AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 Tarom (RO / ROT)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Urmatorul
AutorMesaj
GAC
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 815
Varsta : 40
Localizare : Wuppertal
Data de inscriere : 16/07/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 22 Dec 2010, 00:11

minny a scris:
La Craiova nu prea e de vizitat nimic dar exista un potential care deja a fost bine mirosit de CarpatAir: cursele externe,

potentialul unui aeroport nu consta numai in domeniul turistic. La Craiova apare un trafic de oameni de afaceri de la Ford, Johnson Controls samd. Carpatair a facut bine ca a venit, s-a instalat, s-a dezvoltat infrastructura, noul terminal, la anul se face si un turn nou de control. In viitor ar fi potential. Tarom de ex ar putea sa faca un stop la Craiova inainte sa zboare inspre vestul Europei, asa cum face si la Cluj. Un low cost ar fi binevenit la Craiova.
Sus In jos
http://www.planepictures.ro
minny
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 66
Varsta : 36
Data de inscriere : 12/04/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 22 Dec 2010, 02:29

@voicu: daca e sa ne luam dupa istorie aeroportul TM e chiar mai tanar cu un an: http://aerotim.ro/index.php?pg=istoric
Problema e alta insa. Nu se justifica economic 2 aeroporturi asa apropiate. Ori unul ori altul nu trebuia
facut. Avem deja inca 2 exemple in aceeasi situatie (Cluj cu Tg Mures si Baia Mare cu Satu Mare) si vedem ca nu
merge. Iar cand ma gandesc ca unele autoritati locale mai planificau aeroporturi si la Deva, Alba-Iulia ... bine ca
a venit criza.
Sus In jos
Alex_tm
Moderator


Numarul mesajelor : 1833
Varsta : 27
Localizare : TIMISOARA - BANAT
Data de inscriere : 15/01/2009

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 22 Dec 2010, 12:47

Suntem un pic cam off-topic. Smile Aici ii topicul Taromului. Pentru asa ceva au fost facute topicurile de "Discutii" de la fiecare aeroport! Smile

Alex
Sus In jos
http://fanviola.piczo.com/?cr=5
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Joi 23 Dec 2010, 15:25

Voicu a scris:


@ minny...
Nu stiu de unde esti , pentru ca la avatar nu scrie localitatea , dar la ce ai scris tu referitor la Arad " Din punct de vedere logic acest aeroport nici nu trebuia construit." , doresc sa te informez ca Aeroportul Arad , a fost construit in anul 1936 ( pozele 2 , 3 si 4 din linkul de mai jos )
http://romanian-spotters.forumer.ro/t1464-aeroportul-arad-poze-istorice
an , in care nu exista un alt aeroport in zona .
Aeroportul Timisoara s-a construit mult mai tirziu ( nu stiu anul exact , dar am sa ma informez si am sa-ti trimit un PM )
Si pentru o documentare mai exacta
” Ca urmare a unor tratative duse în vederea înfiintarii unui nou aeroport, la 30 mai 1935 se cedeaza de catre municipalitate aviatiei civile terenul din suburbia Ceala, unde vor începe lucrarile de constructie a infrastructurii. Constructia actualei aerogari s-a terminat în 1936 iar inaugurarea oficiala a noului aeroport a avut loc la 14 noiembrie 1937. Din acest moment toata activitatea de trafic aerian se va efectua de pe aceasta locatie iar aterizarile si decolarile s-au efectuat pe o pista înierbata. Necesitatile de trafic au facut necesara construirea în anul 1953 a unei piste din beton în lungime de 2 000 metri. Caile de rulaj A si D au fost realizate odata cu pista de aterizare - decolare. “

citat de aici http://www.aeroportularad.ro/php/despre.php?lang=ro , - Despre Aeroport - scurt istoric

pentru eventuale completari pe acest subiect , da-mi un PM , sa nu fim off topic .
Multumesc


Draga Voicu,
E clar ca pe vremea cand s-au construit cele doua aeroporturi nimeni nu avea idee daca peste 80 de ani ele vor mai fi sau nu rentabile. Insa, in actualul context economic ARW nu mai are nici un rost. El nu va avea vreo sansa daca va concura impotriva si nu cu TSR Acum, singura solutie rezonablia pentru a evita desfiintarea aeroportului este sa se creeze o companie care sa administereze ambele aeroporturi iar o parte din curse sa fie transferate de la TSR la ARW (ceea ce s-a incercat deja si a esuat din cauza proastei abordari a problemei si din cauza ca teoretic, TSR nu ar avea practic nimic de castigat.)

P.S.: Scuze de off-topic, promit sa nu se mai repete! Razz
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: 2,77 milioane de lei vor da deputații pe deplasările interne cu avionul, în 2011   Joi 13 Ian 2011, 11:56

Titlu: 2,77 milioane de lei vor da deputații pe deplasările interne cu avionul, în 2011
Sursa: libertatea.ro
Autor: ***
Data: 12.01.2011

Citat :
Deplasările cu avionul pe rute naționale interne vor costa în anul 2011 până la 2,77 de milioane de lei, fără TVA, potrivit unui acord încheiat între Camera Deputaților și compania TAROM, informează Mediafax.

Potrivit unui anunț publicat pe site-ul e-licitatie, Camera Deputaților a încheiat cu TAROM un contract în valoare de 2.770.161,29 lei pentru "servicii de transport aerian pentru deputați, curse regulate, pe toate rutele naționale interne, pentru perioada 01 ianuarie 2011 - 31 decembrie 2011".

Anunțul menționează că prețul cel mai scăzut a fost criteriul de atribuire și că a existat un singur ofertant - Compania Națională de Transporturi Aeriene Române TAROM S.A., iar "valoarea totală finală a contractului", așa cum este menționată în anunț, a fost echivalenă cu "estimarea inițială a valorii contractului", respectiv de 2.770.161,29 lei fără TVA.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 11:19

Titlu: Tarom, bombardată cu CV-uri de la piloții competitorilor privați
Sursa: capital.ro
Autor: Ana-Maria Smădeanu
Data: 15.01.2011


Citat :
Strategia de angajare a personalului navigant al companiei Tarom va fi schimbată, în condițiile în care 23% dintre piloți ies la pensie în acest an, iar în perspectivă flota Boeing ar putea fi înlocuită cu aparate Airbus.

Deși companiile aeriene private s-au chinuit mulți ani să „fure“ personalul navigant de la Tarom, operatorul aerian național a fost bom­bardat în ultima perioadă de CV-urile piloților altor companii: 107 persoane au aplicat, în decembrie 2010, pentru posturile de copiloți la Tarom.

Un număr de 17-18 dintre acestea provin de la angajați ai Blue Air, operator puternic afectat de criză și care a traversat în toamna trecută un proces de restructurare. Însă doar doi dintre angajații operatorului low-cost au reușit la examen. Pe lângă cei de la Blue Air, piloții care solicită angajare la Tarom sunt de la Carpatair, Romavia, DAS, Aviația Militară, Aeroclubul Român, dar și proaspeți absolvenți ai Școlii de Aviație.

Abateri excepționale de la regulă

Una dintre regulile de bază ale Tarom este că orice pilot trebuie să treacă prin „pepiniera“ operatorului, cum numesc cei de la direcția de zbor aparatele de zbor din familia ATR, apoi să fie comandant pe aceeași aeronavă, înainte de a ajunge copilot, și în final comandant la aparatele Boeing și Airbus. „Este o strategie folosită de marile companii pe vremea când aveau avioane mici“, explică Emil Dobrovolschi, vicepreședintele Direcției Operațiuni de Zbor din cadrul Tarom. Abateri de la această regulă s-au făcut foarte rar și pot fi considerate excepții.

La finalul anului 2009, Tarom s-a confruntat cu o criză de piloți, din cauza legii care nu permitea cumularea pensiei cu salariul, astfel încât compania a decis școlarizarea a 22 de copiloți ai departamentului ATR, în vederea mutării lor pe aeronavele Boeing.

„La vremea când s-a luat această decizie, la ATR erau mulți copiloți și se zbura puțin, iar la Boeing erau puțini și se zbura mult. Dacă acest transfer nu s-ar fi produs, piloții nu ar fi fost în stare să efectueze cursele planificate în 2010 (când, față de anul 2009, detașamentul Boeing avea programate 18.000 de ore de zbor, cu 3.000 de ore mai mult decât în 2009 - n.red)“, precizea­ză Dobrovolschi.

Ca urmare, Direcția Ope­rațiuni de Zbor și-a propus înlocuirea tuturor piloților ce ies la pensie până în anul 2014. A fost dezvoltată și o strategie de personal pe o perioadă de 15 ani, care ține cont, printre altele, de modul în care este construită operarea Tarom, de dinami­ca de personal și experiența piloților an­­gajați în cadrul companiei, adaugă managerul.

Pregătirea piloților costă peste două milioane de euro anual

Costurile pregătirii celor 22 de piloți pentru trecerea la Boeing au fost de aproximativ 10.000 de euro de persoană, la care se adaugă cheltuielile de cazare și diurnă. La finalul lui 2010, compania avea 34 de comandanți pensionari, care nu pot fi înlocuiți peste noapte.

Pentru a preîntâmpina dificultățile din decembrie 2009, copiloții școlarizați la Boeing vor intra din acest an în pregătire pentru comandanți la departamentul ATR. „Folosirea în scop operațional a unor piloți cu o mai mică experiență în detașamente de zbor, precum de­tașamentul B737 – care permit o accelerare a pregătirii acestora, reprezintă în industria aeronautică o practică, pe care Tarom a mai utilizat-o în trecut“, explică Dobrovolschi decizia transferului, care va costa compania aproximativ 66.000 de euro, plus cheltuieli de cazare și diurnă.

Potrivit lui Emil Dobrovolschi, Tarom alocă anual două milioane de euro pentru pregătirea personalului navigant, mai precis 255 de piloți.

Boeingurile de nouă generație, returnate la anul

Din flota operatorului Tarom fac parte trei aeronave Boeing NG (New Generation), luate în leasing. Tarom va renunța însă la două dintre acestea, începând cu ­noiembrie 2011, și nu va plăti penalizări pentru înapoiere, întrucât compania a anunțat returnarea lor încă din no­iembrie 2010. „Se discută varianta unei flote unice și, până la urmă, cineva va trebui să-și asume acest lucru“, mai declară Emil Dobrovolschi, evitând să spună dacă Tarom se va reorienta către Airbus.

În prezent, Tarom operează cu șapte tipuri diferite de aeronave, operațiune mult mai costisitoare decât în cazul unei flote unitare.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 16:15

Asta e o veste bomba , ca Tarom renunta la 2 din cele 3 737-800 NG. Sincer , ma asteptam sa renunte incet - incet la 737-300 , asa era mai logic. Termenul este destul de strans , ma intreb ce vor aduce in loc (daca vor aduce) , sau scaderea de pax e atat de mare incat se vor descurca cu ce au.
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 18:37

CalinCLJ a scris:
... ma intreb ce vor aduce in loc (daca vor aduce) , sau scaderea de pax e atat de mare incat se vor descurca cu ce au.

Este vreo scadere de pasageri? Din cate stiu la Ro a crescut numarul de pax cu 20-25%... scratch
Sus In jos
arianne
Moderator


Numarul mesajelor : 2723
Varsta : 24
Localizare : EBBR/LFBO/LROP
Data de inscriere : 03/08/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 19:01

Sa vedem oare unu'-doua A320 in culori ROT spre sfarsitul anului?
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 19:09

CalinCLJ a scris:
Asta e o veste bomba , ca Tarom renunta la 2 din cele 3 737-800 NG. ...

Acuma ... formulat un pic mai precis ... daca eu stiu bine contractul de lease expira si nu se prelungeste în noiembrie ...
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mier 19 Ian 2011, 20:49

Thomas a scris:
CalinCLJ a scris:
Asta e o veste bomba , ca Tarom renunta la 2 din cele 3 737-800 NG. ...

Acuma ... formulat un pic mai precis ... daca eu stiu bine contractul de lease expira si nu se prelungeste în noiembrie ...

Ai dreptate , Thomas , dar daca lasam deoparte chichitele financiare , tot aia e ! Acuma vedem ca a fost un lease operational , un long term-dry lease . Ideea e aceeasi : dam inapoi 2 x 737-800 de ce ? Ca nu ne mai trebuie? Ca le inlocuim cu altceva? Ca ne-am hotarat brusc sa uniformizam flota pe Airbus ? Daca ultima varianta e corecta , de ce incepem cu ele si nu cu batranele 737-300 ? Trebuie sa recunosti , Thomas , ca sunt intrebari pertinente .

Cifrele Tarom in 2010 sunt categoric mai bune decat in 2009 , priviti statistica pe 11 luni (ian-nov) 2010 :

RO - TAROM ROMANIAN AIR TRANSPORT 1 822.6 2 126.8 3 480.7 61.1 24.3 20.8 8.6 6.1 3.1 -4.1

1822,6- pax transportati (in mii)
61.1 - LF mediu
24.3 - crestere pax fata de ian-nov 2009
20.8 - crestere LF fata de ian-nov 2009
sursa : www.aea.be

Cu atat mai mult se pun intrebarile mele de mai sus.



Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Joi 20 Ian 2011, 18:28

Titlu: Tarom a transportat cu 20% mai multi pasageri in 2010
Sursa: dailybusiness.ro
Autor: Cristina Mihai
Data: 20.01.2011

Citat :
Numarul de pasageri transportati de Tarom in 2010 a depasit estimarile initiale ale companiei cu cateva procente, cifrele preliminare aratand ca 2,2 milioane de persoane au zburat cu operatorul aerian.
Fata de 2009, compania a transportat cu peste 20% mai multi pasageri in 2010. Oficialii companiei nu au facut publice date legate de indicatorii financiari pe 2010, anul nefiind inca inchis din punct de vedere contabil.

In 2009, compania a inregistrat 191,4 milioane euro.


Titlu: Buget rectificat la Tarom
Sursa: wall-street.ro
Autor: ***
Data: 20.01.2011

Citat :
Bugetul rectificat pe 2011 al Tarom prevede o crestere a profitului de peste 2,7 ori fata de varianta initiala, de la 19,8 milioane lei la 53,56 milioane lei (12,5 mil. euro), potrivit unui proiect de HG elaborat de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, informeaza Mediafax.

Astfel, cheltuielile se diminueaza cu 2,4%, de la 1,63 miliarde lei la 1,59 miliarde lei, in timp ce veniturile raman neschimbate, la 1,65 milioane lei.

Fondul de salarii ramane neschimbat, la 149,07 milioane lei, la fel ca si numarul de salariati (2.450 de persoane).

O scadere masiva a fondurilor se gaseste la capitolul investitii, unde suma totala alocata scade de la 386,45 milioane lei la 65 milioane lei, in timp ce rambursarile de rate aferente creditelor pentru investitii se diminueaza cu 25,8%, de la 67 milioane lei la 49,66 milioane lei.

Tarom a transportat in primele sapte luni ale anului trecut 1,12 milioane de pasageri, in crestere cu 24,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand traficul a fost de 898.211 de persoane.
Sus In jos
robert24
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/10/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 21 Ian 2011, 14:13

Miță_KRP a scris:
CalinCLJ a scris:
... ma intreb ce vor aduce in loc (daca vor aduce) , sau scaderea de pax e atat de mare incat se vor descurca cu ce au.

Este vreo scadere de pasageri? Din cate stiu la Ro a crescut numarul de pax cu 20-25%... scratch

Tocmai m-am intors dupa o "excursie" de 3 zile la Frankfurt. Am folosit zborurile Tarom, stiind ca nr. de pasageri este mai mic decat cele ale companiei Lufthansa.
Am avut insa surpriza sa constat un numar foarte mic de pasageri:
- marti la dus: RO 301 - avion A318 - nr. pasageri: 21
- joi la intors: RO 306 - avion A318 - nr. pasageri: 46, din care au coborat la Cluj 25, ramanand 21 pana la Bucuresti...
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Mar 25 Ian 2011, 20:51

Titlu: Tarom vrea sa aiba profit zero in 2011, fata de un castig bugetat de 19,8 mil. lei anul trecut
Sursa: dailybusiness.ro
Autor: ***
Data: 25.01.2011

Citat :
Tarom vrea sa aiba profit zero in 2011, fata de un castig bugetat de 19,8 milioane de lei anul trecut, potrivit unui proiect de hotarare de guvern pentru aprobarea bugetului operatorului aerian, elaborat de Ministerul Transporturilor.
Tarom a avut pierderi de 90,99 milioane de lei in 2009, cand miza pe un profit de 760.000 de lei.

Compania ar urma sa inregistreze in acest an venituri si cheltuieli egale, de 1,71 miliarde de lei, relateaza Mediafax.

Anul trecut, bugetul operatorului prevedea venituri de 1,65 miliarde de lei si cheltuieli de 1,63 miliarde de lei. Tarom nu a anuntat indicatorii financiari inregistrati in 2010.

Cheltuielile cu personalul sunt prevazute sa scada cu 10,9%, de la 206,68 milioane de lei la 183,98 milioane de lei, iar fondul de salarii sa coboare cu 10,2%, de la 149 milioane de lei la 133,77 milioane de lei.

Castigul mediu lunar pe salariat se va micsora de la 5.063 lei la 4.723 lei, iar numarul mediu de angajati va scadea cu 90 de persoane, la 2.360 de salariati.

Pentru investitii, Tarom ar putea avea la dipozitie fonduri de 138,27 milioane de lei, in scadere cu 64,2%, de la un nivel bugetat anul trecut de 386,45 milioane de lei.

Pentru reclama si publicitate, proiectul prevede un buget de 13,03 milioane de lei.

Compania aeriana are plati restante 20,7 milioane de lei, nivel similar cu cel din 2010, si creante de 36 milioane de lei, in usoara crestere.
Sus In jos
kampfmaschine
Moderator


Numarul mesajelor : 1926
Varsta : 37
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 09/01/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Joi 03 Feb 2011, 11:43

Titlu: FMI cere Guvernului sa scoata la vanzare o felie din Tarom
Sursa: wall-street.ro
Autor: ***
Data: 03.02.2011

Citat :
Fondul Monetar International a solicitat Guvernului sa includa pe lista societatilor pentru care vor fi scoase la vanzare pachete minoritare de actiuni si compania Tarom, obligatie care va fi introdusa in viitorul acord incheiat cu institutia financiara, au declarat surse oficiale citate de Mediafax.

Discutia pe aceasta tema a avut loc la Palatul Victoria, unde premierul Emil Boc s-a intalnit, miercuri seara, cu membrii misiunii Fondului Monetar International, Comisiei Europene si Bancii Mondiale, aflati la Bucuresti.

"A fost o discutie legata si de viitorul acord, existand solicitarea ca acesta sa prevada vanzarea de actiuni minoritare la mai multe companii importante, inclusiv Tarom. Nu s-a stabilit ceva concret despre suma de finantare a viitorului acord", au declarat sursele prezente la intalnire.

De asemenea, FMI va insista in negocierea noului acord pentru privatizarea, reorganizarea sau lichidarea marilor companii de stat, apreciind ca prin vanzarea unor societati viabile statul va reusi sa finanteze la costuri mai reduse deficitul bugetar.

Grzegorz Konieczny, directorul general al Franklin Templeton si managerul de portofoliu al Fondului Proprietatea, estimeaza ca Guvernul ar putea obtine, in urmatorii doi ani, aproape 1,5 miliarde de euro din vanzarea de actiuni ale unor companii de stat.

In cadrul acordului actual, FMI si Guvernul monitorizeaza evolutiile financiare pentru zece companii de stat, respectiv Compania Nationala a Huilei, Termoelectrica, CFR SA, CFR Calatori, Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR), Metrorex, CFR Marfa, Electrificare CFR, Compania Electrocentrale Bucuresti si Administratia Nationala a Imbunatatirilor Funciare.

In primavara anului trecut, Ministerul Transporturilor, actionarul majoritar al Tarom, a majorat cu 63,96 milioane lei capitalul social al companiei de transport aerian, de la 1,974 miliarde de lei la 2,038 miliarde de lei, pentru rambursarea unor credite, plata dobanzilor si comisioanelor aferente.

Astfel, Tarom a emis 25,58 milioane de actiuni, cu o valoare nominala de 2,5 lei pe titlu.

In urma operatiunii, Ministerul Transporturilor a ajuns sa detina 96,95% din actiunile Tarom, restul titlurilor revenind Aeroportului International Henri Coanda Otopeni (1,6%), Administratiei Romane a Serviciilor de Trafic Aerian (1,36%) si Societatii de Investitii Financiare Muntenia (0,09%).
Sus In jos
vba
Airport Level
Airport Level


Numarul mesajelor : 13
Varsta : 27
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 28/06/2010

MesajSubiect: Schimabare la TAROM ?   Vin 04 Feb 2011, 07:29

Circula un zvon ca doamna RUXANDRA BRUTARU a fost demisă...

Stie cineva daca e adevarat?

Oricum nu cred ca are legatura cu asta
Olguta Vasilescu: PSD cere demiterea directorului general al TAROM
Sus In jos
Thomas
Membru activ


Numarul mesajelor : 904
Varsta : 52
Localizare : Göttingen
Data de inscriere : 04/01/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 10:04

Ceva noutati în ceea ce priveste orarul de vara fata de vara trecuta, asa cum apar în sistemele de rezervari:

Reduceri:

- OTP-VCE - nu se mai reia
- OTP-NCE - se va opera doar din iunie-început octombrie (2/7)
- OTP-BRI - se renunta complet
- OTP-MAD - se renunta complet la stopul de la CLJ, 13/7 directe
- OTP-TSR - se renunta la cea de-a 5. cursa operata în unele zile
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 11:19

Nu a fost demisa,a vrut ea sa plece dar a fost convinsa sa se intoarca.
Sus In jos
Miță_KRP
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 21
Localizare : Timisoara - LRTR - TSR
Data de inscriere : 12/02/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 11:22

Thomas a scris:
Ceva noutati în ceea ce priveste orarul de vara fata de vara trecuta, asa cum apar în sistemele de rezervari:

Reduceri:

- OTP-VCE - nu se mai reia
- OTP-NCE - se va opera doar din iunie-început octombrie (2/7)
- OTP-BRI - se renunta complet
- OTP-MAD - se renunta complet la stopul de la CLJ, 13/7 directe
- OTP-TSR - se renunta la cea de-a 5. cursa operata în unele zile


Se pare ca V3 a reusit sa impuna pe rutele VCE si BRI
Sus In jos
win_oradea
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 105
Varsta : 29
Localizare : Shanghai
Data de inscriere : 06/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 11:52

Probabil ca nu e finalizat, pentru ca au 'disparut' si ZRH si RIX, iar BCM si CND nu par sa se reia. La un moment dat aparuse a doua zilnica la LHR, cu innoptare la Londra, apoi a disparut si ea in neant.
Sus In jos
Mengelaus
Fotograf


Numarul mesajelor : 4084
Varsta : 34
Localizare : Cluj Napoca
Data de inscriere : 23/06/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 12:10

Pentru Cluj pot confirma. CLJ-MAD-CLJ se anuleaza din 27 mar11.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 19:56

Thomas a scris:
Ceva noutati în ceea ce priveste orarul de vara fata de vara trecuta, asa cum apar în sistemele de rezervari:

Reduceri:

- OTP-VCE - nu se mai reia
- OTP-NCE - se va opera doar din iunie-început octombrie (2/7)
- OTP-BRI - se renunta complet
- OTP-MAD - se renunta complet la stopul de la CLJ, 13/7 directe
- OTP-TSR - se renunta la cea de-a 5. cursa operata în unele zile

"Felicitari" TAROM pentru consecventa . Se dovedeste a nu stiu cata oara ca lucrul "la plezneala" este piatra de temelie a intregii filozofii TAROM !
Sus In jos
robert24
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 123
Varsta : 36
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 25/10/2010

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Vin 04 Feb 2011, 23:53

Mengelaus a scris:
Pentru Cluj pot confirma. CLJ-MAD-CLJ se anuleaza din 27 mar11.

Ciudat rau. Am calatorit cu cursa 414 MAD-CLJ-OTP. Sincer, mai mult de 60% dintre pasageri au coborat la Cluj...
Macar de 2-3 ori / saptamana cred ca puteau sa o opereze asa...
Sus In jos
mario antonio
Membru activ


Numarul mesajelor : 1077
Varsta : 37
Localizare : Torino, Italia (TRN)
Data de inscriere : 07/08/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 05 Feb 2011, 10:41

Miță_KRP a scris:
Thomas a scris:
Ceva noutati în ceea ce priveste orarul de vara fata de vara trecuta, asa cum apar în sistemele de rezervari:

Reduceri:

- OTP-VCE - nu se mai reia
- OTP-NCE - se va opera doar din iunie-început octombrie (2/7)
- OTP-BRI - se renunta complet
- OTP-MAD - se renunta complet la stopul de la CLJ, 13/7 directe
- OTP-TSR - se renunta la cea de-a 5. cursa operata în unele zile


Se pare ca V3 a reusit sa impuna pe rutele VCE si BRI

Ciao Mita,

Cred ca retragerea de pe BRI este mai degraba datorata intrarii Wizzair decat Carpatair. Trei operatori pe o asemenea ruta sunt prea multi. Interesant este ca fiind parte din Skyteam se puteau folosi zborurile spre Bari ca zbor de conexiune, de exemplu OTP-BRI-XXX, desi Bari ca aeroport nu a fost gandit ca aeroport de transfer.
Sus In jos
CalinCLJ
Membru activ


Numarul mesajelor : 1031
Varsta : 54
Localizare : Cluj-Napoca
Data de inscriere : 15/10/2008

MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Sam 05 Feb 2011, 12:05

robert24 a scris:
Mengelaus a scris:
Pentru Cluj pot confirma. CLJ-MAD-CLJ se anuleaza din 27 mar11.

Ciudat rau. Am calatorit cu cursa 414 MAD-CLJ-OTP. Sincer, mai mult de 60% dintre pasageri au coborat la Cluj...
Macar de 2-3 ori / saptamana cred ca puteau sa o opereze asa...

Pe cine intereseaza?
Obsesia de "promovare" a hub-ului de la OTP i-a facut sa piarda tot ce se putea pierde de la CLJ. Odata cu intrarea celei de-a doua frecvente zilnice Lufthansa CLJ-MUC , perdantii sunt Tarom si Malev .

Ia priviti :

Lufthansa:
CLJ-MAD-CLJ via MUC (LH1673/LH1800 - LH1805/LH1672) 5.07.2011 - 19.07.2011 - 189 euro (75 fee + 99 taxes + 15 service fee) plecare: 6,05-11,35 , intoarcere : 18,00-23,55

Tarom:
CLJ-MAD-CLJ via OTP (RO650/RO415 - RO416/RO649) 5.07.2011 - 19.07.2011 - 257 euro (129 fee + 120 taxes + 8 service fee) plecare 6,15-11,55 , intoarcere : 13,00-22,15

Fara sa poata fi cuantificata diferenta calitatii serviciilor , a diferentei evidente de calitate intre MUC si OTP ca aeroport de tranzit , cred ca Tarom tocmai a mai dat o palma ideii de "public servant".
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Tarom (RO / ROT)   Astazi la 21:53

Sus In jos
 
Tarom (RO / ROT)
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 38 din 39Mergi la pagina : Inapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Companii aeriene in Romania - Airlines in Romania-
Mergi direct la: