AcasaAcasa  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 BN-2 Islander YR-BNK

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3
AutorMesaj
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: BNK   Mier 28 Oct 2009, 16:53

Pana acum cativa ani, orice zbor era condotionat de existenta unei programari (un numar format din trei sau patru cifre par sau impar, in functie de data respectiva).
Dispeceratul primea de de la CAAT toate programarile din ziua respectiva. Asa se face ca ei cunosteau programarea lui BNK, doar avea un zbor planificat dupa-amiaza.
Modaliatatea de transmitere a planului de zbor a fost si este in continuare batranul serviciu telex
Sus In jos
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mier 28 Oct 2009, 17:07

ovidiu51, din pacate mentalitatea securista din Fortele Aeriene romanesti nu a disparut. Sintem singura tara din lumea cat de cat civilizata care mai foloseste INCA sistemul sovietic de programare a zborurilor la armata. Nu stiu daca stii, dar si astazi, pentru orice zbor, trebuie sa ai numar de referinta de la COAP (Comandamentul Operațional Aerian Principal). El trebuie trecut pe toate planurile de zbor si fara el nu intra in sistem nici o planificare. Din pacate asta e cruda realitate... Armata sta cu bocancul pe aviatia civila in Romania...
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: Prog   Mier 28 Oct 2009, 22:16

propellerdream a scris:
Sintem singura tara din lumea cat de cat civilizata care mai foloseste INCA sistemul sovietic de programare a zborurilor la armata. Nu stiu daca stii, dar si astazi, pentru orice zbor, trebuie sa ai numar de referinta de la COAP (Comandamentul Operațional Aerian Principal). El trebuie trecut pe toate planurile de zbor si fara el nu intra in sistem nici o planificare. Din pacate asta e cruda realitate... Armata sta cu bocancul pe aviatia civila in Romania...
Cel putin in activitatea de trafic aerian, programarile nu se mai folosesc, am avut impresia ca regula e valabila si pentru zburatori. Am sa verific maine cateva planuri de zbor.
Sus In jos
Edi
Membru activ


Numarul mesajelor : 711
Varsta : 46
Localizare : Ilfov
Data de inscriere : 26/02/2008

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mier 28 Oct 2009, 23:57

propellerdream a scris:
Armata sta cu bocancul pe aviatia civila in Romania...
Voi risca poate un pic de polemică pe tema aceasta, dar este posibil ca tonul folosit de tine să fie un pic cam dur... Armata are nevoie să știe în orice moment cine și de ce zboară în România pentru a putea executa misiuni de poliție aeriană în eventualitatea utilizării neautorizate a spațiului aerian. Acum, dacă metoda numărului de programare (sau referință, cum i se spune astăzi) nu este cea mai potrivită, eu n-am de unde să știu.


Edi
Sus In jos
propellerdream
Flight Level 400
Flight Level 400


Numarul mesajelor : 622
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 19/07/2008

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Joi 29 Oct 2009, 00:32

Planul de zbor ar trebui sa fie suficient, atunci cand zborurile se desfasoara in spatiu controlat. In rest, in spatiile de clasa G, armata n-are de ce sa ne mai puna talpa bocancului pe cap. Spiritul asta militzist in care toata lumea e un potential suspect este tipic pentru lumea comunista. In nici o tara civilizata nu mai exista aberatia asta cu numarul de referinta cum exista la noi. Nici macar Serbia nu mai are sistemul asta sovietic!!!

Armata trebuie sa execute misiuni de politie aeriana, insa sistemul de lucru in tarile normale la cap este altul, mai putin intruziv, cu mai putina birocratie, cu mai multa eleganta.

Am incheiat aici intrucat am impresia ca sint off topic.
Sus In jos
http://www.propellerdream.ro
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: B-N-K   Joi 29 Oct 2009, 02:20

Vici a scris:
CAAT = Comandamentul Apărării Antiaeriene a Teritoriului

Salut Vici ,

Referitor la comanda de nimicire a BNK- ului .

Mai intii s-a interceptat un AN-2 care a fost fortat sa aterizeze undeva la nord vest de BOTENI...

Confuzie fonetica la radio intre AN-2 SI BN - 2.

Ar fii interesant sa aflam cine a fost pilotul AN-2 si ce inregistrare a a vut avionul (INMATRICULARE)

B-N-K ----Dupa ce a fost interceptat si somat de doua ori , celula de miguri 21 a fost dirijata inapoi
la GIARMATA - Timisoara- deorece se parea ca BNK ul s-a conformat; adica a pus flapsul si a inceput sa coboare spre ARAD pt ateriazare.!!! .
BNK ul a zburat pina aproape de aeroport cind am facut corectia de navigatie(ADF) si apoi BNK ul a virat la stinga spre granita. SURPRIZA !!! . Celula de Miguri care acum era foarte aproape de Giarmata a fost imediat dirijata sa nimiceasca. SURPRIZA din now!!! Pilotii au raportat ca zboara cu rezervoarele aproape goale.
La ateriazare unul din MIGURI avea tunul blocat iar celalt MIG folosise toata amunitia. Surpriza !!!
Intrebarea este ... Cine ar fi avut autoritatea sa dea comanda de nimicire ?
Comandantul unitatii GIARMATA. ? Sau comanda ar trebui sa vina de la superiori
DE exemplu CAAT.? ETC ...

Si inca o SURPRIZA la sfirsit cind am trecut granita.!!! (dupa 2 ore si 15 minute de la decolare)
Comandantul BATERIEI Antiaeriana avea doua ordine (CU BNK ul in COLIMATOR) ; unul zicea sa traga iar celalt ordin de la un alt superior a ordonat sa astepte (HOLD YOUR FIRE). IN confuzie BNK ul a trecut granita in spatiul aerian UNGAR.
A fost Programat de sus sa se intimple !!!

Si mai sint surprize dar mail lasam citeva si pentru carte...
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Joi 29 Oct 2009, 13:25

propellerdream a scris:
Planul de zbor ar trebui sa fie suficient, atunci cand zborurile se desfasoara in spatiu controlat. In rest, in spatiile de clasa G, armata n-are de ce sa ne mai puna talpa bocancului pe cap. Spiritul asta militzist in care toata lumea e un potential suspect este tipic pentru lumea comunista. In nici o tara civilizata nu mai exista aberatia asta cu numarul de referinta cum exista la noi. Nici macar Serbia nu mai are sistemul asta sovietic!!!

Armata trebuie sa execute misiuni de politie aeriana, insa sistemul de lucru in tarile normale la cap este altul, mai putin intruziv, cu mai putina birocratie, cu mai multa eleganta.

Am incheiat aici intrucat am impresia ca sint off topic.

Eu cred ca este un aspect mai mult de cultura. Asa am fost noi obisnuiti sa avem armata cu un ochi pe aviatia civila.
Motivul de azi sint convins ca este cu totul diferit de motivul din zilele comuniste.

Cu toate acestea totusi ar fi cazul pentru adoptarea unui sistem mai elegant care sa nu ne aduca aminte de armata de cite ori vrem sa zburam. O institutie civila se poate ocupa de traficul civil si cind ceva nu este in regula poate fi raportat armatei.
Sus In jos
Antoniu
Flight Level 200
Flight Level 200


Numarul mesajelor : 219
Varsta : 71
Localizare : Bucuresti
Data de inscriere : 03/02/2009

MesajSubiect: BN-2   Lun 30 Noi 2009, 13:51

Nu stiu de ce a fost aniversat "Al 315-lea BN-2A construit in Romania", fotografia exista.
Poate are cineva date despre acest eveniment.



YR-BNM cu radar.
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: AL 315 - LEA BN 2 CONSTRUIT IN ROMANIA   Joi 03 Dec 2009, 10:29

[quote="Antoniu"]Nu stiu de ce a fost aniversat "Al 315-lea BN-2A construit in Romania", fotografia exista.
Poate are cineva date despre acest eveniment.

Dragii mei colegi. Ma bucur sa va pot spune ca al 315-lea avion construit la fosta IRMA
a reprezentat avionul cu numarul 1,000 construit de compania Britten Norman.

lol!

Informatia; amabilitatea domnitei Liana de la ROMAERO...
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: BN-2   Joi 03 Dec 2009, 11:19

Avionul cu nr. 1000 a fost exportat?
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Avionul cu nr. 1000 Britten Norman   Joi 03 Dec 2009, 16:00

ovidiu51 a scris:
Avionul cu nr. 1000 a fost exportat?

Noutati interesante Ovidiu, lol!

- In completare la informatia anterioara - avionul nr 1000 a fost ultimul BN-2A in istorie.
- Dupa care banuiesc ca productia a continuat cu BN-2B...
- Da a fost exportat la Anglia ... Arrow

L.E.

Am o poza recenta cu bordul BNK.

La vremea respectiva cu exceptia GPS ului , un BN-2 de la CIPA arata asa cum apare
in pozele de mai jos





Sus In jos
Vizitato
Vizitator



MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Joi 18 Feb 2010, 18:02

Buna ziua,

Domnule Antoniu, mi-ati facut o extraordinara si placuta surpriza postand pe acest forum cateva poze in care apare si tatal meu, pilot de incercare in acea vreme al avioanelor BN-2. Este vorba de poza alb-negru (prima) publicata cu numele "doua echipe care au realizat prototipurile BN-2 si BN-2 Defender 4000" si poza alb-negru de mai sus publicata cu numele "Al 315-lea BN-2A construit in Romania". Daca l-ati cunoscut si/sau mai aveti poze din acea perioada as fi foarte incantat sa le vad (tatal meu este persoana din centrul fotografiei care are macheta avionului intr-o mana si buchetul cu frezii in cealalta sau in poza de mai sus este prima persoana din stanga - cu castile in mana). Adresa mea de mail este tomitom2004@yahoo.com sau puteti lasa un raspuns aici pe forum.
Oricum, va multumesc pt. cadoul oferit.

Cu stima,
Vâjâiac Bogdan
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mier 18 Aug 2010, 22:46

ovidiu51 a scris:
Avionul cu nr. 1000 a fost exportat?

O corectura referitor la NB2 -A. Exista aceasta perceptie ca productia de BN-2 A s-a terminat in 1980.
Curind am vazut un BN2-A model 1987 de vinzare. Am luat legatura cu vinzatorul si l-am rugat sa clarifice daca este Model 'A' sau 'B' specificind ca productia de model 'A' a incetat cu mult inainte de 1987. Mi s-a raspuns ca este intradevar Model 'A' dar a fost fabricat in PHLIPPINES . Se pare ca piesele pentru cele fabricate in Phillipines erau exportate de la IRMA. Cele mai cautate BN 2 uri la ora actuala sint cele MODEL 'B" dotate co motoare de
300-HP si reservoare suplimentare pentru extra range. Si cu toate aceasta tot sint cam de viteza mica.

Viorel...
Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mier 18 Aug 2010, 23:33

ovidiu51 a scris:
Bine ai venit vnichols, ma bucur ca eroul nostru din vremurile alea intunecate poate sta de vorba cu noi.

Ma bucur ca m-am alaturat acestui forum de fi inca o date cu colegii mei de aviatie. Am descoperit snezatii noi.
Mai intii am fost numit erou pentru care ma simt foarte magulit. Apoi George Roca jurnalistul care m-a intervivat mi-a facut o surpiza placuta incluzindu-ma si pe mine in cartea lansata recent la Bucuresti si Oradea 'De vorba cu stelele'.
Cu aceasta ocazie doresc sa multumesc tuturor pentru informatiile transmise referitor la procedurile de zbor de la vreamea respectiva. Mi-au fost foarte folositoare la editarea creatiei mele.
Dind dintr- una in alta tot prin intermediul acestui forum am avut placerea sa primesc o invitatie de a face un film documentar despre 'Evadarea de la Bucuresti'. Smile

Viorel...

Ps. Referitor la motivul pentru care numele meu acum apare Nichols in loc de Nicolae as vrea sa explic urmatoarele.
Dind din una in alta am ajuns Nichols dar nu am renuntat la Nicolae. Firma mea din Australia trebuia sa aiba un nume englezesc. Am hotarit sa folosesc Nichols fiind echivalentul in engleza. Lucrind cu publicul, lumea m-a numit MISTER NICHOLS. Dupa cinci ani de Mister Nichols cind am aplicat la pasapoarte, pe formular exista on intrebarea.
"Sinte-ti cunoscut si dupa un alt nume?"
Raspunsul a fost da si evident; Mr Nichols. Asa am ajuns Nichols. Acesta a fost motivul principal. Din nefericire in interviul cu George Roca acest detaliu nu a fost explicat. In carte apare numai motivul al doilea care m-a ajutat sa decid la adoptarea acestui nume. Prununtarea numelui meu in engleza suna NICOLAI si este mutilat avind carecter de Rus. Iar eu sint Roman.Smile acum singura problema care o am ; lumea intreaba cum scrii Nichols cu un 'L' sau cu dublu 'LL'. O problema mult mai placuta in comparatie cu explicarea ca nu sint Rus. Oamenii pur si simplu fac niste presupuneri bazate pe o perceptie epidermica. !!!
Sus In jos
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: 19 MAI 2012   Mar 22 Mai 2012, 02:23

Dupa exact 34 ani, echipajul lui YR-BNK a revenit in Romania. George si Viorel eroii protagonisti ai celebrei evaziuni din 19 Mai 1987 au fost intampinati pe Aeroportul Henri Coanda de prieteni, rude si simpatizanti, de Dl. Axinte cu o grupa de mecanici de la aeroport. Momentul a fost emotional, chiar daca multi ii stiau doar dupa nume. Presa, televiziunile avide de senzational i-au luat in primire imediat. Am ramas oarecum dezamagit de incorrenta si neprofesionalismul reporterilor, sareau de la un subiect la altul cu intrabari penibile. Dupa contactul cu presa s-a mers intr-o sala pusa la dispozitie de sindicatul mecanicilor. Aici am aflat mai multe detalii despre zborul de acum 34 de ani. De exemplu tentativa de decolare de pe platforma: nu au avut in intentie aceasta manevra, dar din cauza grabei de a nu fi blocata calea de rulaj de pe platforma au rulat cu viteza mai mare care a avut ca efect lovirea cu planul drept a radomului unui Antonov 24 (YR-AME). De aici totul a devenit istorie. Totusi lipsa de informatii a creat legende, iar cu ajutorul celor doi voi incerca sa completam piesele lipsa sau false din acest puzzle. Urmeaza ca in perioada urmatoare cei doi sa apara la emisiuni televizate si diverse intalniri
Dar sa revenim la momentul mai 1987, asa aratau protagonistii celei mai mari aventuri aeriene, fara ore de zbor, doar cunostinte teoretice.



Interesant este ca au pastrat legitimatiile de acces, (CI=CIPA) cu care aveau acces nelimitat, la platforma de avioane, in avioane. Deasemenea au adus si aerodina lui BNK, voi posta in curand date din acest document.
Iata si singura imagine de epoca in alb/rosu a lui YR-BNK pe care am reprodus-o pe banerul de la primire.



Iata-i si pe cei doi eroi: Viorel si George



PS_ Dedic acest mesaj cu nr 1000 acestei mari intalniri cu echipajul lui YR-BNK din norocoasa zi de 19 mai 1987
Sus In jos
eugen
Membru activ


Numarul mesajelor : 3371
Varsta : 42
Localizare : Arad, LRAR
Data de inscriere : 30/04/2008

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mar 22 Mai 2012, 09:02

Frumos!
Stima domnilor!
Sus In jos
claudiu_ne2000
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 301
Varsta : 41
Localizare : DEVA
Data de inscriere : 10/09/2009

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mar 22 Mai 2012, 11:06

Intradevar, frumos...

Bine ati revenit...!!!!

Sus In jos
Richelieu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 310
Varsta : 41
Localizare : LRFT
Data de inscriere : 08/06/2011

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mar 22 Mai 2012, 17:02

ovidiu51, esti sigur ca e vorba de '87? 1987+34=...2021. Si despre ce evaziune vorbesti? Vreo evaziune fiscala?
Sus In jos
http://negustorul-de-culori.blogspot.com
ovidiu51
Membru activ


Numarul mesajelor : 1156
Varsta : 65
Localizare : Constanta (LRCK - CND)
Data de inscriere : 29/12/2007

MesajSubiect: 1978   Mar 22 Mai 2012, 18:35

ai dreptate, e vorba de 1978
Sus In jos
Richelieu
Flight Level 300
Flight Level 300


Numarul mesajelor : 310
Varsta : 41
Localizare : LRFT
Data de inscriere : 08/06/2011

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mar 22 Mai 2012, 20:56

Scuze pentru corectura, dar m-a frapat pentru ca sotia mea are 34 ani si nu e nascuta in '87 desi poate ca ar vrea asta. Smile
Sus In jos
http://negustorul-de-culori.blogspot.com
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Mar 08 Ian 2013, 02:44

Richelieu a scris:
ovidiu51, esti sigur ca e vorba de '87? 1987+34=...2021. Si despre ce evaziune vorbesti? Vreo evaziune fiscala?

Era zi de leafa la Cipa . George a primit sarcina de zi sa plateasca leafa colegilor. Puteam face si o evaziune fiscala
daca eram de genul acesta. Dar am asteptat pina in ultimul minut sa fim siguri ca toata lumea a fost platita.
Am riscat sa ajungem la destinatie pe intuneric care aproape ca asa s-a si intimplat - planul B ; am aterizat pe timp ce soarele era la apus ,
cu putin timp inainte de asa numitul (Last Light).

Viorel...


Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Revenirea   Mar 08 Ian 2013, 03:24

ovidiu51 a scris:
Dupa exact 34 ani, echipajul lui YR-BNK a revenit in Romania. George si Viorel eroii protagonisti ai celebrei evaziuni din 19 Mai 1987 au fost intampinati pe Aeroportul Henri Coanda de prieteni, rude si simpatizanti, de Dl. Axinte cu o grupa de mecanici de la aeroport. Momentul a fost emotional, chiar daca multi ii stiau doar dupa nume. Presa, televiziunile avide de senzational i-au luat in primire imediat. Am ramas oarecum dezamagit de incorrenta si neprofesionalismul reporterilor, sareau de la un subiect la altul cu intrabari penibile. Dupa contactul cu presa s-a mers intr-o sala pusa la dispozitie de sindicatul mecanicilor. Aici am aflat mai multe detalii despre zborul de acum 34 de ani. De exemplu tentativa de decolare de pe platforma: nu au avut in intentie aceasta manevra, dar din cauza grabei de a nu fi blocata calea de rulaj de pe platforma au rulat cu viteza mai mare care a avut ca efect lovirea cu planul drept a radomului unui Antonov 24 (YR-AME). De aici totul a devenit istorie. Totusi lipsa de informatii a creat legende, iar cu ajutorul celor doi voi incerca sa completam piesele lipsa sau false din acest puzzle. Urmeaza ca in perioada urmatoare cei doi sa apara la emisiuni televizate si diverse intalniri
Dar sa revenim la momentul mai 1987, asa aratau protagonistii celei mai mari aventuri aeriene, fara ore de zbor, doar cunostinte teoretice.



Interesant este ca au pastrat legitimatiile de acces, (CI=CIPA) cu care aveau acces nelimitat, la platforma de avioane, in avioane. Deasemenea au adus si aerodina lui BNK, voi posta in curand date din acest document.
Iata si singura imagine de epoca in alb/rosu a lui YR-BNK pe care am reprodus-o pe banerul de la primire.



Iata-i si pe cei doi eroi: Viorel si George



PS_ Dedic acest mesaj cu nr 1000 acestei mari intalniri cu echipajul lui YR-BNK din norocoasa zi de 19 mai 1987


Multumesc Ovidiu pentru frumoasele rinduri pe care le-ai scris.

A fost o reintoparcere memorabila . Noroc ca evenimentul a fost inregistrat pentru ca eu personal datorita emotiilor
prin care am trecut nu cred ca eram in stare sa-mi amintesc prea multe .

Sint foarte recunoscator tuturor care au ajutat , organizat si participat la eveniment.

Doamna directoare Gabriela Bordea care din nefericire a plecat de la TAROM a fost un personaj cheie in organizarea evnimentului sprijinind
sindicatul TAROM respectiv Dan Axinte si Curdov Aurel . Fiind Taromisti s-a dovedit prin intermediul acestui eveniment inca odata in plus ca radacinile nu se rup.

Am fost onorati sa avem o intilnire cu doamna Bordea la TAROM - meeting room - . Am fost insotiti de Dan Axinde , Curdov Aurel si echipa de filmare
dl Nazare impreuna cu fetele dumnealui Elena si Mihaela. Era de ziua mea. Very Happy . Sau mai bine zis ziua noastra ...

Amintiri frumoase ...

Acum inapoi in Australia am avut nevoie de ceva timp sa revin la normal ...

Aventuri Aventuri ...

http://www.youtube.com/watch?v=taEf8jPPR48

Toatul a inceput cu o aventura de neuitat...

Vizionare placuta si multumesc inca odata din suflet tuturor care a-ti fost aproape de noi
atit la propriu cit si la figurat...

http://www.youtube.com/watch?v=vDjUWZu3PaI

http://www.youtube.com/watch?v=-EVsn8Grv58


Viorel...



Sus In jos
vnichols
Flight Level 100
Flight Level 100


Numarul mesajelor : 115
Varsta : 62
Localizare : Australia
Data de inscriere : 18/08/2009

MesajSubiect: Flying the Islander    Dum 13 Oct 2013, 01:32

Un filmulet care mi-a placut nu numai video dar si mixajul audio...    



V.N.
Sus In jos
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: BN-2 Islander YR-BNK   Astazi la 14:03

Sus In jos
 
BN-2 Islander YR-BNK
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 3 din 3Mergi la pagina : Inapoi  1, 2, 3

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ROMANIAN SPOTTERS :: SPOTTING :: Aeronave in Romania - Aircraft in Romania-
Mergi direct la: