sunt destul de mare diferente intre C-130 Hercules si C-27J Spartan

in primul rand de capacitate Hercules poate cara mai mult decat Spartan, dar Spartanul cantareste aproape jumatate cat un Hercules.
Spartanul este echipat cu 2 Rolls-Royce AE2100-D2A turboprop, 3,460 kW (4,640 hp) fiecare pe cand Hercules este echipat cu 4 Allison T56-A-15 turboprops, 4,590 shp (3,430 kW) fiecare
Viteza celor doua este aproximativ de 600km/h
Spartanul are raza de actiune de 10000km pe cand Hercules are raza de actiune doar de 3800km
Si echipajul difere. Echipajul pentru spartan poate fi de doar 2 (pilot si copilot), pe cand echipajul pe Hercules trebuie sa fie neaparat 5 (pilot, copilot, navigator, inginer de zbor si loadmaster)
Sus In jos
minny
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 66
Varsta : 36
Data de inscriere : 12/04/2010

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 10 Sept 2010, 19:09

Eu aceste informatii le am de la fata locului, am fost la Le Bourget 2009. Uite un link, dar sper ca intelegi franceza pentru ca comentariile cele mai interesante sunt facute de comentatorul francez:
http://www.youtube.com/watch?v=qTRAkNT36xU&feature=related
N-or fi cea mai buna sursa, dar mint ei mint si eu. In mare insa cred ca asta e scopul acestui avion, un complement la Hercules pentru tarile care au deja Hercules in dotare.
A se nota ca aceasta comparatie e facuta intre avioane ce vin din aceeasi epoca si nu se aplica primelor generatii care au facut Vietnamul.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: mentenanta   Vin 10 Sept 2010, 22:48

mentenanta si asa nu au voie sa o faca romanii Smile)
cica vreo 10 ani nu au voie sa il desfaca ei dupa cum desfac an-urile si hercules.
nici nu au toate cartile tehnice. daca se strica o piesa trebuie trimisa la italieni.
si pilotii care vor folosii aceste avioane sunt in numar de 6 park ... asa stiam eu ... nu stiu daca e informatia corecta... si toti au facut instructajul la italieni 6 luni
Sus In jos
adiuss
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 51
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 08/06/2011

MesajSubiect: cateva fotografii de la sosirea in tara a SPARTAN-ului   Joi 09 Iun 2011, 12:06












Ultima editare efectuata de catre Voicu in Dum 12 Iun 2011, 11:07, editata de 1 ori (Motiv : redimensionat poza)
Sus In jos
adiuss
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 16
Varsta : 51
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 08/06/2011

MesajSubiect: si cateva detalii de inscriptionare bilingva   Joi 09 Iun 2011, 12:16






















Sus In jos
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 219
Varsta : 71
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

MesajSubiect: Drapelul Romaniei   Dum 12 Iun 2011, 09:13

Cine a luat in primire avioanele?
Pe dreapta derivei drapelul este pictat gresit, cu rosu inainte, din cate stiu nu s-a remediat gresala.
Sus In jos
cavok
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 38
Data de inscriere : 11/03/2009

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mier 27 Iul 2011, 00:22

Cateva poze cu C27J nr. 2702



Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: 2703   Mier 07 Sept 2011, 16:56

Astazi l-am vazut pe 2703, probabil a fost livrat impreuna cu 2704
Sus In jos
gopo
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 48
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 21/07/2011

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mier 07 Sept 2011, 21:32

Doar 2703...singur.
Sus In jos
badany
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 18
Varsta : 36
Localizare : Winnipeg
Data de inscriere : 06/06/2011

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 30 Sept 2011, 20:38



Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Joi 01 Dec 2011, 14:20

Titlu: Alenia nears decision on armed version of C-27J
Sursa: flightglobal.com
Autor: Luca Peruzzi
Data: 01.12.2011

Citat :
Alenia Aeronautica is poised to decide on the weapons fit for a proposed armed version of its C-27J Spartan tactical transport being considered by the Italian defence ministry.

First details of the so-called "Praetorian" variant of the twin-turboprop were revealed during the Paris air show in July, with the airframer offering the development to support "typical commando missions".

A choice will be made soon on whether to equip the C-27J with a 20mm or 30mm cannon, the airframer said, with the configuration to also incorporate an electro-optical/infrared sensor for target acquisition and tracking applications. The new variant would also be fitted with an enhanced self-protection suite, including directional infrared countermeasures equipment from Elettronica.

The Praetorian product has been developed by a combined company and defence ministry team, with the aim of satisfying Italian and export requirements. Other key elements of the design include Selex Sistemi Integrati's "FlexMis" roll-on/roll-off command, control, communication and intelligence module, plus multiple data links, satellite communications equipment and secure radios.

Alenia Aeronautica is seeking new buyers for its C-27J, which has already entered operational use in Bulgaria, Greece, Italy, Lithuania, Mexico, Morocco, Romania and the USA.
Sus In jos
arianne
Moderator


Numarul mesajelor : 2723
Varsta : 24
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mar 03 Ian 2012, 12:37

O poza cu noul Spartan facuta de la domiciliu ...
Sus In jos
gopo
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 48
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 21/07/2011

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mar 03 Ian 2012, 17:07

Daca erai putin mai atent le vedeai si pe celelalte:02 si 04. 03 era ascuns... Laughing
Sus In jos
cavok
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 38
Data de inscriere : 11/03/2009

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Dum 13 Mai 2012, 07:35

2705


2703
Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 752
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Sam 21 Iul 2012, 23:15

azi,la BIAS





Sus In jos
LRBS
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 118
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 01/03/2014

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Dum 16 Mar 2014, 16:24

gopo a scris:
Daca erai putin mai atent le vedeai si pe celelalte:02 si 04. 03 era ascuns... Laughing

2704 prins pe Aeroportul Baneasa in Mai 2012 venit la BSDA
Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 752
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mier 19 Mar 2014, 19:42



Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 752
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 28 Mar 2014, 21:10







Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 752
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Mar 01 Apr 2014, 18:13

2701

Sus In jos
NATO
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 752
Varsta : 49
Localizare : bucuresti-nord
Data de inscriere : 17/12/2008

MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Vin 23 Mai 2014, 08:16

2704

Sus In jos
TheDory97
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 4
Varsta : 19
Localizare : Giurgiu
Data de inscriere : 05/07/2014

MesajSubiect: C 27J   Lun 28 Iul 2014, 17:58

2706 at BIAS 2014






Sus In jos
http://cucapunnori.blogspot.com
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)   Astazi la 00:25

Sus In jos
 
C-27J sau C-295 (2 be or not 2 be...Spartan?)
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 2Mergi la pagina : Inapoi  1, 2

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: