AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Medallion Air (-- / MDP)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul
AutorMesaj
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1078
Varsta : 37
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 23 Aug 2010, 14:10

Ciao tuturor,

Ceva probleme pentru baietii cu distribuitorii lor pe piata spaniola. Dupa cum se vede sunt baieti veseli si la vest nu numai la est.
http://www.medallionair.ro/en/produs/1279113366.php
Sus In jos
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1078
Varsta : 37
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 31 Aug 2010, 14:26

Ciao tuturor,

O jucarie se intoarce acasa:
MD Douglas MD-83 49396 1305 YR-HBE Medallion Air ferried 31aug10 RAK-BBU after lease to Royal Air Maroc ex EC-GNY.
Sus In jos
llobregat
Membru activ


Numarul mesajelor : 756
Varsta : 25
Localizare : Bucharestork
Data de inscriere : 23/03/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 06 Sept 2010, 20:29

YR-HBE a primit livery-ul Medallion Air si va opera pentru Blue Air in urmatoarea perioada.

http://www.airbuzz.ro/2010/09/yr-hbe-primeste-livery-ul-medallion-air.html
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
Cayenne
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 385
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Dum 19 Sept 2010, 21:35

JET Tran Air practic este acelasi cu Medalion. Firma JET Tran Air a falimentat, sau este peste 90% in faliment, asa ca au luat-o de la capat sub numele de Medalion. Very Happy

P.S. KKK Very Happy te poti plange de poloarea MD-urilor, dar nu si de cea fonica! Este o placere sa le auzi la decolare, este un stimul pentru organism si un mod de ambitionare pentru viitorii piloti sau crew members.
A decolat acum 3 zile un MD-80 apartinand Medalion de pe BBU, eu ma aflam acolo la cursuri si toata lumea de prin jur, angajati si cursanti s-au strans sa vada decolarea.

Peste cativa ani o sa le ducem lipsa zgomotului lor specific. Nu mai e nicio savoare cand un avion decoleaza si doar "fasaie" sau zumzaie precum bondar.

Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 20 Sept 2010, 09:22

Cayenne a scris:
JET Tran Air practic este acelasi cu Medalion. Firma JET Tran Air a falimentat, sau este peste 90% in faliment, asa ca au luat-o de la capat sub numele de Medalion. Very Happy

Nu este corect Cayenne. Jetran si Medallion sunt 2 companii distincte, fiecare cu AOC-ul ei. Corect este însa cu Medallion a fost înfiintata de oameni, care înainte lucrau la Jetran.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 15 Noi 2010, 11:57

YR HBE MD83 operat pentru Blue Air.

Avionul care m'a dus de la Paris la Bucuresti











































Si surptiza de pe Baneasa : o poza a unui MD pe cale sa decoleze facuta dintr'un alt MD :

Sus In jos
gaudi
Membru activ


Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

MesajSubiect: Chartere din Constanta spre Cluj, București, Timișoara, Istanbul, Londra, Madrid, Roma și Dubai   Joi 03 Mar 2011, 16:12

Titlu: Chartere din Constanta spre Cluj, București, Timișoara, Istanbul, Londra, Madrid, Roma și Dubai
Sursa: mediafax.ro
Autor: ***
Data: 2011/03/03

Citat :
Asociația Litoral-Delta Dunării, Consiliul Județean Constanța și compania Medallion Air negociază operarea, începând din luna aprilie, a unor zboruri charter de pe aeroportul Kogălniceanu către Cluj, București, Timișoara, Istanbul, Londra, Madrid, Roma și Dubai.

Suntem în negocieri avansate cu compania aeriană Medallion Air în vederea stabilirii unor rute în premiera pentru aeroportul internațional Mihail Kogălniceanu, care să lege Constanța de Cluj, București, Timișoara, Istanbul, Londra, Madrid, Roma și Dubai, cu o frecvență estimată între 2 și 4 zboruri săptămânale", a declarat agenției MEDIAFAX Corina Martin, președintele Asociației Litoral-Delta Dunării.

Mai mult
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Vin 04 Mar 2011, 02:09

Constat cu surprindere (placuta) faptul ca se schimba un pic abordarea problemei la anumite aeroporturi (aici vorbesc de CND si TGM). Asta indiferent de faptul ca se vor realiza proiectele pâna la urma.

Nu se mai asteapta "sa vina companii si pe la noi" ci se cauta solutii în colaborare cu mai multi factori (aeroport, agentii, asociatii, tur-operatori, hotelieri, camere de comert etc.) pentru a aduce operatori aerieni pe aeroport. Este totusi o schimbare substantiala de atitudine Very Happy
Sus In jos
gaudi
Membru activ


Numarul mesajelor : 1152
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti / Bucuresti
Data de inscriere : 17/07/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Vin 18 Mar 2011, 23:16

Titlu: De la 1 iunie vom avea la dispoziție opt noi rute interne și internaționale la Aeroportul Mihail Kogălniceanu
Sursa: reporterntv.ro
Autor: : Andreea Vorniciuc
Data: 2011/03/18

Citat :
Mai mulți turiști la malul mării, mai multe destinații accesibile pentru constănțeni. Totul de la 1 iunie, la doar un zbor distanță. Veștile bune vin de la reprezentanții Aeroportului Mihail Kogălniceanu, care au anunțat că din acest sezon estival vom avea la dispoziție opt noi rute interne și internaționale: Dubai, Istanbul, Londra, Roma, Madrid dar și București, Timișoara și Cluj.

Mai mult
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 21 Mar 2011, 13:56

Cum am mai spus, ideea în sine de a pune umarul mai multe institutii interesate de a deschide noi rute aeriene mi se pare foarte buna si este o noutate în România.

Din pacate rezervele "obiective" pe care le am (o singura aeronava disponibila, capacitate cam mare pentru un start-up, costuri de operare relativ mari cu MD83) mi-au fost întarite si de aspecte "subiective".

Fiind întâmplator saptamâna trecuta în Bucuresti, am dat o fuga pâna la târg si am încercat sa obtin detalii despre acest proiect. Din pacate la o zi dupa prezentarea oficiala, la standul comun al ANAT si Asociatiei Litoral (unde exista si o foaie A4 scoasa la imprimanta cu inscriptia "Medallion Air" prinsa de un panou) nu exista nimeni care sa-mi fi putut da detalii ...

"Stiu ca s-a tinut ieri aici o conferinta de presa, dar mai multe nu va pot spune" ... Mad

Aspectele obiective pot fi desigur în mare parte compensate prin subventii directe sau indirecte ale partilor interesate (Asociatia Litoral, ANAT, Aeroportul CND etc.), dar vor fi bani aruncati în vânt daca nu se reuseste o promovare cât de cât acceptabila. Iar prin promovare nu ma refer neaparat la comunicate de presa (aici s-a lucrat binisor, stirea se gaseste peste tot) ci în primul rând ma refer la contactul direct cu clientii.

Sa vedem ce iese ... ar fi frumos daca s-ar realiza macar în parte obiectivele.
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 21 Mar 2011, 16:05

Am scris un mail catre Medallion Air cu urmatoarele întrebari:

Citat :
- este realist termenul de 01.06.11 pentru începerea operarii?
- exista deja un orar/plan de zbor (eventual provizoriu)?
- veti mai achizitiona/închiria si o alta aeronava sau veti opera doar cu YR-HBE?
- credeti ca operarea cu acest tip de avion în special a curselor la Bucuresti se va putea face cât de cât rentabil?
si am primit în timp foarte scurt urmatorul raspuns:

Citat :
Buna ziua domnule Thomas

Va multumim pentru interesul acordat companiei Medallion Air precum si proiectului nostru de deschidere a bazei la Constanta.

Aveti mai jos raspunsurile la intrebarile d-voastra:

Termenul de 1 Iunie 2011 pentru inceperea zborurilor din Constanta este realist.
Programul final va fi stabilit in functie de cererea reala, insa provizoriu va pot spune ca preconizam 3 curse saptamanale la Cluj, 2 la Timisoara, 2 la Bucuresti, 3 la Istanbul, si 1 pe restul destinatiilor (MAD, LON, FCO, DXB)
Vom achizitiona/inchiria inca 2 aeronave pana la inceputul lunii Iunie.
Avand in vedere ca lucrarile de reparatie a podului de la Cernavoda sunt in deplina desfasurare, avem incredere ca numarul de pasageri care vor alege o calatorie cu avionul de 40 de minute de la Bucuresti la Constanta versus un drum cu masina de 4-6 ore, vor determina operarea acestei curse cu MD83 rentabila.

Va multumim pentru urari si va asteptam in curand la bordul curselor noastre catre Constanta!
Cu stima

Bogdan Dimitrescu
General Manager
Medallion Air

Tin sa multumesc si public pentru promptitudine si raspunsul amabil si le doresc succes!
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 21 Mar 2011, 21:21

Nu pot decat sa le doresc succes, dar eu tot am dubii ca vor umple un avion pe OTP-CND.
Sus In jos
gabi-737
Membru activ


Numarul mesajelor : 4327
Varsta : 39
Localizare : Oradea
Data de inscriere : 26/12/2007

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 21 Mar 2011, 23:47

Un raspuns demn de o companie serioasa. Se pare ca e posibil si in Romania asa ceva. E un plus.

@Mengelaus, nu uita ca au raspuns ca vor achizitiona sau inchiria 2 aeronave ceea ce poate insemna foarte bine si avioane mai mici ca MD, foarte posibil B73X, mai economice si mai fiabile.
Sus In jos
LeCCa
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti - Baneasa Str Marinarilor / Campina , Prahova
Data de inscriere : 11/07/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Lun 21 Mar 2011, 23:52

eu unul as prefera sa zbor cu Md'ul Smile)
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
stefan alin
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 10:05

Bucuresti - Constanta 4-6 ore cu masina? Hmmm... poate doar cu camionul, masinile mici cam au dreptul sa o ia prin Cernavoda, deci se ocolesc cam 4 maximum 5 km.

Eu merg destul de des pe aceasta relatie si va pot spune ca distanta acasa Bucuresti - Mamaia imi ia intre 2:20 - 2:40 ore. Sa zicem ca vara ajung la 3, insa cu tot cu o pauza la benzinarie. albino

Acum, simplu: pana la OTP fac cam 40 minute. Acolo mai stau cel putin o ora pt formalitati, etc. inca 40 minute zborul. Mai trec minimum 30 minute in aeroport CND + inca 40 minute pana in Mamaia (presupunand ca ma duc direct acolo) - 210 minute, adica 3 ore si 30 minute.

hmmm... trebuie sa fie foarte ieftin sa prefer avionul...


PS ok pentru raspuns, promptitudine... din pacate contine un mare neadevar - se bazeaza pe o ipoteza absolut falsa. Si daca strategia unei companii aeriene se bazeaza pe o astfel de ipoteza, usor de verificat...
Sus In jos
alexxxxx
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 146
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/09/2009

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 13:26

Acum 2 ani am facut intr-o sambata de iulie (parca) 5h 30' pana in Eforie.
De-atunci n-am mai mers la noi (in sezon) insa dupa spusele prietenilor 4-5 h era norma minima anul trecut pt sambata dimineata pana in statiunile din sudul litoralului. Intr-adevar, in extrasezon, 2h si ceva e ok pt Bucuresti-Constanta.

La un pret decent, combinat cu un shuttle (duba, autocar) infiintat de aeroport (eventual, inclus in pretul biletului, sau disponibil spre cumparare de pe site) care sa mearga Mamaia direct si Constanta cred ca s-ar gasi destui musterii. Prin pret decent inteleg 300 maxim 350 de lei, cu oferte speciale pe la 200 de lei dus-intors. Totul tine de organizare, ar avea ocazia sa arate ca se poate. Am zburat de vreo 2 ori cu MD-ul lor si e foarte confortabil. Un ATR 72 cred ca ar fi ideal pt ruta asta.

Eu astept cu interes vreo oferta pentru Istanbul, chiar si din Constanta. La Tarom s-a dus pretul minim de 120E dus-intors de anul trecut, acum minimul e 215. Putin exagerat, ca pret de oferta speciala, pt un zbor de pana in 300 nm.
Sus In jos
stefan alin
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 13:49

Problema e distanta Kogalniceanu - Sudul litoralului, care mananca al naibii de mult timp. ZCel putin pt cei care o iau pe drumul arhicunoscut.

Avantajul din acest an este ca, datorita lucrarilor podului de la Cernavoda (sic), pe traseul Cernavoda - Constanta circula foarte putine camioane... deci, avantaj
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 16:46

Faptul ca undeva se lucreaza duce întotdeauna la cozi kilometrice cu tot felul de smecheri care depasesc coloana si blocheaza traficul în totalitate pentru zeci de minute în ambele directii. Doar cine a facut acel drum stie despre ce vorbesc Wink ... unui neamt de aici n-as avea cum sa-i explic, ca n-ar stii cum ar fi aia Razz

În primul rând pentru o asemenea cursa nu s-ar prea potrivi OTP ci fara îndoiala BBU (ca locatie, ca procesare ... stim cu totii).

Si depinde si de om ... eu de exemplu as fi dispus sa dau ceva în plus si sa zbor, chiar daca nu as câstiga timp decât sa ma enervez în traficul românesc. Dar cred ca noi din acest forum nu suntem neaparat reprezentativi în acest sens Wink

Alte amanunte primite:

Citat :
Buna ziua domnule Thomas

Biletele se vor putea achizitiona de pe site-ul Medallion Air si de la agentiile de turism din Romania incepand cu 15 Aprilie 2011. Nu vom folosi Amadeus sau alte GDS-uri in acest prim sezon de operare, insa vom analiza oportunitatea integrarii inventariului nostru in Amadeus pana la sfarsitul anului.
Cu stima

Bogdan Dimitrescu
General Manager
Medallion Air
Sus In jos
stefan alin
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 21:24

Eu inteleg destule legate de gusturi. Inteleg si chestiunea legata de coloana - sunt intru totul de acord cu dumneavoastra. Dar sa jigniti fara sa cunoasteti...

Merg cam o data la doua saptamni pe aceasta ruta. Vara si iarna. Ma enervez cand cineva depaseste aiurea. Dar, in cazul meu, timpul e pe primul loc, din pacate.

Desigur ca e mai comod cu avionul, pe rute mai lungi (e.g. Cluj), prefer sa dau un ban in plus :-)
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mar 22 Mar 2011, 22:55

stefan alin a scris:
Eu inteleg destule legate de gusturi. Inteleg si chestiunea legata de coloana - sunt intru totul de acord cu dumneavoastra. Dar sa jigniti fara sa cunoasteti...

Sorry, dar nu vad unde am jignit ... poate nu ar strica si un pic de autoironie Wink

Iar eu în forumuri nu vorbesc cu dumneavoastra, dar daca tu doresti asa, nu ma deranjeaza.

Revenind la subiect:

Sus In jos
stefan alin
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 35
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 07/01/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mier 23 Mar 2011, 11:49

E in regula Very Happy

Uite, o sa incerc o data sa fac chestia asta bilunara cu avionul. Macar sa vad daca ma ajuta cu ceva.


Ultima editare efectuata de catre stefan alin in Mier 23 Mar 2011, 11:53, editata de 1 ori (Motiv : incurcat luna cu saptamana)
Sus In jos
Capt_Vio
Fotograf


Numarul mesajelor : 1327
Varsta : 35
Localizare : Canada
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Mier 23 Mar 2011, 19:16

Interesanta ruta OTP-CND. Dupa cate am observat distanta directa e cam 103 mile nautice. Atunci acest zbor va dura cam 20-30 de minute, depinde cat ai ia sa taxi, decoleze, aterizeze, etc. Dupa cum au spus unii si altii, nu vad cum e mari rentabil ca masina, mai ales cand e vorba de timp. Dupa parerea mea, e prea mare bataie de cap pentru asa ruta scurta.

1. Condusul la OTP
2. Check-In
3. Security
4. Boarding
5. Taxi / Decolare
6. Zbor
7. Aterizare / Taxi
8. Debarcare
9. Bag pick up
10. Deplasare in "oras"...

Astea se aduna repede, mai ales la timp si bataie de cap. Sa nu mai vorbim ca (virgula) costul biletului nu va fi chiar asa de ieftin, plus deplasarea cu taxi / autobuz la destinatia finala. Un zbor de la Timisoara, Cluj, Arad, Sibiu, s-ar merita, dar eu cel putin nu mi-as bate capul. Dar totusi sa nu uitam ca poate "oferii" conectii celor care vin din afara. Atunci da, se "merita"

Acum vreo 4 ani, mergeam in interes de serviciu saptamanar intre Calgary si Edmonon (vreo 300 km). Sa zbor cu avionul era multa bataie de cap si pana la urma dura si mai mult (cand vorbim d motivele punctate mai sus). Am ales tot timpul sa merg cu autocarul.

Eu zic ca mai repede are avea Romania de un "high speed train" gen TGV in Franta pentru aceasta ruta. Oricum doresc bafta acestei companii.
Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Joi 24 Mar 2011, 12:10

Bucuresti - Contanta cu avionul suna cam ciudat . Sunt putine curse in lume care sa opereze pe distante asa de mici . Insa la noi nici infrastructura rutiera/feroviara nu e ca in alte parti , asa ca s-ar putea sa fie un succes . Depinde insa de pret .
De asemenea sunt curios la preturile pe Dubai . La ora actuala Tarom are preturi mari (si orar total aiurea) , la fel si celelalte companii gen Turkish sau Austrian . MD83 bate pina acolo ?
Sus In jos
LeCCa
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti - Baneasa Str Marinarilor / Campina , Prahova
Data de inscriere : 11/07/2010

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Joi 24 Mar 2011, 12:41

Da, Md83 are range pentru Dubai
Sus In jos
http://www.airbuzz.ro
alexxxxx
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 146
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 06/09/2009

MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Joi 24 Mar 2011, 12:44

Cu cat e tara mai bananiera cu atat exista curse de avion mai scurte. In tarile subdezvoltate africane sunt curse de avion si pt. 100 km, merg ca ratele, o cursa are 3-4 opriri.

In tarile dezvoltate sunt autostrazi care sa lege orasele. In tarile foarte dezvoltate exista tren de mare viteza. La noi pt Bucuresti-Constanta, un tren care sa faca 1h30' ar desfiinta din start orice idee de cursa aviatica. Deja la un timp spre 1h din centru in centru te poti gandi sa faci naveta, deja se deschid noi oportunitati.

La vara o sa iau un tren din Shanghai spre Hangzou. 202 km (aproape cat Bucuresti-Constanta) in 45 de minute, viteza maxima 350 Km/h. Pret 10 Euro. Nici o cursa aeriana nu poate concura cu asa ceva. Ca si cum asta n-ar fi indeajuns, in 2014 vor sa deschida si o linie de Maglev pe traseul asta, scurtand tipul la vreo 25 de minute. Merita mentionat ca pe linia "normala", cea de dinainte de high-speed, trenurile faceau 2h. Cam cat se spera sa se faca la noi pe Bucuresti-Constanta, dupa marea modernizare.

Anul trecut Tarom introdusese curse pe timpul verii intre Cluj si Constanta si Bucuresti-Constanta. Bucuresti-Constanta costa 71 E si Cluj-Constanta 78 E dus-intors, totul inclus. Are cineva idee cat de bine au mers, ce LF aveau? Cred ca se zbura cu ATR 42.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Medallion Air (-- / MDP)   Astazi la 08:01

Sus In jos
 
Medallion Air (-- / MDP)
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 2 din 4Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3, 4  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: